Bekijk originele versie : Help, help en nog eens Help
minous21
17-05-2003, 21:08
Beste mensen,
Wie o wie heeft er vandaag telefonisch contact kunnen maken met familie leden of kennisen in Casablanca!
Ik probeer sinds 7.00 s'ochtends me tante en nichtjes te bellen....maar ik krijg geen gehoor zowel op het vaste nummer als mobiel.....
Ik ben langzaam gek aan het worden....(en zo wonen ook nog eens in de buurt van Casa de Espana, een van de getroffen doelwitten)........:verdriet: :huil:
Moge Allah de laffe daders van deze (laffe) aanval straffen.... :kwaad:
Liefs Minousje:tranen:
Ik heb contact kunnen maken met mijn familie daar na lang proberen... :verdriet:
Lady_moi
17-05-2003, 21:11
enkele vriendinnen van me hebben wel kunnen bellen na lang proberen
minous21
17-05-2003, 21:12
Origineel gepost door flour
Ik heb contact kunnen maken met mijn familie daar na lang proberen... :verdriet:
Is alles goed met jouw familie? Ik hoop het wel!
Ik ga net zo lang door......:tranen:
Liefs Minousje
Lady_moi
17-05-2003, 21:15
inshallah zul je snel contact met hen maken en is alles in orde met hen :)
minous21
17-05-2003, 21:17
Origineel gepost door lady_moi
inshallah zul je snel contact met hen maken en is alles in orde met hen :) Dankje wel schatje! Ik hoop dat het goed met ze gaat.....
Liefs Minousje
Lady_moi
17-05-2003, 21:18
hoop ik ook voor je meid :)
chicamaroquia
17-05-2003, 21:36
Mijn oom heeft naar ons gebeld en gezegd dat alles goed is, alleen de werkplek van zijn vrouw is vernietigd... :)
Maar deke nes msken, Allah ey koen fel 3awn.... :verdriet:
minous21
17-05-2003, 21:43
Origineel gepost door chica*******a
Mijn oom heeft naar ons gebeld en gezegd dat alles goed is, alleen de werkplek van zijn vrouw is vernietigd... :)
Maar deke nes msken, Allah ey koen fel 3awn.... :verdriet:
Gelukkig gaat het goed met jouw familie! :)
Rabi ey 3awnhoem ouw ey 3tihoem Sabar!
Liefs minous :(
Miss_Banana
17-05-2003, 21:45
Origineel gepost door minous21
Beste mensen,
Wie o wie heeft er vandaag telefonisch contact kunnen maken met familie leden of kennisen in Casablanca!
Ik probeer sinds 7.00 s'ochtends me tante en nichtjes te bellen....maar ik krijg geen gehoor zowel op het vaste nummer als mobiel.....
Ik ben langzaam gek aan het worden....(en zo wonen ook nog eens in de buurt van Casa de Espana, een van de getroffen doelwitten)........:verdriet: :huil:
Moge Allah de laffe daders van deze (laffe) aanval straffen.... :kwaad:
Liefs Minousje:tranen:
Heej Minousje, als er echt iets erg met je familie was geweest dan ouslatek elgbar fsba7. Insha allah maak je je druk om niets ;)
minous21
17-05-2003, 21:48
Origineel gepost door Miss_Banana
Heej Minousje, als er echt iets erg met je familie was geweest dan ouslatek elgbar fsba7. Insha allah maak je je druk om niets ;)
Soekran schatje,
Ik hoop het zo.....ik denk ook geen nieuws is goed nieuws!
Alleen wil ik ff de stem van me nichtje horen ter bevestiging.
Ik baal zo dat al die ****telefoons het niet doen...ik krijg de hele tijd te horen Itasalat el magrib toerabjfhgblblabla bla.....
Liefs Me
Miss_Banana
17-05-2003, 21:50
Origineel gepost door minous21
Soekran schatje,
Ik hoop het zo.....ik denk ook geen nieuws is goed nieuws!
Alleen wil ik ff de stem van me nichtje horen ter bevestiging.
Ik baal zo dat al die ****telefoons het niet doen...ik krijg de hele tijd te horen Itasalat el magrib toerabjfhgblblabla bla.....
Liefs Me
Ik weet wat je bedoelt ja! Misschien is er een telefoonpaal in de buurt neergegaan en hebben ze daarom geen bereik.
Heb je geen andere familia in Casa die jou meer informatie kunnen geven?
minous21
17-05-2003, 21:55
Origineel gepost door Miss_Banana
Ik weet wat je bedoelt ja! Misschien is er een telefoonpaal in de buurt neergegaan en hebben ze daarom geen bereik.
Heb je geen andere familia in Casa die jou meer informatie kunnen geven?
Ja...maar die kunnen we ook niet bereiken....er is iets met de Mobiele telefonie in Casa...niemand kunnen we bereiken!
Maar familieleden uit Meknes hebben we wel kunnen bereiken en die zijn opweg richting Casa, ze maken zich ook zorgen!
Ik hoor snel.....
Liefs Me
minous21
17-05-2003, 22:15
We kregen net een belletje van me tante en nichtjes enz...
het gaat goed met ze! Geen gewonden geen Dode, elhamdoellilah!
Maar hun huis was wel beschadigd.....maar dat maakt niet uit!
Liefs Minousje (ik kan weer lachen)
saidaaatje
17-05-2003, 22:22
hamdulilah.......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.