Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : strand

killie
17-05-2003, 22:58

Hoi meid, Ik draag meestal een badpak met een bijpassend broekje !!!!! Ziet er ook best wel leuk uit, hoor!!!!!!!!!!!!

amianis
17-05-2003, 23:03
A3oedoebillah mina shaitanirajiem :eek: ofzo

loeloesch
17-05-2003, 23:04
Origineel gepost door killie Hoi meid, Ik draag meestal een badpak met een bijpassend broekje !!!!! Ziet er ook best wel leuk uit, hoor!!!!!!!!!!!! :lol: ik zie het al helemaal voor me....... :D

MissChica
17-05-2003, 23:07
Wat is er mis mee nou nie dat ik het draag ofzo maar als zij dat wil dragen laat haar ipv uitlachen

loeloesch
17-05-2003, 23:10

Origineel gepost door MissChica Wat is er mis mee nou nie dat ik het draag ofzo maar als zij dat wil dragen laat haar ipv uitlachen huh... :confused: ..ik zou kunnen zweren dat er vannet bij geslacht man stond...eyamaaa...ik ben aan trippen! Zit al te lang achter deze pc... :D , sorry schat zal je vast fantastisch staan!

Soefy
17-05-2003, 23:32
Origineel gepost door killie Hoi meid, Ik draag meestal een badpak met een bijpassend broekje !!!!! Ziet er ook best wel leuk uit, hoor!!!!!!!!!!!! :eek: zoveel kdraag meestal een surfpak met een zwemvest en bandjes :hihi: word ik lekker goed bruin :maf:

PerfectTangawia
17-05-2003, 23:56
Origineel gepost door killie Hoi meid, Ik draag meestal een badpak met een bijpassend broekje !!!!! Ziet er ook best wel leuk uit, hoor!!!!!!!!!!!! ik zwem niet meer.. allang nier meer zo een 4 jaar niet.. overal waar jongens zijn gaat mijn hoofddoek niet af.. ik zwem met mijn vriendinnen een keer in de week.. dat is speciaal voor dames alleen en dan ga ik in mijn bikini.... TANGAWIA

Bario_Woman
18-05-2003, 00:03
ik zwem naakt....en anders in mn duikpak met alles erop en dr an :gniffel: