Bekijk originele versie : Aya voor trouwkaart, dringend hulp gevraagd!
SanaeB1982
03-04-2006, 13:09
Salaam,
Ik zou vandaag nog als dat mogelijk is deze vertaling moeten hebben in het arabisch! ik heb het al overal gezocht maar ik vind het niet in het arabisch!
"Bismillahierrahmaanierahiem,
En het behoort tot Zijn teken dat Hij van jullie eigen soort echtgenotes heeft geschapen, opdat jullie rust bij haar vinden en Hij bracht tussen jullie liefde en barmhartigheid"
Het is nl voor op een uitnodigingskaart te zetten.
Liefs Sanae
Umm_AbdulRahman
03-04-2006, 14:22
وَمِنْ آيَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُم مِّنْ أَنفُسِكُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْكُنُوا إِلَيْهَا وَجَعَلَ بَيْنَكُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ
Soerat Ar-Roem Aya 21 ..
SanaeB1982
03-04-2006, 14:29
وَمِنْ آيَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُم مِّنْ أَنفُسِكُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْكُنُوا إِلَيْهَا وَجَعَلَ بَيْنَكُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ
Soerat Ar-Roem Aya 21 ..
je bent echt bedankt! en dat wil net hetzelfde zeggen als dat roze van mij! ik kan nl geen arabisch lezen
SanaeB1982
03-04-2006, 14:34
en bismillah rahman a rahim? kan je dat voor mij ook geven....
Mosowira
03-04-2006, 14:34
Had ik ook op me kaart staan
Umm_AbdulRahman
03-04-2006, 14:36
je bent echt bedankt! en dat wil net hetzelfde zeggen als dat roze van mij! ik kan nl geen arabisch lezen
Ja het is dezelfde Aya ..
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
SanaeB1982
03-04-2006, 14:37
ik moet het uitnodigingskaart van mijn zus haar trouw maken daarom. ik vond dat wel mooi!
ik had deze, mijn man wou die echt, zodat de mensen geen vooroordelen over hem zouden hebben, hij had toen geen papieren.
"اللَّهُمَّ لاَ تُؤَاخِذْنِي بِمَا يَقُولُونَ, وَ اغْفِرْ لِي مَا لاَ يَعْلَمُونَ [وَ اجْعَلْنِي خَيْرًا مِمَّا يَضُنُّون]."
O Allah, roep mij niet ter verantwoording voor wat zij hebben gezegd en
vergeef me hetgeen waar zij niet van op de hoogte zijn.
[En maak me beter dan wat zij zich voorstellen.].
SanaeB1982
03-04-2006, 14:38
Ja het is dezelfde Aya ..
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
dat ga ik eerst zetten in het begin van de kaart. en dan soera ar roem die je mij ook gegeven hebt
ik moet het uitnodigingskaart van mijn zus haar trouw maken daarom. ik vond dat wel mooi!
ik had deze, mijn man wou die echt, zodat de mensen geen vooroordelen over hem zouden hebben, hij had toen geen papieren.
"اللَّهُمَّ لاَ تُؤَاخِذْنِي بِمَا يَقُولُونَ, وَ اغْفِرْ لِي مَا لاَ يَعْلَمُونَ [وَ اجْعَلْنِي خَيْرًا مِمَّا يَضُنُّون]."
O Allah, roep mij niet ter verantwoording voor wat zij hebben gezegd en
vergeef me hetgeen waar zij niet van op de hoogte zijn.
[En maak me beter dan wat zij zich voorstellen.].
dit is inderdaad ook een hele mooie.
heel erg bedankt voor de aya die je ook voor je zus gaat gebruiken. subhanallah wat toevallig ik ben namelijk ook opzoek naar zoiets voor mijn zusje ik ben voor haar ook een kaart aan het maken. dus ook namens mij bedankt :D
SanaeB1982
03-04-2006, 14:50
dit is inderdaad ook een hele mooie.
heel erg bedankt voor de aya die je ook voor je zus gaat gebruiken. subhanallah wat toevallig ik ben namelijk ook opzoek naar zoiets voor mijn zusje ik ben voor haar ook een kaart aan het maken. dus ook namens mij bedankt :D
zonder dank!!
allah y kemelkoum bel gheer en moge allah het huwelijk van je zus zegenen incha allah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.