Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens Hoe Moet Jullie Vrouwtje Er Later Uit Zien??

Pagina's : [1] 2 3

ze3maze3ma
17-05-2003, 21:12

mag ze ook een hoofddoek hebben?? of willen jullie een knap meisje zonder hoofddoek :kwaad: ewa.....meisjes met hoofddoeken die verbergen teminste hun schoonheid en die marokaanse wijfen DIE IK KEN van nu laten ze gewoon zien en strakke kleding dragen en super veel make-up tfoe dat vindt ik pas lelijk bij een meisje......

ze3maze3ma
17-05-2003, 21:17
aajjoww...................maarre...dan heb ik het ook tegen mezelf he ik draag ook geen hoofddoek maar wil er mee beginnen.... en..maar strakke kleding en vet veel make-up draag en doe ik niet op

GangstaLovin
17-05-2003, 21:19
Origineel gepost door zegmazegma mag ze ook een hoofddoek hebben?? of willen jullie een knap meisje zonder hoofddoek :kwaad: ewa.....meisjes met hoofddoeken die verbergen teminste hun schoonheid en die marokaanse wijfen DIE IK KEN van nu laten ze gewoon zien en strakke kleding dragen en super veel make-up tfoe dat vindt ik pas lelijk bij een meisje...... Waarom zo'n haat tegen hen?

DaNgEr
17-05-2003, 21:27
Het gaat bij niet om de uiterlijk maar om de innerlijk als begrijpt wat ik bedoel

SiBilal
17-05-2003, 21:28

Origineel gepost door zegmazegma mag ze ook een hoofddoek hebben?? of willen jullie een knap meisje zonder hoofddoek :kwaad: ewa.....meisjes met hoofddoeken die verbergen teminste hun schoonheid en die marokaanse wijfen DIE IK KEN van nu laten ze gewoon zien en strakke kleding dragen en super veel make-up tfoe dat vindt ik pas lelijk bij een meisje...... nee gewoon een meisje met hoofddoek insAllah....

Soefy
17-05-2003, 21:28
Origineel gepost door zegmazegma mag ze ook een hoofddoek hebben?? of willen jullie een knap meisje zonder hoofddoek :kwaad: ewa.....meisjes met hoofddoeken die verbergen teminste hun schoonheid en die marokaanse wijfen DIE IK KEN van nu laten ze gewoon zien en strakke kleding dragen en super veel make-up tfoe dat vindt ik pas lelijk bij een meisje...... ze moet op mijn zussie lijken :watte?: euh!!

Lady_moi
17-05-2003, 21:29
sorry dat ik het ga zeggen maar in plaats van die meisjes zo afte kraken en hun wijven te noemen zou je hen beter op het juiste pad helpen

NA3_NA3
17-05-2003, 21:53
nee hoofddoek hoeft niet........echt eerlijk diep uit mn hart liver niet :o voor de rest VERZORGD en NETJES is t belangrijkst en een goed hart enz.

cambou
17-05-2003, 22:06
zoals ze er nu uit ziet

NA3_NA3
17-05-2003, 22:08
Origineel gepost door 7akam Hoezo niet ? i dont know...mn hart zegt t :o

Mazlout
17-05-2003, 22:12
in 1 woord..... verzorgd!

Sel
17-05-2003, 22:36
okaayyy, jullie willen alleen zo'n verzorgde meisje he, maar wij meiden eisen dat ook van jullie he. willen juliie een sexy meid eisen WIJ dat ook van jullie. wij een hoofddoek, jullie een baard laten staan!

NA3_NA3
18-05-2003, 14:58
Origineel gepost door 7akam Dat moet jouw hart weer eens ff de Qoran gaan lezen voordat 't nog meer verkeerde dingen gaat zeggen.. :rolleyes: ........tja je hebt wel gelijk opzich... maar toch............. :o :hihi:

Lady_moi
18-05-2003, 15:04
kan toch maar dan is de man verantwoordelijk voor zn vrouw voor de slechte dingen he

miriammetje
18-05-2003, 15:07

Origineel gepost door 7akam Dat moet jouw hart weer eens ff de Qoran gaan lezen voordat 't nog meer verkeerde dingen gaat zeggen.. je hebt gelijk!!!

Pagina's : [1] 2 3