Bekijk originele versie : Houden vrouwen van aandacht??
Salaam lieve mensen,
Ze zeggen weleens dat vrouwen niet van aandacht houden wat vinden jullie hiervan??
MissCasa
28-05-2002, 17:03
nou ik hou wel van aandacht maar niet te veel aandacht :D
zinalady
28-05-2002, 17:04
haha nou ik kan je 1 ding zeggen
.....wie er zegt dat vrouwen geen aandacht willen die liegen dat staat vast!!! want elke vrouw wil in haar leven aandacht dat kan ik je wel verzekeren....alleen het scheelt per vrouw wat voor aandacht ze wil en wat nog belangrijker is...van wie ze die aandacht wil! :p
ik zelf haat de aandacht die ik krijg van die jongens die denken van ohh we gaan dit chikkeys eens ff scoren dat soort aandacht heb ik niet nodig en ik ben beter af zonder!!!!
Maar de aandacht van mijn vriend vind ik leuk en ik zou ook niet meer zonder kunnen ..... dus bij mij is het geval dat ik graag aandacht wil van mijn dierbaren en de mensen van wie ik hou....want die aandacht geeft toch aan dat ze ook van jou houden toch!!!!!
bye bye beslama :zwaai:
zinalady
28-05-2002, 17:22
zozo leeuwenhart je weet er wel wat van af... is dit jou tactiek tegen girls heheh!!!!
bye bye
Nou, nou Leewenhart, da's wel heel overdreven, maar ok, ok. Er zit wel iets van waarheid in, tenslotte heeft ook "aandacht" een bepaalde graad van Tolerantie.
En "ego strelen" ?????????????
Ik denk zelf niet dat het iets met "ego" te maken heeft, daaraantegen is het wel zo dat de vrouw anno 2002 ontzettend de behoeft heeft om geliefd en gewaardeerd te worden door haar dierbaren.
Uiteraard moet dit ook in alle vormen en maten geuit worden aan haar.
Maar ja, kun je het haar kwalijk nemen????? Ik denk ik niet, er worden immers ontzettend veel eisen aan haar gesteld en wanneer zij deze allemaal kan vervullen, is een beetje waardering wel gewaardeerd!
Je hebt meisjes die aandacht willen en meisjes die AANDACHT willen......dus wat bedoel ik ermee?........De eerste aandacht bedoel ik, dat meisjes aandacht willen van vrienden, familie enzo op een normale manier. De tweede aandacht (spreekt voor zich) zijn dames die AANDACHT willen van jongens/mannen. Nou mensen jullie weten (neem ik aan) wat ik daarmee dus bedoel........je hebt meisjes die echt kunnen overdrijven......en tja.....well you know......
GreetingZz, :zwaai:
senhajiaa
28-05-2002, 18:03
Als een meisje aandacht krijgt kan ze dat leuk vinden, ligt eraan van wie ze die aandacht krijgt..
Maar wat ik echt verrot vind is dat sommige meisjes alles doen om zelf aandacht te krijgen en vervolgens zeggen van; ik wordt gek van al die aandacht man. ze3ma ze willen het niet terwijl ze zelf alles doen om aandacht te krijgen.En hoe ze dat doen? Ze verlagen zichzelf eerst voordat ze het krijgen. Maar ja iedereeen mag doen wat ie wilt...
dinaatje
28-05-2002, 18:38
Natuurlijk houden vrouwen van aandacht!! Van de JUISTE aandacht. :D
kisses dinaatje :zwaai:
of vrouwen van aandacht houden???????????????
nou ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die niet van aandacht houden..........................aandacht is wat een vrouw nodig heeft anders zou ze niet kunnen leven..................trouwens het zijn niet alleen vrouwen die van aandacht houden maar mannen ook..................die kicken er op als ze aandacht van een vrouw krijgen :confused: :confused: (dat laatste niet te letterlijk opnemen)
heeeeeel veeeeeeeeeeeeel kusjes van NADIA81
BentDagilia
28-05-2002, 21:14
Positieve aandacht geeft je meer Zelfvertrouwen.. en zoals jullie weten kunnen vrouwen erg onzeker zijn...
Dus als je het mij vraagt ja ik houd van aandacht maar niet teveel...
Bent Dagilia
lelalaila
28-05-2002, 21:42
HET LIGT ER AAN IK VIND EEN BEETJE AANDACHT OP ZE TIJD WEL KUNNEN!
GREEEEEEEEEEEEEEETZ ;)
Je hebt veel soorten aandacht.......
Aandacht die ze van jongens krijgt
of
Aandacht die ze van haar geliefde krijgt
Geef mij maar optie 2!!!!!!!!!
Okej het is leuk om aandacht te krijgen van jongens, het is egostrelend.... En soms heb je dat wel nodig.....
aandacht aandacht aandacht...hmmm
positieve aandacht is natuurlijk altijd welkom.
negatieve aandacht dat maakt niet zoveel uit..ook we goed uiteindelijk daar word ik alleen maar harder van ...!!!! En ben dan veel beter op me hoede..!!
Maar aandacht aandacht aandacht..ja ik hou er wel van..iedereen wilt wel weleens in de spotlichten staan he..
Maar wat ik het allerfijnst vind is aandacht krijgen van die persoon waarvan ik aandacht wil.
Ciao Baby ;)
Origineel gepost door Leeuwenhart
Om hun ego te strelen!
Totdat ze een punt bereiken dat hun eis niet meer kan worden ingewilligd en dan zakken ze keihard naar beneden! En begint het hele proces van vooraf aan! :cool:
Zou je even wat preciezer kunnen zijn leeuwenhart, ff uitgebreid oke??
Wayagher
01-02-2008, 22:23
goeie vraag!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.