Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Teken condoleance ! (casablanca aanslagen)

Pagina's : [1] 2

Massin2953
17-05-2003, 21:57

Ik heb de volgende email ontvangen van www-amazigh-nl om de condoleance te tekenen voor de slachtoffers die gevallen zijn in casablanca. doe allemaal mee!! CASABLANCA Bij vijf zelfmoordaanslagen in de Marokkaanse stad Casablanca zijn 24 doden en 60 gewonden gevallen.De aanslagen met autobommen waren gericht joodse doelen,het Belgische consulaat, een hotel en een restaurant.Bij een Spaans cultureel centrum bliezen drie zelfmoordenaars zichzelf op. De meeste doden zijn Marokkanen,onder wie tien daders.Ook Spanjaarden zouden onder de doden zijn.Al Arabiya-TV meldt dat het dodental al is gestegen tot 39. De aanslagen gebeurden uren na een Amerikaanse waarschuwing voor nieuwe terreurdaden.Marokko geeft de schuld aan "internationale terroristen". Teken het condoleance register op de volgende website:>>>http://www.gifs.net/animate/ag_click.gif (http://www.condoleance.nl/showreg.php3?id=1428)

yasmine
17-05-2003, 22:47
asallamoe 3aliekoem ik heb et getekend "ÈöÓúãö Çááåö æó Úóáóì ÓõäøóÉö ÑóÓõæáö Çááåö." "Biesmiellaahie wa 'ala soennatie rasoeelie lleeh" asallamoe 3aliekoem yasmin

Salaama
17-05-2003, 22:54
Origineel gepost door Masin2003 Teken het condoleance register op de volgende website:[b]>>>http://www.gifs.net/animate/ag_click.gif (http://www.condoleance.nl/showreg.php3?id=1428) Hij doet het niet. Ik heb het ook via de site amazigt geprobeerd, maar die krijg ik niet open.. Dus als je zo vriendelijk wilt zijn om de goede gegevens te plaatsen. Alvast bedankt, Salaama

SaddamHussein
17-05-2003, 23:23
Casablanca is een hoerenstad, dat heb ik met mijn eigen ogen waargenomen, dus no condeleance voor this shi.t

cambou
17-05-2003, 23:26

inna illahi wa inna lilahi raji3oen

Massin2953
18-05-2003, 00:00
Origineel gepost door Salaama Hij doet het niet. Ik heb het ook via de site amazigt geprobeerd, maar die krijg ik niet open.. Dus als je zo vriendelijk wilt zijn om de goede gegevens te plaatsen. Alvast bedankt, Salaama Ik weet niet waar jij het over hebt :confused: die link doet het! anders ga naar www.amazigh-nl* het staat daar op de voorpagina *typ tussen amazigh nl een punt inplaats van streepje.

Massin2953
18-05-2003, 01:42
Sorry, ik wil dit toch hier even kwijt Ik heb hier voor geen woorden voor! Dit is nou wat ik bedoel met geimporteerde Midden oosten problemen. Marokko kent zulk praktijken niet. De manier hoe wij de marokkanen de islam hebben beleden in het verleden en nu nog(gelukkig maar) lijkt helemaal niet op dit soort Barbaarse daden! De islam die Marokko kent, is: de tolerante islam! de Multiculturele islam (joden die in dat joodse cafe waren, dat waren ook marokkanen hoor! gewoon cazawa.). spanjaarden die in dat spaanse ontmoeting centrum waren, wisten zij veel! netlas de rest van de marokkanen.ze waren een marokko gewend die open en veilig was, dat gemiddelde europiaan(Marokko-kenner) zich makkelijk in de marokkaanse leven kan verplaatsen om die apparte sfeer te kunnen begrijpen. Of was het Misschien die Marokkaanse beveiligingsbeamtes ontgaan dat ze op een dag op hun werk doodgekeeld worden door een stelletje extremisten die beweren in de naam van de islam te kunnen opereren. In de naam van Bin laden zouden ze bedoelen! In de naam van rijke saudie's met hun dikke buiken! Marokkanen hebben en willen niks met dit geimporteerde midden oosten ideologieen! Mijn medeleven aan alle slachtoffers en hun nabestaanden.

Massin2953
18-05-2003, 15:35
Ina lilahi wa inna ilayhi raji3oen

yasmine16
18-05-2003, 17:44
Ina ilahi wa ina ilahi raji3oen

Rbatija
18-05-2003, 18:29
Voor Saddam Hussein......... ik heb medelijden met jou laat ik het daarbij maar houden, dat je zoiets kan zeggen.. sabhana allah...... maar Allah swt is groot.... wie degene onterecht veroordeelt.... krijgt dubbele aantal keren de veroordeling voor zichzelf.... ik weet niet of je een marokkaan ben (hoop het niet) want casablanca is getroffen, en dat is een stad in marokko, dus heeft gevolgen voor het hele land, ik laat het hierbij.. jou bericht verdient geeneens een reactie... allah i hfad voor alle mensen die zijn omgekomen in Casablanca: gecondoleerd voor vrienden en familie en allah i 3ram ej moeslimin ini lilahi wa ina ilahi razihoen

Rbatija
18-05-2003, 18:33
Origineel gepost door SaddamHussein Casablanca is een hoerenstad, dat heb ik met mijn eigen ogen waargenomen, dus no condeleance voor this shi.t Mensen wat vinden jullie nou hiervan :(...... dit soort dingen doen echt pijn....ik heb er geen woorden voor gewoon.....

an3sdej
18-05-2003, 19:02
Zet meteen even naast je handtekening dat jullie die terroristen haten, en hoopt dat ze allemaal opgepakt en veroordeeld worden.

SaddamHussein
19-05-2003, 23:53
Origineel gepost door Rbatija Mensen wat vinden jullie nou hiervan :(...... dit soort dingen doen echt pijn....ik heb er geen woorden voor gewoon..... Ik ben volbloed marokkaans en moslims, en ik blijf bij mijn standpunt en dat is casablanca is sh.it stad en heeft het verdient en voor alle marokanen die gestorven zijn tijdens die aanval moet je maar geen joden als vrienden nemen, staat duidelijk in de koran. Want ze bevonden zich wel allemaal in die zone waar joden overheersen. weet je wat pijn doet, als je in de hel branden doordat je een keuze maakt door pijn of gevoel, ik maak een keuze wegens mijn geloof en niet wegens verlies van paar mongolen die toevallig voor joden werken of met ze bevriend zijn. laterss..

C_OUJDIA
20-05-2003, 00:47
Ina ilahi wa ina ilahi raji3oen

Koala
20-05-2003, 08:44

Helaas moet ik weer constateren dat in deze harde tijden enkelen hun gevoel en medemenselijkheid hebben verloren. Ik kan alleen voor hen maar hopen dat dit een tijdelijke zaak is. Sterkte.

Pagina's : [1] 2