Bekijk originele versie : Stinkende collega.....
Ik moest vandaag een collega inwerken....vond het niet erg ofzo maar ze stonk....mijn god ik heb koppijn doordat ik niet normaal kon ademen....was misselijk en last van me nek want ik kon niet haar kant opkijken:moe:
Ze rook ontzettend muf en ik ken haar amper....durfde ook niet te zeggen van eh sorry maar je stinkt....:rolleyes: wat zouden jullie hebben gedaan...
Oh ja het was haar zelf en haar adem.....haar adem rook naar stront:hihi:
ShadowCatcher
04-04-2006, 19:23
gatverr stankoverlast, ik zou d'r wat van gezegd hebben....
TheMansion
04-04-2006, 19:24
:hihi:
Ik zou ook niks hebben gezegd!! Is toch lullig...... misschien had je haar kauwgom kunnen aanbieden:D
ShadowCatcher
of ze een kauwgom wilde en deodorant d'rbij ofzo
Sunshine_h
gatverr stankoverlast, ik zou d'r wat van gezegd hebben....
Dat zou ik echt nooittt durven. Wel raar dat ze het zelf niet merkt, of het boeit haar gewoon niet kan ook nog :maf:
oem_ayman
04-04-2006, 19:25
Ik moest vandaag een collega inwerken....vond het niet erg ofzo maar ze stonk....mijn god ik heb koppijn doordat ik niet normaal kon ademen....was misselijk en last van me nek want ik kon niet haar kant opkijken:moe:
Ze rook ontzettend muf en ik ken haar amper....durfde ook niet te zeggen van eh sorry maar je stinkt....:rolleyes: wat zouden jullie hebben gedaan...
jij bent ergggggggg:hihi:
had je gewoon moeten zeggen; ga ergens anders stinken:hihi: :hihi:
sohaiyla1983
04-04-2006, 19:26
hahahahahhah gekkerd heb ik ook altijd met inwerken meestal moet ik het doen.. en eerste dag zijn ze verlegen om wat te drinken/eten vandaar oog dat ze uit hun mond stinken wel zielig dan
ShadowCatcher
04-04-2006, 19:26
Dat zou ik echt nooittt durven. Wel raar dat ze het zelf niet merkt, of het boeit haar gewoon niet kan ook nog :maf:
ik wel, moeten ze maar niet zo asociaal zijn om overlast te veroorzaken
sohaiyla1983
04-04-2006, 19:27
hahahhaha gekkk ik lag me nog steeds rottt en me man dan ''huh'' ??
hahahahahhah gekkerd heb ik ook altijd met inwerken meestal moet ik het doen.. en eerste dag zijn ze verlegen om wat te drinken/eten vandaar oog dat ze uit hun mond stinken wel zielig dan
Ik heb haar pepermunt gegeven maar die muffe stank mijn god:maf2:
Ze komt van een andere afdeling en ze had wel gegeten....ze rook nog viezer dan een oude oma die zich 1x per week aan de wastafel wast:moe:
jij bent ergggggggg:hihi:
had je gewoon moeten zeggen; ga ergens anders stinken:hihi: :hihi:
Ik heb het wel doorgegeven en morgen gaat iemand anders haar inwerken
Het ergste is ook dat ze misschien iets van dat gesprek heeft opgevangen.....vond het wel zielig want ze is aardig maar die geur die had me bijna knock out gemaakt zonder dollen....ik werd duizelig:ego:
sohaiyla1983
04-04-2006, 19:30
Ik heb haar pepermunt gegeven maar die muffe stank mijn god:maf2:
Ze komt van een andere afdeling en ze had wel gegeten....ze rook nog viezer dan een oude oma die zich 1x per week aan de wastafel wast:moe:
was het een nederlandse?
- verzorge trendy type
- barvrouw achtige
- boerin achtige
-Bubbels-
04-04-2006, 19:33
als ik deo bij me heb dan doe ik zelf deo op en vraag die persoon wil je ook..dit dee ik een keer zegt dat meisje nee hoor hoeft niet :moe:
was het een nederlandse?
- verzorge trendy type
- barvrouw achtige
- boerin achtige
nl....nou verzorgend:nerd: tja ik hou me mond maar...anders ga ik roddelen maar ze ziet er niet uit zoals ze ruikt, gewoon normaal
als ik deo bij me heb dan doe ik zelf deo op en vraag die persoon wil je ook..dit dee ik een keer zegt dat meisje nee hoor hoeft niet :moe:
Voorlopig neem ik deo mee voor de zekerheid:ego:
Ik kon moeilijk met toiletspray om haar spuiten:maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.