Bekijk originele versie : Palestijn (15) doodgeschoten op Westoever
_Marcus_
04-04-2006, 00:11
Palestijn (15) doodgeschoten op Westoever
(Novum/AP) - Israëlische soldaten hebben maandag een 15-jarige Palestijnse jongen doodgeschoten bij de ingang van het vluchtelingenkamp Qalandia vlak bij Ramallah op de Westoever. Dat heeft Palestijns ziekenhuispersoneel gezegd.
De jongen werd doodgeschoten toen hij en twee anderen stenen gooiden naar een Israëlische patrouille. De twee andere jongens raakten gewond door rubberen kogels. Volgens het leger wilden twee van de jongens door een veiligheidshek bij Qalandia dringen. Militairen openden het vuur toen de jongens geen gehoor gaven aan een verzoek te blijven stilstaan.
http://www.nieuws.nl/205644/Palestijn__15__doodgeschoten_op_Westoever
De zionisten zijn weer eens bezig! :(
rijmaran
04-04-2006, 00:18
(Novum/AP) - Israëlische soldaten hebben maandag een 15-jarige Palestijnse jongen doodgeschoten bij de ingang van het vluchtelingenkamp Qalandia vlak bij Ramallah op de Westoever. Dat heeft Palestijns ziekenhuispersoneel gezegd.
De jongen werd doodgeschoten toen hij en twee anderen stenen gooiden naar een Israëlische patrouille. De twee andere jongens raakten gewond door rubberen kogels. Volgens het leger wilden twee van de jongens door een veiligheidshek bij Qalandia dringen. Militairen openden het vuur toen de jongens geen gehoor gaven aan een verzoek te blijven stilstaan.
Tja, ook stenen kunnen dodelijk zijn.
En door een veiligheidshek willen dringen is vragen om moeilijkheden met al die zelfmoordenaars.
Hazouz_55
04-04-2006, 00:20
Israeli's zijn wereldkampioen in het doodschieten van Palestijnse kinderen van 15 jaar en jonger. :jammer: Walgelijke lieden en nog steeds bezetten en onderdrukken ze de Palestijnen.
rijmaran
04-04-2006, 00:24
Israeli's zijn wereldkampioen in het doodschieten van Palestijnse kinderen van 15 jaar en jonger. :jammer: Walgelijke lieden en nog steeds bezetten en onderdrukken ze de Palestijnen.
Wat komt daar bovendrijven?
O, enkel het simplisme van hazouz.:p
_Marcus_
04-04-2006, 00:25
Tja, ook stenen kunnen dodelijk zijn.
En door een veiligheidshek willen dringen is vragen om moeilijkheden met al die zelfmoordenaars.Dus je keurt het kortweg goed, dat de zionisten de 15-jarige palestijn omzeep hebben gebracht? :moe:
(Novum/AP) - Israëlische soldaten hebben maandag een 15-jarige
jongen doodgeschoten bij de ingang van het vluchtelingenkamp Qalandia vlak bij Ramallah op de Westoever. Dat heeft Palestijns ziekenhuispersoneel gezegd.
Hier in Nederland is zaterdagavond een jongen van 14 jaar dood geschoten, dus het gebeurt hier ook.
En nee het was hier geen Palestijn, maar een Turk is net zo erg lijkt mij. :moe:
Hier in Nederland is zaterdagavond een jongen van 14 jaar dood geschoten, dus het gebeurt hier ook.
En nee het was hier geen Palestijn, maar een Turk is net zo erg lijkt mij. :moe:En de dader was een Antiliaan. :moe:
En de dader was een Antiliaan. :moe:
daar ging het mij niet om, het gebeurt overal. :moe: :moe:
daar ging het mij niet om, het gebeurt overal. :moe: :moe:Wat jij doet is appels met peren vergelijken. :moe:
daar ging het mij niet om, het gebeurt overal. :moe: :moe:
nou in israel is het nu de normaalste zaak van de wereld om een palestijn dood te schieten
Hazouz_55
04-04-2006, 00:37
Wat komt daar bovendrijven?
O, enkel het simplisme van hazouz.:p
:p
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=16802433&postcount=2
nou in israel is het nu de normaalste zaak van de wereld om een palestijn dood te schieten
Ik vind het niet normaal, iemand doden is niet normaal. :moe:
ja tog gebeurd het en het westen geeft de palestijnen de schuld
Nee! Rianne. Iemand doden is NIET normaal. Maar we blijven onszelf brainwashen totdat we zelf geloven dat het normaal is........................
omdat we voor 'redenen' blijven zoeken,
F* this whole world :kwaad:
Je laat als ouder je 15 jarige kind toch geen stenen naar soldaten gooien? Zeker niet als je weet dat die gasten gewoon met scherp schieten. Wat uiteraard misdadig is, geen twijfel daarover.
Het is ook gewoon dom bedoel ik maar... Ofwel: problemen zoeken.
Wat zou jij doen als een wanhopig jochie stenen naar je gooit? Ik zou hem graag een vette draai om ze oren geven in ieder geval. Vervelend snotaapje.
Maar schieten is wel erg...Tenminste in Nederland schieten de politieagenten nooit met Scherp als iemand met stenen gooit, op zn minst met rubberen kogels. :hadj:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.