Bekijk originele versie : Klamboe voor Babykamer.
salaam oe alaikom
dames ik ga morgen shoppen voor de babykamer incha Allah en ik wil een klamboe kopen...alleen ik weet niet hoe ik die moet ophangen het bedje heeft wel zo'n stang en rond ding voor een sluier maar kan daar ook gewoon een simpele klamboe op?? gewoon zo'n ding van de leenbakker ofzo...
pleaaaaaaaaasseee help me.. ik weet niet hoe ik het moet aanpakken...
oem_ayman
03-04-2006, 16:23
salaam oe alaikom
dames ik ga morgen shoppen voor de babykamer incha Allah en ik wil een klamboe kopen...alleen ik weet niet hoe ik die moet ophangen het bedje heeft wel zo'n stang en rond ding voor een sluier maar kan daar ook gewoon een simpele klamboe op?? gewoon zo'n ding van de leenbakker ofzo...
pleaaaaaaaaasseee help me.. ik weet niet hoe ik het moet aanpakken...
de klamboe gewoon hangen aan het plafond, voor de hemelstang moet je echt gewoon een hemeltje kopen en geen klamboe,
maar veel succes, is echt leuk als je gaat shoppen voor de babykamer, voor mij werd het wat te veel omdat ik alles wou nemen wat ik zag. ik kon niet kiezen:maf2:
hangen aan het plafond :maf2: hoe moet dat dan?? hebben jullie misschien een foto? en als ik het bedje wil verplaatsen???
kan ik niet op een of andere manier die klamboe losmaken :hihi: ??
de klamboe gewoon hangen aan het plafond, voor de hemelstang moet je echt gewoon een hemeltje kopen en geen klamboe,
maar veel succes, is echt leuk als je gaat shoppen voor de babykamer, voor mij werd het wat te veel omdat ik alles wou nemen wat ik zag. ik kon niet kiezen:maf2:
het is idd wel leuk..maar als ik denk aan wat ik allemaal moet halen pfffffffff.... :maf2: echt om gek van te worden... maar het is ook wel leuk hoor :D
idd zoals oem ayaman al zei: ophangen aan het plafond dat heb ik ook gedaan..trouwens mijn klamboe heb ik ook bij leenbakker :hihi:
die zijn leuk he :D
oem_ayman
03-04-2006, 16:33
hangen aan het plafond :maf2: hoe moet dat dan?? hebben jullie misschien een foto? en als ik het bedje wil verplaatsen???
kan ik niet op een of andere manier die klamboe losmaken :hihi: ??
is simpel gewoon met zo een kromme spijker, moehiem weet effe niet hoe die dingen heten, de plafond inslaan en ophangen waar je maar wilt, als je wilt verplaatsen, spijker uit plafond halen en ergens anders weer inslaan, maar niet blijven doen want anders krijg je een plafond als gatenkaas:hihi:
is simpel gewoon met zo een kromme spijker, moehiem weet effe niet hoe die dingen heten, de plafond inslaan en ophangen waar je maar wilt, als je wilt verplaatsen, spijker uit plafond halen en ergens anders weer inslaan, maar niet blijven doen want anders krijg je een plafond als gatenkaas:hihi:
:hihi: oke thanks..
weten jullie misschien ook waar ik leuke hemeltjes kan halen??
oem_ayman
03-04-2006, 16:45
heb hier zoooo om moeten lachen:hihi:
:vrede: :D
oem_ayman
03-04-2006, 16:47
weten jullie misschien ook waar ik leuke hemeltjes kan halen??
zoek een mega babystore bij je in de buurt, heb je veel meer keus dan de kleinere babyzaakjes
Ik weet het niet,maar vind klamboes persoonlijk veel leuker..:goedzo:
Loop ieder babyzaak binnen...je zal ze vast tegenkomen:kus:
ja dat vind ik ook hoor meestal zien die hemeltjes er best ouderwets uit maar kdacht misschien vind ik wel een leuke felle ofzo..
Bij xenos hebben ze een klamboe in de aanbieding voor 5,99 eur. Echt een koopje. Heb er al een, maar ga en andere kleur bijhalen om af te wisselen ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.