Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : rijschool

debisaat
04-04-2006, 11:38

ik heb een vraage ken iemand een rijschool die een beetje goedkoop is. rond 25 euro als dat kan. alvast bedank

mouad2310
04-04-2006, 12:50
hoi meid, Ik heb helaas geen goede ervaringen met goedkope rijscholen. Ze geven slecht les en ze leggen dingen verkeerd uit. Daarnaast heb je de kans dat je het examen wat vaker moet doen omdat je niet meteen slaagt. Nogmaals dit is mijn ervaring. Maar als andere wel een goede en goedkope rijschool kennen dan moet je dat proberen. Je weet maar nooit ik zeg niet dat goedkoop per definitie slecht is. Ik wil je wel waarschuwen voor een marokkaanse rijschool in zoetermeer zij heet malika en heeft samen met haar man een rijschool. Zij is niet goed en zorgt bij veel vrouwen voor problemen. Het is maar dat je het weet. Een laatste advies dat ik jou zou willen geven is spaar nog even verder dan weet je zeker dat je een goede rijschool kan betalen. tenminste als geld het probleem is dan he! Succes :goedzo:

debisaat
04-04-2006, 13:26
in het region rotterdam als dat kan.

Faatje001
04-04-2006, 14:18
in het region rotterdam als dat kan. probeer het eens bij deze rijschool khalid zn site: www.rijschoolkhalid.nl het is een marokkaan, en hij lest voor € 25 per uur. voorzover ik weet is hij wel goed dus probeer het uit zou ik zeggen door een proefles te nemen. als je liever met een vrouw lest hebt dan heb ik nog wel iemand voor je.. :nijn: Faatje

anisaleila
04-04-2006, 14:57

Hoiii ik les zelf bij Avanti rijschool. www.avantirijschool.nl Het is 29 euro per uur. Mijn ervaring tot nu toe met hun is egt goed. Me broer heeft paar mnd geleden ook zijn rijbewijs bij hun gehaald. Ze zijn ook heel bekend en behoren tot Nederlands één van de beste rijscholen. Welke ik absoluut afraad is rijschool Actief! Hoop je zo voldoende te hebben geholpen. Groetjes Leila

debisaat
05-04-2006, 12:08
[QUOTE=Faatje*]probeer het eens bij deze rijschool khalid zn site: www.rijschoolkhalid.nl het is een marokkaan, en hij lest voor € 25 per uur. voorzover ik weet is hij wel goed dus probeer het uit zou ik zeggen door een proefles te nemen. als je liever met een vrouw lest hebt dan heb ik nog wel iemand voor je.. :nijn: Faatje[/QUOTE bedankt voor de moete ja ik wil liever les bij een vrouw nemen als dat kan. nogmals bedankt.

Faatje001
05-04-2006, 13:42
[ bedankt voor de moete ja ik wil liever les bij een vrouw nemen als dat kan. nogmals bedankt. dan heb ik nog wel een andere rijschool voor je.. is een marokkaanse vrouw, alleen weet ik niet precies hoeveel een les kost bij haar.. Faatje

Nedyá_
05-04-2006, 14:07
Heeft iemand iets in Amsterdam voor mij? BarakaAllahoe fiekoem!

MissBelgium
05-04-2006, 16:29
Waarom niet gewoon met jullie ouders of broers/zussen, familie? Komt veel goedkoper uit

Miss_Nadia186
06-04-2006, 00:13
ik heb een vraage ken iemand een rijschool die een beetje goedkoop is. rond 25 euro als dat kan. alvast bedank Meid, in welke omgeving zoek je een autorijschool waarbij je kan lessen?:rolleyes:

Globi
06-04-2006, 09:02
Op http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2 kun je slagingspercentage zien van rijschollen in o.a. Rotterdam......lijkt mij een betere start dan alleen kijken naar prijs.

cbkb
09-02-2009, 18:55
in het region rotterdam als dat kan. Salaam Heb zelf hele goede ervaring met Klimop.:goedzo: Ze leggen goed uit en luisteren! Vergeleken met een vriendin die bij iemand anders rijdt (avanti), ben ik veel sneller dan zij. Zij heeft namelijk al drie keer zoveel lessen gehad en kan nog geen eens zoveel als ik kan. De site is als het goed is; www.autorijschoolklimop.nl een echte aanrader! :nijn:

mocro_Saartj13
18-03-2011, 22:23
hoe zit het met rijschool forte in rotterdam? 22euro per les is ie goed?