Bekijk originele versie : Zwanger... Oejjj...
Salaam wa alaikom allemaal,
Ik heb even een korte vraag aan jullie....
Ik heb namelijk gisteren gedroomd dat ik zwanger was!! (het was wel schrikken toen ik wakker werd, haha).
Maar in ieder geval.... Ik droomde dus dat ik met een dikke buik rondliep, MAAR.... dat ik wist dat het niet van mezelf was. Ik deed het namelijk voor iemand anders??
Maar kan iemand mij misschien vertellen wat het betekend om te dromen dat je zwanger bent??
Ik heb namelijk wel op www.walidin.com gekeken, maar daar stond niks bij over zwangerschap!
Alvast bedankt!!
Groetjes Minoeshje
tangiia1
04-04-2006, 15:26
hahah
ikheb ook gedroomd dat ik zwanger was...alleen bij mij was het niet zo'n dikke buik...en mijn man en ik konden al het geslacht van buiten zien :maf:
ik heb ook eens keer gedroomd dat ik hoogzwanger was en dat de zoon van mijn schoonouders 1 jaar toen was en volgens mij gaat die droom uitkomen:hihi:
dus jullie weten maar nooit;)
Wat hebben sommige van jullie vandaag,,, iedereen droomt over zwanger/baby:hihi:
hahaha...
leuk allemaal....
Nee, ik heb het gelukkig alleen maar gedroomd.
Maar kan iemand mij misschien vertellen wat het inhoud als je droomt dat je zwanger bent?? (zag er trouwens wel leuk uit, haha....En guess what..ik was erg sportief voor een zwangere....hihi)
Ik hoop dat iemand me kan vertellen wat het inhoud...
Groetjesss Minoeshje
Kwebbel_24
04-04-2006, 16:13
:eek:
ik heb ook gedroomd dat ik zwanger was...
ben alleen ngo niet getrouwd :hihi:
tangiia1
04-04-2006, 16:33
:eek:
ik heb ook gedroomd dat ik zwanger was...
ben alleen ngo niet getrouwd :hihi::hadj:
Kwebbel_24
04-04-2006, 16:36
:hadj:
Gelukkig is het maar een droom :hihi:
Heee...waar is de bekende Minous...heb dr lang niet gezien:confused:
sorry offtopic....:o
oh ja...houd dromen lekker voor je;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.