Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geef me 1 Reden waarom ik op RESIST moet stemmen strx?

Pagina's : [1] 2

SweetRose
18-05-2003, 12:26

Kmoet voor drie uur gaan stemmen (verkiezingen in dit shitland) En ik zou begot ni weten op wie...:stoned: Klees hier net in een krant dat RESIST alle nadelen voor migranten weg wil werken..En dat ze Arabisch een erkende taal willen maken in belgië (maakt voor mij ni uit..ik kan toch geen arabisch) help me :huil:

Tijn
18-05-2003, 12:32
Resist (altans de AEL) is voor segregatie, kan bijna niet anders of dit resulteerd in meer discriminatie.... Zou ff de websites van een paar partijen opzoeken als ik jou was, misschien kom je iets tegen dat je aantstaat. succes.

SweetRose
18-05-2003, 12:34
SEgrewatte? :watte?: Ach ja..kheb hier een krantje met alle partijen op...kdenk dak toch voor SPa ga..kweet het niet;...:maf2:

Tijn
18-05-2003, 12:43
Origineel gepost door zin 'n midar SEgrewatte? :watte?: Ach ja..kheb hier een krantje met alle partijen op...kdenk dak toch voor SPa ga..kweet het niet;...:maf2: segregatie, dat de bevolkingsgroepen los van elkaar gaan leven i.p.v. met elkaar.......dat vraagt gewoon om discriminatie. ...ff in dat krantje neuzen lijkt me geen gek idee :goedzo:....weet zelf weinig van de Belgische partijen, maar zowel VB en Restist lijken me heeel erg onverstandig....een stem op een van deze partijen helpt namelijk ook meteen de andere partij....en beide doen meer kwaad dan goed.

SweetRose
18-05-2003, 12:48

Origineel gepost door sara2003 Robert Voorhamme van de SP.A vindt de moslimcultuur achterlijk, hoe kan je op zo'n partij stemmen? Wholah? Ok streep over SPa... euhm...VLD? :rolleyes: en Tijn..thx for the information ;)

SweetRose
18-05-2003, 12:56
Thx sara :D het word dan toch resist...I thank you aaaa lot :zwaai: :D:D

SweetRose
18-05-2003, 13:02
sgoed :D:D kga nu met m'n zus kzal haar onderweg eens vertellen wat jij mij net hebt verteld... nu hopen dat RESIST zal winnen :hoera: thx ;)

PABLO_ESCOBAR
18-05-2003, 13:04
Origineel gepost door zin 'n midar Kmoet voor drie uur gaan stemmen (verkiezingen in dit shitland) En ik zou begot ni weten op wie...:stoned: Klees hier net in een krant dat RESIST alle nadelen voor migranten weg wil werken..En dat ze Arabisch een erkende taal willen maken in belgië (maakt voor mij ni uit..ik kan toch geen arabisch) help me :huil: Ik ben net terug van de stembus en ik heb RESIST gestemd. Resist is niet tegen integratie en ook niet voor segregatie maar WEL TEGEN assimilatie. Resist is voor gelijke rechten voor iedereen. Niet enkel in theorie maar ook in de praktijk. Islamscholen moeten er komen in belgie kijk maar naar nederland waar ze al 35 moslimscholen hebben. Als katholieke, joodse en protestantse scholen kunnen waarom dan gaan islamitische?? De islam is nochtans sedert 1974 erkend in belgie. Arabisch 4de landstaal?? Dat zijn allemaal verhaaltjes, de meerderheid hier is amazigh. Ach er zijn zoveel redenen om vooral niet op de traditionele partijen te stemmen. Wat hebben zij voor onze gemeeschap gedaan de afgelopen jaren? Wij zijn electoraal gezien niet interessant voor hen. STEM RESIST

SweetRose
18-05-2003, 13:09
sgoed pablo..kwas eigenlijk ook op jou bericht aant wachten :D kzal op resist stemmen..en dan hopen dat alles wat ze zeggen ook gaat gebeuren....;) incha allah!!! allé..kdenk da k nu moet gaan.....:zwaai: khoop ni da k er lang moet wachten :stoned: bye

PABLO_ESCOBAR
18-05-2003, 13:15
Origineel gepost door zin 'n midar sgoed pablo..kwas eigenlijk ook op jou bericht aant wachten :D kzal op resist stemmen..en dan hopen dat alles wat ze zeggen ook gaat gebeuren....;) incha allah!!! allé..kdenk da k nu moet gaan.....:zwaai: khoop ni da k er lang moet wachten :stoned: bye stem ze ;)

Moezhint
18-05-2003, 13:40
Hier nog een resiststemmer RESIST tegen de oorlog! RESIST tegen racisme en discriminatie! RESIST tegen uitbuiting en corruptie! Alle andere partijen zijn hypocrieten en vlaamsblok is helemaal pathetic :zwaai: :goedzo:

moulay_rachid
18-05-2003, 16:04
stem blanco klaar

SweetRose
18-05-2003, 17:16
de eerste keer stemmen..was wel leuk...maar saaaai :maf2: :D:D kheb gestemd op........................................... :D:D

Pagina's : [1] 2