Bekijk originele versie : Kijk en vergelijk hier je salaris!
Zoals jullie weten doen onze medelanders, de Hollanders geheimzinnig over hetgeen ze verdienen. Wij (buitenlanders) zijn dat wat meer open in.
eerder is er een forum geweest, waarin jullie gevraagd werd naar jullie beroep. Nu wil ik graag van jullie weten wat jullie daarbij verdienen.
Dus vermeld:
- je beroep(natuurlijk indien je reeds werkzaam bent),
- vermeld hoe lang je dat beroep al uitoefent,
- je leeftijd
- en geslacht.
Aan de hand van deze factoren kunnen we dan samen kijken wie er onder de mate verdient en wie eigenlijk te duur is voor de werkgever.
Natuurlijk is je salaris afhankelijk van wel meer factoren, zoals onderhandelingstactieken, maar dat is een abstract punt. Ik wil dat we nu alleen gaan kijken naar concrete zaken, naar de harde feiten.
p.s. wel eerlijk invullen anders heeft het geen zin.
beautyfull
28-05-2002, 15:42
Wat verdien jij eigenlijk?
hahaha,
Mijn gedachte wordt aan door het tekort aan reacties nogmaals bevestigd: MENSEN WE RAKEN TE GEINTEGREERD.
zelfs de moc'ro's hebben de mentaliteit van 'vertel je salaris niet'overgenomen. Jakkes....
Mijn salaris is ................ € 4000,= bijna.
pannenkoek
28-05-2002, 18:46
mijn salaris is ..............8.000,- bijna.
p.s. met nadruk op bijna
pannenkoek
28-05-2002, 19:03
he sinasappelsapje hoeveel verdien jij eigenlijk..............BIJNA!!
€ 4500,=???????????????
Das niet niks. wat bedoel je met, ik verdien heel veel maar krijg €4500. Is dit zelfs nog wat je netto overhoudt?
als dat zo is....................KASSAAAAAAAAAAAA
Sarahsalima
30-05-2002, 19:04
Ben student, ontvang 470 Euro per maand aan studiefinanciering (Uitwonend duhhhh)
younesel18
31-05-2002, 10:34
Heeeeeeé, hoe komt dat???? Ik ben ook student, maar ik ontvang, maar 245 euro's per maand. Ook uitwonend.. How come?????
ik ben student en mijn inkomen
schommelt tussen de 1000 en 1500 EURO per maand
:) :) :) :)
Hoi,
ik doe ben verkoopadviseur en verdien 1300 euro netto per maand!! maar krijg ook 13de en 14de maand en ook bonus en winstuitkering.
alhamdoullilah.
mrs_jamila
31-05-2002, 16:45
Ik volg de opleiding voor verpleegkundige ben 18 zit in de 2e jaar..en verdien plus minus 1000 euro!! Doe de opleiding werkend lerend..BBl...mijn salaris wordt elk half jaar verhoogd!!
Jamila
dodi_vega
31-05-2002, 16:50
student........ 20 jaar........ rond de 400 euro studiefinanciering... en daarnaast heb ik een baan.. waar ik......... tussen de 1000 en 2000 euro per maand mee verdien....... en als het goed gaat.. dan bijna het dubbele......... :D ...en toch blijft er niets van over........ :confused:
ik werk op een intensieve peuterspeelzaal via diensteducatie
ik werk er nu 5 maanden en ik verdien ongeveer 1300 euro netto
daarbij heb ik alle schoolvakanties vrij en krijg daarvoor ook betaald
dus een lekker baantje
Pinokkio
04-06-2002, 23:31
ja ja sommige verdienen echt veel zehma.Sommige bedoelen gewoon guldens.
Jullie neuzen groeien
Als ik naar de reacties kijk wil ik dit kwijt:
De salarissen van mijn broeders en zusters liggen hoger dan ik had verwacht..........echt gaaf zeg.
IK ben blij te horen dat het nationale onderzoek van de ...? niet representatief is voor alle allochtonen. Maar ja, ze zoeken ze natuurlijk wel uit of behoren volgens hun boekje, die allochtonen die meer als het gemiddelde verdienen, toch onder de Autochtonen???
Het zet je aan het denken!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.