Bekijk originele versie : Importhuwlijk
doukalia212
03-04-2006, 23:43
Citaat onderzoekster Stercx in PREMtime van 2 april over de importbruid:
"In de komende jaren zal het aantal importhuwlijken afnemen.''
Wat denken jullie?
Waar omdat wij inderdaad anders gaan denken (eindelijk), of waar om andere redenen.
Roept u maar
Belangrijker nog gaan we het waarmaken, oftewel zal naar alle waarschijnlijkheid jouw bruid/ bruidegom vandaan komen??
Citaat onderzoekster Stercx in PREMtime van 2 april over de importbruid:
"In de komende jaren zal het aantal importhuwlijken afnemen.''
Wat denken jullie?
Waar omdat wij inderdaad anders gaan denken (eindelijk), of waar om andere redenen.
Roept u maar
Recent was er ook nieuws dat jongens toch nog steeds een vrouw uit marokko willen omdat de nederlands marokaanse meiden te vrijgevochten zijn. Die willen gehoord worden en hebben verstand van zaken en vaak ook netjes hun opleiding afgemaakt. Dat schijnen de heren als intimiderend te ervaren.
Ik hoop het .............. ach eigenlijk weet ik het ook wel zeker dat het aantal zal afnemen. De mannen zien ook wel dat het voor grote problemen kan zorgen, en dat er genoeg leuke meiden in Nederland zijn.
doukalia212
03-04-2006, 23:52
Ik begrijp er inderdaad ook niks van. Dat hele importhuwlijkgedoe!
FunkyMunky
04-04-2006, 01:24
jah ik had gezien.. iemand had nog een filpmje hier ergens gezet..
Rachid_Breda
04-04-2006, 01:35
Recent was er ook nieuws dat jongens toch nog steeds een vrouw uit marokko willen omdat de nederlands marokaanse meiden te vrijgevochten zijn. Die willen gehoord worden en hebben verstand van zaken en vaak ook netjes hun opleiding afgemaakt. Dat schijnen de heren als intimiderend te ervaren.
Pas geleden was in het nieuws dat Nederlanders massaal een vrouw uit Argentinie haalde...heb je daar ook een uitleg voor?
Pas geleden was in het nieuws dat Nederlanders massaal een vrouw uit Argentinie haalde...heb je daar ook een uitleg voor?Dat beide groepen even ouderwets zijn misschien?;)
Zolang dat allochtonen hun school niet afmaken en geen hoge diploma's halen, blijven de importhuwelijken afnemen..
De meesten blijven laag betaald werk doen, waardoor ze de minimum gestelde inkomen niet halen....
Je moet minimaal 1369.00 euro netto verdienen om je partner naar nl. te halen......
Deze eis is de voornaamlijkste reden waarom de importhuwelijken afnemen (volgens mij)
boyengirl
04-04-2006, 07:57
Zolang dat allochtonen hun school niet afmaken en geen hoge diploma's halen, blijven de importhuwelijken afnemen..
De meesten blijven laag betaald werk doen, waardoor ze de minimum gestelde inkomen niet halen....
Je moet minimaal 1369.00 euro netto verdienen om je partner naar nl. te halen......
Deze eis is de voornaamlijkste reden waarom de importhuwelijken afnemen (volgens mij)
helemaal mee eens
Reden om dus wel je school af te maken?
Reden om dus wel je school af te maken?
Als ik je bericht lees dan begrijp ik dat je een conclusie trekt.....Maar je vraagteken brengt me in verwarring:haha:Is je reactie een conclusie of een vraag?
Souraida
04-04-2006, 13:01
Waar, omdat de eisen te hoog zijn.
Of ze af gaan nemen weet ik niet hoor.. in Nederland zijn de eisen van dat hitler mens inderdaad te hoog...maar je hebt altijd nog de Belgie route :lekkerpuh
Souraida
04-04-2006, 13:04
Of ze af gaan nemen weet ik niet hoor.. in Nederland zijn de eisen van dat hitler mens inderdaad te hoog...maar je hebt altijd nog de Belgie route :lekkerpuh
T kan ook makkelijker. Mensen zat in NL waarom importeren en naar belgie verhuizen?
ja vanwege de strenge regels, maar er zullen wel een hoop poolse bruiden(gommen) voor in de plaats komen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.