Bekijk volle/desktop versie : wat??? ik een BENT DE ZANKA?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

28-05-2002, 10:00
Manal liep in de stad met haar vriendinnen wachtend op Ridouan, ze had nou een half jaar een relatie met hem, na lang wikken en wegen heeft ze het uiteindelijk toch gedaan maar ja hij was het tenslotte ook waard want je moest eens weten hoeveel geduld hij met haar heeft gehad en dat waardeerde ze enorm. Toen zag ze hem, hij kwam aanlopen met een andere jongen, toen hij haar zag, keek hij haar liefdevol aan, de warmte was van zijn gezicht af te lezen. Hij stond opeens voor haar nam haar in zijn armen, hij merkte dat ze het niet leuk vond, waja dom van hem, natuurlijk vind ze het niet leuk, midden in de stad en dan ook nog eens haar vriendinen en zijn vriend erbij hij voelde dat ze zich snel terug trok. Maar hij nam haar hand in de zijn, en verstrengelde zijn vingers met de hare. Hij keek haar aan Damn wat was zij mooi zeg!!
Haar vriendinnen moesten weg, naar huis, ze gaven elkaar de 4 gebruikelijke kussen. Nadia vroeg wanneer ze naar huis zou komen?
ik zie wel, ik blijf niet lang hoor, maar ridouan brengt me naar huis waga? oke beslama. Ze keek hem aan, ze merkte dat hij haar de hele tijd aanstaarde. Wat is er? vroeg ze opeens. Nee lieverd, niets. Ik vind het gewoon luek om naar je te kijken, en ik heb je zo ontzettend gemist!
hahha, ze keek hem aan. ik jou niet antwoordde ze, en ze rende weg, opeens voelde ze zijn armen om haar middel, hij draaide haar om, O NEE?? nee, zei ze vastbesloten, hij keek haar lachend aan trok haar in zijn armen en begon haar te kussen, hij wou maar niet van haar afblijven, ridouan zo is het wel genoeg! zei ze lachend nee hoor, ik stop pas als jij toegeeft dat je mij ook hebt gemist, en hij begon haar gek te maken totdat ze uiteindelijk toegaf, ik heb je gemist! Ze zag de ondeugende blik in zijn ogen, THAT'S MY GIRL!!!

Manal vroeg zich af wat er met ridouan aan de hand was, hij belde haar net en vertelde haar dat hij dringend met haar moest praten maar deed heel vaag over waar het nou eigenlijk over gaat, Maar ze had echt geen tijd, ze had het druk met school en werk. Ze belde naar haar werk, en meldde zich af wegens een griepje. Ze had geen goed gevoel hierover, ze had nou langer dan een half jaar een relatie met ridouan en was zo zeker van alles geweest, maar nou liet haar zelfverzekerdheid haar toch wel in de steek!!! waarom deed hij in godsnaam zo vaag?
Ze liep het parkje in, ze zag ridouan daar staan, wachtend op haar.
Hij heek haar verwarrend aan, toen ze hem recht in de ogen keek, wist ze dat er iets mis was.........................................

28-05-2002, 10:04


He Maroc Señorita,
Jij bent echt goed in het schrijven van verhalen..... :duim:

Maarre komt er nog een vervolg????

Lil_Saïda

28-05-2002, 10:12
ja hoor inschallah, waarom niet?
er komt nog een vervolg


beslama liefs seniorita

ps dank je wel voor je bericht saida

28-05-2002, 10:18
ik wil een vervolg

maroc_ seniorita je moet schrijfster worden wallah jij bent goed :duim:

28-05-2002, 10:31


Maroc Seniorita,

Ik wilde even iets aan je kwijt. Ik heb dit verhaal hierboven NIET gelezen... Waarom niet? Nou ten eerste heb je je vorige verhaal (nog) niet afgemaakt. Omdat je het zogenaamd erg druk had. Ik nam het je kwalijk en vond het erg jammer...

Nu begin je aan een nieuw verhaal, en zeg je tegen de lezers dat je er vervolgen aan zult maken.... Hoelang houdt je het dit keer vol? Als je opeens toch zoveel tijd hebt voor dit verhaal... Waarom maak je die oude dan niet eerst even af?

Snap het ff niet... Ik vind het in ieder geval niet leuk
Zie dit niet als aanval ofzo, ik bedoel hier enkel mee te zeggen dat ik het jammer vind.

BlaBla

28-05-2002, 11:47
Ja .....!!

ben het volledig met je eens MISSBLABLA

28-05-2002, 12:41
Bla Bla is right!!!

28-05-2002, 12:41
Ik wacht ook op een leuke vervolgje
so PLLLLLLLLEEEEEEEEAAAAAAAAZZZZZZZZZZZE
COME UP!
Maroc seniorita je zou toch ni willen dat er iemand anders verder breidt aan je verhaaltje toch?
so awaiting your earliest reply
boesatjes

28-05-2002, 12:53
opschieteeeennnnn pleuaaaaseee
ik ben ziek en ik hebniets te doen

vervollggg

28-05-2002, 13:24
Tbarkallah e3liek!!

28-05-2002, 13:49
HE MISSBLABLA,

IK HEB JOU HELMAAL NIET GEVRAAGD OM MIJN VERHAAL TE GAAN LEZEN, ALS JE HEM WIL LEZEN, DAN LEES JE HEM, WIL JE HET NIET, DAN NIET. SORRY HOOR MAAR IK HAD HET DE AFGELOPEN 2 WEKEN HEEL DRUK MET PRESENTAIES EN MONDELINGEN EN IK HEB ME DAAR OOK OVER VERANTWOORD DOOR MIDEEL VAN EEN BERICHTJE , HEB OOK NOG EEN VERVOLG GESCHREVEN
MAAR DAT VERHAAL LOOPT TEGEN ZIJN EINDE, VANDAAR DAT IK AAN EEN NIEUWE BEGONNEN BEN

EN WIL JE HEM NIET LEZEN, SAFI DOEJA HENJA TOCH?HAHHAA


BESLAMA EN ALSNOG BEDANKT VOOR ALLE REACTIES VAN ALLE ANDERE SCHOEKRAN

LIEFS SENIORITA

28-05-2002, 14:44
heey seniorita leuke verhaaltje joh...ik moet zeggen je hebt echt schrijftalent.....maar wanneer krijgen we het vervolg kan namelijk nie meer wachten......
liefs hinda

28-05-2002, 17:15


Hij liep op haar af, keek haar glimlachend aan, ze wist dat er wat aan de hand was, want hij ontweek haar blik.
Toen hij voor haar stond stopte hij en hij keek haar zwijgend aan, Ridouan wat is er aan de hand? Hij antwoordde niet, hij was zo in gedachten verzonken dat hij haar niet eens leek te horen.
ze keek hem angstig aan, wat is er nou aan de hand? vroeg ze, Ridouan je maakt me bang, waarom doe je nou zo? Hij keek haar eindelijk recht in de ogen, ik heb je gemist schatje. Hij keek haar aan en ze zag dat hij moeite had met haar aan te kijken, ja oke, maar wat is er nou aan de hand? JA euh.........., je weet toch dat mijn moeder de laatste tijd loopt te zeuren dat ik moet gaan trouwen enzo.
ze vind dat het tijd word dat ik een serieuze meid ga zoeken om mee te trouwen, ja dat weet ik antwoordde ze. Maar wat wil je daarmee zeggen ridouan? hij keek de andere kant op, mijn moeder komt nou met allerlei meiden op de proppen en vind dat ik er maar een van moet gaan uitkiezen, ik word er gewoon gek van, antwoorde hij frustrerend.
En wil je dat? zei ze zachtjes, ze was nergens meer zo zeker van.
hij keek haar aan, zag de onzekerheid in haar ogen, tuurlijk wil ik het niet!!! wat denk je zelf? je weet toch dat ik van je houd? ja antwoordde ze. En je weet dat ik met je wil gaan trouwen, ja dat weet ik zei ze.
Ze hadden het er wel vaker over gehad, maar wat is er dan aan de hand? vroeg Manal. Ridouan ontweek haar blik, Ridouan zeg dan, wat is er aan de hand vroeg ze nogmaals? Hij keek haar aan, mijn ouders zullen nooit zo een BENT DE ZANKA als jij accepteren, dat kwam hard aan, net alsof hij haar een klap had gegeven, dat was wel het laatste wat ze nou van hem had verwacht. Ridouan had meteen spijt van wat hij had gezegd, de pijn was van haar gezicht af te lezen
WATT??? IK EEN BENT DE ZANKA? ze keek hem aan, hoe kun je zo gemeen zijn,hoe kun je in godsnaam zo over mij denken, de tranen stroomden over haar wangen, nee lieverd zo bedoelde ik het niet, dat moet je weten!! wat bedoelde je dan wel? laat het me uitleggen zei hij.
er valt niets meer uit te leggen, hij pakte haar arm, probeerde haar in zijn armen te trekken maar ze rukte zich los, hij wist niet wat hij haar met die paar woorden had aangedaan, ze voelde zich gekwetst.
ze deed een paar stappen achteruit, en ze keken elkaar aan, manal, lieverd je snapt het niet begon hij, ze ondebrak hem, ik hoef het ook niet te snappen zei ze snikkend, ga jij nou maar trouwen met een of ander braaf wijf dat je moeder voor je uitkiest zei ze hard.
IK WEET GENOEG.................................


LIEFS SENIORITA

28-05-2002, 17:32
NEE, NEE, niet nog een verhaal!!!!!!!
Echt die verhalen moeten echt een apart plekkie krijgen!!
Niks tegen jou hoor MAROC_SENIORITA, maarru, ik kom hier om te discusseren, als ik een verhaal wil lezen, koop ik wel een boek!!!!!!!
Zoals ik al zei, het is niks tegen jou MAROC_SENIORITA, ga vooral door met je verhaal, tenslotte wordt die kans je hier gegeven, maar ik moest 't echt ff kwijt!!!!!!

28-05-2002, 17:46
ga verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maroc_sniorita

go on , ik begin echt verslvend aan jou verhalen te raken

schrijf dus zo snel mogelijk een vervolg

beslammaaaaaaaaaaaaaa

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9