Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouw doodgestoken

Pagina's : [1] 2

Zelfkritiek
18-05-2003, 13:35

DEN BOSCH - Een 22-jarige vrouw uit Zeist is zaterdag in Den Bosch doodgestoken. De politie heeft haar echtgenoot, een 33-jarige man uit Zeist, aangehouden. Hij wordt ervan verdacht zijn vrouw te hebben neergestoken. De vrouw zat volgens de politie ondergedoken in een opvanghuis in Den Bosch. Toch wist de man haar te vinden. Er ontstond een ruzie tussen de twee. De man pakte daarbij een mes en stak haar neer. Het slachtoffer werd zwaargewond overgebracht naar een ziekenhuis, waar zij later overleed.

abdoel6666
18-05-2003, 13:40
Eental dagen geleden is er een hollandse dame dood gestoken, door haar zoon van 19 jaar, in den haag..........

Zelfkritiek
18-05-2003, 13:41
Origineel gepost door bent__lehram Moeten we aannemen dat om marokkanen gaat, ofzo? Hallo madam! Dit is toch de actualiteiten rubriek? Precies, en dit is actueel nieuws. Waar staat dat de dader (en / of slachtoffer) de Marokkaanse etniciteit hebben? Of concludeer je dat uit het feit dat er tegewoordig zo veel Marokkaanse meiden moeten onderduiken in opvanghuizen??

abdoel6666
18-05-2003, 13:45
Origineel gepost door Zelfkritiek Hallo madam! Dit is toch de actualiteiten rubriek? Precies, en dit is actueel nieuws. Waar staat dat de dader (en / of slachtoffer) de Marokkaanse etniciteit hebben? Of concludeer je dat uit het feit dat er tegewoordig zo veel Marokkaanse meiden moeten onderduiken in opvanghuizen?? Dat haalt menig persoon uit het feit dat jij een haatdragende racist bent. Laten we het maar niet over de hollandse dames hebben....heb namelijk geen zin om over mijn nek te gaan.... Vraag je moeder eens voor de grap of ze wel eens door een marokkaan is genomen, en vraag dan ook gelijk hoe ze het vond...

doc25
18-05-2003, 13:47

zelfkritiek plaatst niet zomaar dit bericht. Hij weet volgens mij dat het om marokkanen/moslims gaat. Anders plaatst hij dit niet. (ik weet niet of het echt om marokkanen gaat)

GangstaLovin
18-05-2003, 13:47
Origineel gepost door abdoel6666 Dat haalt menig persoon uit het feit dat jij een haatdragende racist bent. Laten we het maar niet over de hollandse dames hebben....heb namelijk geen zin om over mijn nek te gaan.... Vraag je moeder eens voor de grap of ze wel eens door een marokkaan is genomen, en vraag dan ook gelijk hoe ze het vond... :jammer:

Zelfkritiek
18-05-2003, 13:50
Origineel gepost door bent__lehram Ja maar het nieuws hier is toegespitst om de Marokkanen ... dus vandaar ... Is dat zo? Deze week plaatste de redactie zelf een bericht over "Microsoft geeft grote anti-Linux kortingen (http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=86810)", dus het is algemener dan uitsluitend nieuws "toegespitst om de Marokkanen "....

Zelfkritiek
18-05-2003, 13:55
Origineel gepost door abdoel6666 Dat haalt menig persoon uit het feit dat jij een haatdragende racist bent. Laten we het maar niet over de hollandse dames hebben....heb namelijk geen zin om over mijn nek te gaan.... Vraag je moeder eens voor de grap of ze wel eens door een marokkaan is genomen, en vraag dan ook gelijk hoe ze het vond... Mijn moeder niet nee, maar mijn buurman krijgt wel eens betaalde Marokkaanse lover-boyz op bezoek om even lekker in hun poepertje te nemen. Ik zelf heb me nog wel eens heerlijk vermaakt met een Marokkaanse 'working girl'! :zwaai:

abdoel6666
18-05-2003, 14:04
Origineel gepost door Zelfkritiek Mijn moeder niet nee, maar mijn buurman krijgt wel eens betaalde Marokkaanse lover-boyz op bezoek om even lekker in hun poepertje te nemen. Ik zelf heb me nog wel eens heerlijk vermaakt met een Marokkaanse 'working girl'! :zwaai: Ik weet zeker dat jou vader, of jou opa, jou, je broers of je neefjes heeft misbruikt....dit is toch heel normaal bij jullie hollanders. Je moeder niet? raar, vraag het nou voor de zekerheid....ik kan het mij gewoon niet voorstellen, anders is er altijd nog wel een zus of nicht die genomen is door een marokkaan. Laten we het maar niet hebben over de hollandse dames, want daar raak ik niet over uitgesproken... Wat beteft gasten die zich laten nemen, daar spuug ik op, net zoals ik op jou spuug....

ithran
18-05-2003, 21:03
Origineel gepost door Zelfkritiek Hallo madam! Dit is toch de actualiteiten rubriek? Precies, en dit is actueel nieuws. Waar staat dat de dader (en / of slachtoffer) de Marokkaanse etniciteit hebben? Of concludeer je dat uit het feit dat er tegewoordig zo veel Marokkaanse meiden moeten onderduiken in opvanghuizen?? Dat is geen feit aangezien je niet kan definieren wat "zo veel" is.

yasminatilburg
18-05-2003, 22:30
nou hebben julie ook wel eens gehoort dat er een marokaanse jongen zijn moeder heeft neergestoken en dat zei naar het pompstation rende om om hulp te vragen.dat was een paar maanden hier in tilburg gebeurd.en zijn moeder heeft hem nog vergeven ook.maar ja het was de fout van zijn moeder maar ja hij mag ook niet steken.dit noem je pas erg datje dit bij je moeder kunt flikken. latersssssssssssssssss

abdoel6666
19-05-2003, 02:39
Origineel gepost door Corrie Zo vertel dan maar eens, wat heb je over mij als hollandse dame te vertellen............ Doe toch eens normaal joh, dat je "problemen" hebt met 1 hollander hoeft toch niet te betekenen dat je alle hollanders maar ff gaat aanvallen met dit soort belachelijke opmerkingen.... Bah............. Ho ho ho dame, heb geen kwaad woord over jou of andere hollandse dames neergezet....BETER LEZEN.... het is maar net hoe je de woorden NIET UITGESPROKEN interpeteerd. Dat er bij jou bij het lezen van deze woorden allemaal vieze gedachtes door je hoofd heen dwalen, is niet mijn probleem.

Pagina's : [1] 2