Bekijk originele versie : een ideetje
Bachelorette
02-04-2006, 18:24
Slm,
Dit is nu mijn derde zomer met hijab en eerlijk ik stoor me echt aan de kleding in de zomer. Alles wordt korter, strakker, kleiner :maf2:
Als je een jurkje aan hebt, heb je er vanzelfsprekend een (linnen) broek onder. Maar dan de drama...een truitje onder je jurk. Sommige truitjes zitten niet goed genoeg dus draag je wat anders eronder (een hempje bv) zodat geen huid te zien is (mocht jurkje wat dooschijnend zijn). 3 lagen :wow:
Vorig jaar hadden ze van de superkorte truitjes met lange mouwen te koop. Was op zich wel handig, maar toch nie echt super.
Ben hard to please :hihi:
Dus bedacht ik me als ze nou losse mouwen verkopen, kan je gewoon een jurkje dragen met daaronder NIKS (ja je bh dan :D ). een halter , touwtjes
Mouwen van je pols tot aan je schouder. Een stof dat niet afglijdt en dat nie warm is in zoveel mogelijk kleurtjes.
dit kan natuurlijk niet als je piratenhoofddoek draagt of een kleine vorm van hijab.
T moet wel over je boezem zijn, want laten we eerlijk zijn...het kan nog best wel waaien ;)
Wie gaat er wat doen met mijn idee?:o
je hebt iig al 1 klant :o
gr. bach
tunsia_for_live
02-04-2006, 18:37
wollah je hebt gelijk :goedzo:
mams heeft hier ook last van :D
leila_tetouania
02-04-2006, 18:40
dames ik heb wahd hele voorraad bolero´s ingeslagen, zijn superkort met lange mouwen en heeeel leuk boven jurkjes etc met korte mouw...echt het proberen waard :)
Nadoria_
02-04-2006, 18:43
dames ik heb wahd hele voorraad bolero´s ingeslagen, zijn superkort met lange mouwen en heeeel leuk boven jurkjes etc met korte mouw...echt het proberen waard :)
waar haal je die bolero`s ? dan heb ik het over die normale..
Xx
Bachelorette
02-04-2006, 18:45
wollah je hebt gelijk :goedzo:
mams heeft hier ook last van :D
zie je, dr is een groot doelgroep :hihi:
gat in de markt is gesignaleerd
fftjes dacht ik, mss bestaat het al :hihi:
Bachelorette
02-04-2006, 18:46
die heb ik ook, maar die moet je vastknopen. t lijkt dan net alsof ik een derde boob heb :D
zijn de jouwe met knopen?
khadoeja
02-04-2006, 18:47
die mouwtjes bestaan al lieverd! Me zus had vorig jaar een hele voorraad ingeslagen in België, daar zijn ze helemaal hot die mouwtjes :hihi: ( en dan heb k het niet over boleros maar over echt mouwtjes tot je elleboog)
:zwaai:
Bachelorette
02-04-2006, 18:49
die mouwtjes bestaan al lieverd! Me zus had vorig jaar een hele voorraad ingeslagen in België, daar zijn ze helemaal hot die mouwtjes :hihi: ( en dan heb k het niet over boleros maar over echt mouwtjes tot je elleboog)
:zwaai:
ja die heb ik ook :hihi: ook in belgie gehaald;)
ik bedoel echt tot aan de schouder
je hebt niks aan de driekwart mouwtjes als je blote jurk aantrekt :o
khadoeja
02-04-2006, 18:54
ja die heb ik ook :hihi: ook in belgie gehaald;)
ik bedoel echt tot aan de schouder
je hebt niks aan de driekwart mouwtjes als je blote jurk aantrekt :o
ooow zo bedoel je :hihi:
Dan zou k idd voor de bolerotjes gaan :D
leila_tetouania
02-04-2006, 20:15
ik had ze bij de vero moda, gewoon met kleine knoopjes, heeel schattig en als je hijaab goed draagt over de boezem dus dan zie je niks van die knoopjes, het lijkt net alleen mouwen :D
Bachelorette
02-04-2006, 21:37
ik had ze bij de vero moda, gewoon met kleine knoopjes, heeel schattig en als je hijaab goed draagt over de boezem dus dan zie je niks van die knoopjes, het lijkt net alleen mouwen :D
bsa7tek :goedzo:
maar om even een voordeel te noemen van alleen mouwtjes. je oksels zijn vrij om te ademen. :o
weet je wat...ik ga binnenkort wat stofjes inkopen en zelf aan de slag.
ik zie ewl wat voor creatie ik ervan maak:o
tatouzient_lady
02-04-2006, 22:29
zeker een goed ideee ..:goedzo:
Marriedgirl
03-04-2006, 02:55
bsa7tek :goedzo:
maar om even een voordeel te noemen van alleen mouwtjes. je oksels zijn vrij om te ademen. :o
weet je wat...ik ga binnenkort wat stofjes inkopen en zelf aan de slag.
ik zie ewl wat voor creatie ik ervan maak:o
Hou je ons wel op de hoogte.... en nog voor de zomer :D Inschallah.....
Suc6 meid.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.