Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is er spraken van ECHTE of niet!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

fezzia
17-05-2003, 20:27

Vriendschap .... Met dat woord wordt niet gegooid maar gesmeten ..... Men is geneigd het woord te snel in de mond te nemen .. en te pas en te onpas te hanteren ... Maar wat is vriendschap? Is er één soort vriendschap...of kan men er meerderen onderscheiden? Wanneer spreekt men over true friendship.....? Hoe weet je dat je met echte vriendschap te maken hebt ? Is hier een termijn aan geboden ..voordat men over echte vriendschap kan spreken ... En hoe ver zou je gaan for the sake of the friendship? Heel wat vragen ..... het lijkt allemaal heel vanzelfsprekend en voor de hand liggend, maar toch ... What are your answers to these qestions..? Let me and the rest know.. alvast thanks.. :zwaai:

Lady_moi
17-05-2003, 20:29
de laatste tijd weet ik echt niet meer wat echt vriendschap is

samiratjee
17-05-2003, 20:30
Ja ik geloof wel dat echt vriendschap bestaat...maar dan niet die je hebt met 10 vriendinnen ofzo...ik heb 1 echt goeie vriendin die ik kan vertrouwen, en waar van ik hou als een zus...de rest zie ik als 'normale' vriendinnen...waar ik een opervlakkige vriendschap mee heb :)

Miss_Banana
17-05-2003, 20:31
Origineel gepost door fezzia Vriendschap .... Met dat woord wordt niet gegooid maar gesmeten ..... Men is geneigd het woord te snel in de mond te nemen .. en te pas en te onpas te hanteren ... Maar wat is vriendschap? Is er één soort vriendschap...of kan men er meerderen onderscheiden? Wanneer spreekt men over true friendship.....? Hoe weet je dat je met echte vriendschap te maken hebt ? Is hier een termijn aan geboden ..voordat men over echte vriendschap kan spreken ... En hoe ver zou je gaan for the sake of the friendship? Heel wat vragen ..... het lijkt allemaal heel vanzelfsprekend en voor de hand liggend, maar toch ... What are your answers to these qestions..? Let me and the rest know.. alvast thanks.. :zwaai: Voor mij is vriendschap als ik iets voel in mijn hartje voor die persoon. Anders is het voor mij gewoon een kennis.

fezzia
17-05-2003, 20:31

Origineel gepost door lady_moi de laatste tijd weet ik echt niet meer wat echt vriendschap is Om dat toe te geven .. petje af .. lady.. eerlijk... is een ding wat je zeker bent.!!

samiratjee
17-05-2003, 20:33
Origineel gepost door 7akam Eens kom je tot de conclusie, vriendschap is een illusie.. Liefde is een illusie... :rolleyes: Vriendschap niet :D

fezzia
17-05-2003, 20:33
Origineel gepost door samiratjee Ja ik geloof wel dat echt vriendschap bestaat...maar dan niet die je hebt met 10 vriendinnen ofzo...ik heb 1 echt goeie vriendin die ik kan vertrouwen, en waar van ik hou als een zus...de rest zie ik als 'normale' vriendinnen...waar ik een opervlakkige vriendschap mee heb :) wanneer of hoe wist je dat die vriendin één van de velen .. was?

fezzia
17-05-2003, 20:34
Origineel gepost door samiratjee Liefde is een illusie... :rolleyes: Vriendschap niet :D You made a point there!!

samiratjee
17-05-2003, 20:37
Origineel gepost door fezzia wanneer of hoe wist je dat die vriendin één van de velen .. was? Ze is gewoon net als een zus voor me..die andere vriendinnen komen en gaan weer..maar zij blijft, ik kan haar vertrouwen in alles, ze heeft me nooit iets geflikt ofzo..ze is gewoon eerlijk ook al is dat soms hard op dat moment..en ik kan me geen andere vriendin voorstellen :D

fezzia
17-05-2003, 20:39
Origineel gepost door 7akam Liefde komt na een gedurende periode, vriendschap weet zich MEESTAL te verdwijnen na een gedurende periode.. Meestal .. zeg je .. Met andere woorden .. niet altijd... dus niet altijd verdwijnt de vriendschap ... en is er dus ook niet altijd spraken van een illusie....!! En kan men dus wel spreken van true friendship... !!

Lady_moi
17-05-2003, 20:39
Origineel gepost door fezzia Om dat toe te geven .. petje af .. lady.. eerlijk... is een ding wat je zeker bent.!! ik weet niet of ik zoiets mag zeggen maar mn beste vriendin kent me enkel wanneer ze me echt nodig heeft maar ik eigenlijk nooit op haar steun kan rekenen daarmee dat ik het zo niet meer weet :(

fezzia
17-05-2003, 20:40
Origineel gepost door samiratjee Ze is gewoon net als een zus voor me..die andere vriendinnen komen en gaan weer..maar zij blijft, ik kan haar vertrouwen in alles, ze heeft me nooit iets geflikt ofzo..ze is gewoon eerlijk ook al is dat soms hard op dat moment..en ik kan me geen andere vriendin voorstellen :D Loud and clear... samira..

samiratjee
17-05-2003, 20:40
Origineel gepost door 7akam Liefde komt na een gedurende periode, vriendschap weet zich meestal te verdwijnen na een gedurende periode.. Liefde is bla. Vriendschap blijft..liever mijn vriendin dan een vriendje ofzo :rolleyes:

fezzia
17-05-2003, 20:45
Origineel gepost door lady_moi ik weet niet of ik zoiets mag zeggen maar mn beste vriendin kent me enkel wanneer ze me echt nodig heeft maar ik eigenlijk nooit op haar steun kan rekenen daarmee dat ik het zo niet meer weet :( Dat is inderdaad niet al te best .. voor zover ik erover kan oordelen .. maar dat brengt me bij het volgende.. je hebt dus vriendschap .......heel oppervlakkig zoals we hebben begrepen van samira.... En er is spraken van hele bijzondere diepgaande vriendschap .... in het vervolg true friendship te noemen.. Kan er gezegd worden dat het onderscheid tussen beide vormen afhankelijk is van het GEVOEL dat je erbij hebt... gaat gevoel boven feiten ......Bij lady is dit duidelijk niet het geval .. aangezien de feiten voor zich spreken maar gevoelsmatig ze de dame in questie toch als beste vriendin ziet...??? laat je stem maar horen ..

newkid
17-05-2003, 20:48

Een goede vriend hoeft niets te zeggen, zwijgen alleen is vaak genoeg. That's from ME :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3 4 5