Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden wat zouden julie doen ?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
18-05-2003, 02:25

Hoi meiden, Ik zou graag wat serieus advies van jullie willen weten als dat kan. Het zit namelijk zo een tijdje geleden ( ongeveer een paar maanden geleden ) vond een jongeman van 24 jaar mij heel erg leuk ( hij had nog nooit met mij gepraat maar hij had via via wel wat van mij gehoord ) en wou graag wat met mij beginnen. Toen ik dat dus te horen kreeg van zijn nichten ( die kenissen zijn van ons ) gaf ik al gelijk aan niet geinteresseerd te zijn maar, hij liet het er niet bij zitten ( en z'n nichten ook niet ). Hij vroeg constant om mijn nummer, hij wou altijd dat ik langs ging bij zijn nichten zodat hij mij kon zien maar op een gegeven moment was ik het moe want, ik wist geen andere mogelijkheid meer om hun allemaal duidelijk te maken dat ik niet geintereseerd was/ben :kwaad: Mijn moeder ging zich er ook mee bemoeien en het leek net alsof ze het allemaal wel leuk vond en ze liet de keuze aan mij over ( mijn pa weet hier overigens niets van af ) Maar het probleem bij mij ligt eraan dat ik er niet tegen kan als iedereen op mijn rug zit en zich met mijn zaken bemoeit en mijn woord niet serieus neemt ................ Nee Is Nee !! Ik kan er al helemaal niet tegen als zijn nichten tegen mij zeggen Mektab is Mektab want, dan voel ik me alsof ik op het laatste met hem eindig :( ( en dat is het laatste wat ik wil ) Ik zie gewoon geen toekomst voor ons beiden niet in en ik voel ook helemaal niets voor hem ( maar dan ook helemaal niets ............. alleen maar woede dat hij erover doorgaat en niet stopt ) Wie kan zich hierin inleven en weet waar ik het over heb ? Serieus aub ! Groetjes :zwaai:.

salimma19
18-05-2003, 02:34
Ik denk dat je het best met HEM kan gaan praten (ook wil je het niet haha) die nichten moet je links laten liggen en kapot negeren. luisterd hij niet........dan moet je moeder het maar aan je pa vertellen zodat deze laatste een goed gesprek kan gaan voeren met die jonge. ik bedoel als jij niet wil dan houd het op.......of jij maakt hem dat duidelijk.......of nog beter je vader.....succes meid :zwaai:

Lady_moi
18-05-2003, 09:11
iwa zeg hem dat hij dat moet begrijpen tis misschien moeilijk voor hem maar hij moet zich ermaar bij neerleggen je kan toch moeilijk iemand dwingen om van hem te houden he?

MariamaMslma
18-05-2003, 13:58
Sorry hoor, maar hem het nog duidelijker uitleggen dan je al hebt gedaan vind ik te veel moeite. NEE is NEE, en dat moeten ze maar zien te begrijpen, wordt er desnoods fel in tegen zijn nichten. Dan begrijpen ze het wel. Maar ik zou gewoon niks doen, als ze weer beginnen zeg je Nee en niks meer. Vragen ze waarom...dan zeg je daarom niet. Wa 3ibadellah, tegenwoordig ben je niet aardig en slecht als je niet op zulke dingen in gaat. :kwaad:

Masriya
18-05-2003, 14:18

Wie is die klootzak, how dare he???:kwaad: Hij weet toch dat je al bezet bent door... :stout:

Lady_moi
18-05-2003, 14:30
Origineel gepost door MariamaMslma Sorry hoor, maar hem het nog duidelijker uitleggen dan je al hebt gedaan vind ik te veel moeite. NEE is NEE, en dat moeten ze maar zien te begrijpen, wordt er desnoods fel in tegen zijn nichten. Dan begrijpen ze het wel. Maar ik zou gewoon niks doen, als ze weer beginnen zeg je Nee en niks meer. Vragen ze waarom...dan zeg je daarom niet. Wa 3ibadellah, tegenwoordig ben je niet aardig en slecht als je niet op zulke dingen in gaat. :kwaad: Kijk da is nog beter breek je hoofd er nie meer aan zeg gewoon nee waarom?Daarom Punt

Masriya
18-05-2003, 14:42
Origineel gepost door lady_moi Kijk da is nog beter breek je hoofd er nie meer aan zeg gewoon nee waarom?Daarom Punt Nee waarom? Omdat ze al een ander heeft... :stout:

Masriya
18-05-2003, 14:43
Origineel gepost door lady_moi Kijk da is nog beter breek je hoofd er nie meer aan zeg gewoon nee waarom?Daarom Punt Nee waarom? Omdat ze al een ander heeft... :stout:

Masriya
18-05-2003, 15:05
Origineel gepost door Lamode Zelfs dat kon hem niet schelen :kwaad: Maar jij bent de enige voor mij :Iluvu: Wacht maar ik heb een appeletje met hem te schillen :boos:

Masriya
18-05-2003, 15:09
Origineel gepost door Lamode Een Heeelle grote appel he meid ( laat hem wat voelen ) :kwaad: IK zal hem zeker wat laten voelen :stout:

cj_tetuani
18-05-2003, 15:09
Lamode, als je leest mijn topic het belangrijke verband tussen gedachten en gevoelens ewa zou ik zeggen good luck meid en veel strekte

emilio
18-05-2003, 15:26
Ja zoals gezegd mektab => het is je lot !! :D

chamalgirl
18-05-2003, 16:01
nou lamode ik zou ignore die handel............van zo een persoon zou ik ook niets mee willen te maken krijgen en als je het echt maar dan ook echt zat bent, vertel het je vader dan ben je van alles af

MariamaMslma
18-05-2003, 22:33
Origineel gepost door Lamode Precies zo denk ik er ook over Nee = Nee ! Geen discussie over mogelijk ................... ik kan toch niet van iemand houden omdat, hij mij blijkbaar zo leuk vindt :confused: Maar ik zie ook geen toekomst voor ons beiden in dat betekent toch ook wat ( ik bedoel als je wilt trouwen moet je toch minstens 500% zeker weten dat hij diegene is voor jou ................. of niet soms ?? ) Hij heeft tenslotten niet eens papieren ( en ook al zegt hj dat het hem niet om de papieren gaan ) hij woont bij zijn neef in en hij kan geen Nederlands alleen maar Duits en hij kan geen Arabisch praten ............ En ook al waren deze dingen er niet dan nog was het antwoordt NEE Groetjes Waaaaaaaaaa die is grappig....hij heeft niet eens papieren. Die mensen hebben lef hoor. Dat maakt het alleen nog makkelijker om nee te zeggen :rolleyes:

masrawy
18-05-2003, 22:41

het gaat dus om de papieren :rolleyes: ik heb dit vaak genoeg gezien.. maar laat ze gewoon.. je moet nooit iets doen waar je `t niet mee eens bent.. want dit is wel iets waar je de rest van je leven mee zal moeten blijven.. dus als iemand boos op je wordt omdat je nee zegt, is `t echt zijn probleem (al klinkt `t hard zo)

Pagina's : [1] 2 3