Bekijk originele versie : Hoe reageren jullie als een jongen jullie nafluit, of de bekende tssssst??
Hoi meiden en jongens,
Ik vraag me af hoe sommige meisjes en jongens reageren als ze worden nagefloten of nagesist op straat?? Hoe is jullie ervaring eigenlijk? Graag alleen normale reacties. En spreek uit eigen ervaring dus niet als ik nage....hupelepup......gewoon uit eigen ervaring mensen..
Lova ya all..
MissBlaBla
28-05-2002, 11:45
Reageren? Je reageert alleen als je je aangesproken voelt.. Enneh... Ik heet geen "Pssst" dus denk niet dat mijn aandacht daardoor getrokken wordt.
BlaBla
Origineel gepost door Tombraider
Hoi meiden en jongens,
Ik vraag me af hoe sommige meisjes en jongens reageren als ze worden nagefloten of nagesist op straat?? Hoe is jullie ervaring eigenlijk? Graag alleen normale reacties. En spreek uit eigen ervaring dus niet als ik nage....hupelepup......gewoon uit eigen ervaring mensen..
Lova ya all..
Ik zeg dan tegen die jongen ben je een slang geworden of zo dat je psssssssst tegen mij zegt :D
Beslama
zinalady
28-05-2002, 12:10
nou dat soort types neem ik helemaal niet serieus.....en jaik ben best een bijdehandje en dat is wel een slechte eigenschap want als ze he zina roepen of psssstttt zoals jij zegt dan reageer daar altijd op maar zker niet positief...nee dat soort lui vind ik eersteklas loser en het is gewoon een hele slechte manier van aanpak dus guys 1 tip zo jaag je ze alleen maar weg dus probeer het eens anders haha!!!
bye bye :zwaai:
soussiasaida
28-05-2002, 12:23
Voor mij is dat de grootste afknapper, dat gepsssssst gedoe...ieuwwwwww, ik reageer nooit erop maar irriteer me wel van binnen er mateloos aan! psst psst........ allatiefff dat illie gedoe!
igzeneej
28-05-2002, 12:44
Zo shit hoor !!! ...Ik dacht dat het wel in de smaak viel !!! Maar nee :huil:
Nou ff voor iedereen Psssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssttttttttttttttttttttttttttt
Groetjes van een van de psssssssst boys !!!
igzeneej
28-05-2002, 12:58
Een mening die niet wordt aangemoedigt naar mijn mening !!!
...Heb je ook nog argumenten voor je fel berechte mening ????
missleila2002
28-05-2002, 13:07
Ik voel me te hoog om naar die personen te luisteren. Of te reageren
Als ik pissig bent dan reager ga je moeder lastig vallen.
masalaama
leila
Sensuela
28-05-2002, 13:52
Nou, wat dacht je van: NEGEREN!!! Die gasten zijn m'n aandacht absoluut NIET waard!! Ze zijn gewoon hartstikke triest......
Tinghirgirl
28-05-2002, 13:54
wat ik zou doen is helemaal niet op reageren gewoon doorlopen en net doen of ik nix heb gehoord!! je gaat toch niet schelden ofzo? nee hoor laat ze maar tot ze denken ach ja laat maar!!! en helemaal geen aandacht geven hoor!! dat is lelijk als je dat doet
xxjes
ghazella
28-05-2002, 15:15
gewoon verder gaan met het gesprek waar ik mee bezig was en
NEGEREN DIE HANDEL GEWOON
Safira75
28-05-2002, 15:46
ik vraag me altijd af wat die jongens willen bereiken! Ik bedoel je stapt heus niet op ze af nadat ze pssst hebben geroepen om ze te vragen of ze 's wat willen drinken. Dus wat is de point.
Ik loop zo goed als NOOIT door de stad. Juist door dat spprt ei.kels. Maar als ik in mijn auto zit en se roepen me wat na...probeer ik ze meestal (net niet) aan te rijden. Drastisch...maar erg bevredigend om die blik in hun ogen dan te zien...als dat niet kan NEGEER ik ze gewoon. Mijn muziek staat toch lekker hard, dus kan ik doen alsof ik het niet heb gemerkt.
Maar soms zou ik wel willen dat ik een UZI had, want dit soort - lame excuse for men...irriteren me echt mateloos.
Geen respect voor vrouwen en sowiezo niet voor anderen . BAH BAH BAH!
Lieve mensen,
Hartstikke bedankt allemaal voor jullie manieren van negeren, meestal als ik de stad in loop dan ben ik met een groepje meiden zijn we lekker aan het shoppen dan heb je altijd van die sukkel WIJ NOEMEN ZE "ETENSRESTEN" EN DAN GAAN ZE TSSST ZEGGEN WEET JE WEL WEET JE WAT WIJ DAN ZEGGEN DAN KIJK IK ME VRIENDIN AAN EN ZEG IK TEGEN HAAR IK DACHT TOCH ECHT DAT IK EEN HOND HOORDE BLAFFEN EN DAN KIJKT ZE ME AAN EN ZEGT ZE WAAR KOMT DAT GELIJK TOCH VANDAAN???? IS DIE NIET GOED HAHAHAHA!!!
Die jongens trekken geen vollezalen stelletje uitschot bijmekaar en meestal zijn ze nog lelijk ook hahaha :-))
Lil_Saida
28-05-2002, 16:32
Ik doe gewoon netals de meeste hier; Ik negeer ze..., Maar dan wel met een blik van: Whatever... of Get a life....
:zwaai: Lil_Saïda
Lil_Saida
28-05-2002, 16:51
Origineel gepost door mojahied
jaaaa ja!!
zou wel meiden!!!
schijnheilig!! die jullie zijn!!!!!!!!
jullie kijken allemaal, en jullie houden daar van meiden!!! :D :zwaai:
En dat weet jij.....???? :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.