Bekijk originele versie : Beste broders en zuster. Graag jullie aandacht!
NoreJihan
03-04-2006, 23:34
Assalaaam aleikum wr br,
Ik zou graag jullie aandacht willen hebben omtrent dit gebeuren.
Er is een moslimbroeder die een tijdje geleden aan een ongeluk compleet invalide is geraakt,maar omdat in zijn gemeente geen WVG verstrekt wordt hebben wij een Benefietgala voor hem georganiseerd,om hem alsnog te kunnen helpen aan dingen die hij nodig heeft om het leven voor hem gemakkelijker te maken.
Het is voor hem en zijn hele familie een pijnlijk gebeurtenis waar je niet zo snel overheen komt,daarom zullen wij het waarderen als jullie zouden komen om financieel bij te dragen.
Het is tenslotte voor jullie moslimbroeder.
Moge Allah swt jullie belonen voor jullie goede daden en jullie het paradijs firdaus schenken.
Amien ya Rabb.
Wa aleikum salaam wr br,
NoreJihan
HELP ONS!!!!
http://img352.imageshack.us/img352/9562/anwar124va.jpg (http://imageshack.us)
http://img91.imageshack.us/img91/2325/anwar212ii.jpg (http://imageshack.us)
Jamilaaaa
03-04-2006, 23:46
Als men Anouar en zijn familie wil helpen, zou ik zeggen geef hem persoonlijk geld en doe doe3a voor hem. Maar deze benefietavond zal noch voor hem noch voor degene die het georganiseerd hebben van nut zijn.
Hoe kunnen ze verwachten dat het geld dat ze inzamelen door dans, muziek, etc... (al datgeen dat Allaah verboden heeft) nog ene baraka zal hebben.
SubhanaAllaah de mens is ver verwijderd van de dien, moge Allaah ons leiden, ameen.
NoreJihan
04-04-2006, 00:00
Als men Anouar en zijn familie wil helpen, zou ik zeggen geef hem persoonlijk geld en doe doe3a voor hem. Maar deze benefietavond zal noch voor hem noch voor degene die het georganiseerd hebben van nut zijn.
Hoe kunnen ze verwachten dat het geld dat ze inzamelen door dans, muziek, etc... (al datgeen dat Allaah verboden heeft) nog ene baraka zal hebben.
SubhanaAllaah de mens is ver verwijderd van de dien, moge Allaah ons leiden, ameen.
Astaghfiroulah. Dit heeft veel tijd en energie gevergt om broeders en zusters zo ver te krijgen om hem financieel bij te dragen!
Het Benefietgala is enkel voor vrouwen toegankelijk.
chelha81
04-04-2006, 00:00
Jamilaaaa ik geef je groot gelijk meid....
inshaAllah zal Allah bij hem staan, maar niet op deze manier broeders en of zusters...
Allah ijib li fih lkhir
chelha81
04-04-2006, 00:01
steek je energie op een andere manier zuster, maar niet met muziek of andere dingen die Allah swt ons heeft verboden...walaoho e3lem
NoreJihan
04-04-2006, 00:10
Voor diegenen die uit geloofsovertuiging niet aanwezig willen zijn vraag ik vriendelijk geld te doneren al is het maar € 0,05.
Het spijt ons dat wij d.m.v band,muziek,modeshows een benefietgala hebben georganiseerd. Wij wisten geen betere manier om mensen hun aandacht te trekken,zodat ze ons konden helpen!
Moge Allah swt ons hiervoor vergeven. De intentie (neya) is in ieder geval juist!
lovelines
04-04-2006, 00:16
salaam meid,
ik ben je erg dankbaar voor je goede woorden en aanwijzingen.
helaas klopt het wat jullie hier allemaal zeggen maar ,
we zijn nu al een paar jaar verder van de dag van het ongeluk ik zie mijn jongste broertje erg achteruit gaan en ik en mijn ouders hebben veel geduld met hem maar nu hebben we besloten om hem op deze manier te helpen met zijn dagelijks benodigheden en we hebben dit nood gedwongen gedaan omdat er geen andere manier is om mensen bij elkaar te krijgen die dan entree willen betalen voor iets en als jullie met ideeen komen dan ben ik daar erg voor open.
er zijn ook zat moskees in nederland maar ieder moskee heeft zo zijn eigen zorgen en kennen veel meer stichtingen waar iedereen al een gift voor geeft dus om mijn broertje te helpen moeten we het zo aan pakken.
moge allah al onze zonde vergeven en ons op het rechte pad leiden
ma3a salama
Voor diegenen die uit geloofsovertuiging niet aanwezig willen zijn vraag ik vriendelijk geld te doneren al is het maar € 0,05.
Het spijt ons dat wij d.m.v band,muziek,modeshows een benefietgala hebben georganiseerd. Wij wisten geen betere manier om mensen hun aandacht te trekken,zodat ze ons konden helpen!
Moge Allah swt ons hiervoor vergeven. De intentie (neya) is in ieder geval juist!
Nee
intentie is niet juist, we lijken op kouffar in alles tegenwoordig.
lovelines
04-04-2006, 02:54
Nee
intentie is niet juist, we lijken op kouffar in alles tegenwoordig.
luister het is nu wel genoeg zo.
het is nu eenmaal zo gegaan en we vragen niet om zulke reactie.
en de intentie is wel juist. we helpen hiermee een moslimbroeder om hem de benodigdheden voor het dagelijks leven te schenken.
en de intentie is wel juist. we helpen hiermee een moslimbroeder om hem de benodigdheden voor het dagelijks leven te schenken.
Ik ben niet meeeens en ik zeg de intentie is niet juist, een broeder help je niet met muziek organiseren dame....Laat het duidelijk zijn.
Ik word hier moe van.
lovelines
04-04-2006, 03:08
Ik ben niet meeeens en ik zeg de intentie is niet juist, een broeder help je niet met muziek organiseren dame....Laat het duidelijk zijn.
Ik word hier moe van.
dan reageer je maar niet
NoreJihan
04-04-2006, 03:09
Hey,
Slaap je nog niet? Kom anders effe online
NoreJihan
04-04-2006, 03:11
Ik word hier moe van.
De intentie achter dit hele gebeuren is wel juist. De neya is juist,maar de daad niet. Daar zit het verschil in.
Ken je het verhaal van die alcoholist die een schaap had gestolen,omdat hij een gezin(kleine kinderen) ergens anders hoorde huilen,omdat ze het offerfeest niet konden vieren?
De intentie daarachter was juist,maar het stelen niet.
DJ_Lubna
04-04-2006, 10:04
salaam meid,
ik ben je erg dankbaar voor je goede woorden en aanwijzingen.
helaas klopt het wat jullie hier allemaal zeggen maar ,
we zijn nu al een paar jaar verder van de dag van het ongeluk ik zie mijn jongste broertje erg achteruit gaan en ik en mijn ouders hebben veel geduld met hem maar nu hebben we besloten om hem op deze manier te helpen met zijn dagelijks benodigheden en we hebben dit nood gedwongen gedaan omdat er geen andere manier is om mensen bij elkaar te krijgen die dan entree willen betalen voor iets en als jullie met ideeen komen dan ben ik daar erg voor open.
er zijn ook zat moskees in nederland maar ieder moskee heeft zo zijn eigen zorgen en kennen veel meer stichtingen waar iedereen al een gift voor geeft dus om mijn broertje te helpen moeten we het zo aan pakken.
moge allah al onze zonde vergeven en ons op het rechte pad leiden
ma3a salama
Hoi meid,
Als jullie willen zou ik graag ook een bijdrage willen leveren, ik weet niet hoe jullie het programma hebben gevuld, maar ik wil jullie ook mijn diensten aanbieden (geheel gratis uiteraard)
Zoals vele weten draai ik behalve muziek ook Anasheed, als jullie het op prijs stellen wil ik wel Anasheed op het begin van de middag draaien, tijdens de inloop van de bezoekers.
Ik hoor graag van je, je kan me bellen op 06-16698170 na 18:00 uur of gewoon een pm sturen, mocht je me niet kunnen bereiken dan kan je me voicemail inspreken ik bel altijd terug.
Groetjes dj Lubna
xanoniem-pjex
04-04-2006, 13:46
dus jullie denken dat jullie slim zijn!
dus jullie beweren dat jullie ook nooit naar bruidloften gaan enz..
ten eerste het is alleen voor vrouwen....en vinden geen verkeerde handelelingen plaats...dus wat is jullie probleem!
de intentie achter dit verhaal is toch goed of niet...ze willen geld verzamelen en doen het op deze manier...als je een "egte mislima bent "dan zat je niet op m.nl maar op islam.nl
hoe kan je zo iets mooies afkraken ...en jij noemt jezelf een moslim .....
mensen gaan zowieso naar feesten ....en soms naar de verkeerde feesten...
dit is een goed georganisseerde benift ...en het doel erachter is een gezellige middag en geld inzamelen voor iemand die het heel hard nodig heeft.
mensen denk verder dan je neus lang is ....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.