Bekijk originele versie : Yasmina leden op de radio!!!!
Salaam mensen......
Je leest het goed..yasmina leden op de radio.....luister vanavond :
21.00 - 22.00 uur op 747 AM (NMO)
Verkenningen van de NMO heet het programma en is een discussieprogramma nav het boek van Abdelkader Benali ' de Langverwachte'
Ik heb het boek moeten lezen en uitgenodigd voor de discussie in de studio.
Reacties.....niet alleen als je het boek ook gelezen hebt, maar over het programma, luister je weleens.....wat vind je van zo'n discussieprogramma......vertel....
Dus tot vanavond op de radio!!
Beslama........Sahira....die zeker gaat luisteren!!
dounia_dana
28-05-2002, 09:46
Hoi Sahira,
GEFELICITEERD met je verjaardag!!!
Ik wens je een hele fijne dag!!!!
DD
Oh enne wel luisteren vanavond!!!!!! T was namelijk erg leuk om mee te doen aan de dicussie...
DD
Origineel gepost door dounia_dana
Hoi Sahira,
GEFELICITEERD met je verjaardag!!!
Ik wens je een hele fijne dag!!!!
DD
Oh enne wel luisteren vanavond!!!!!! T was namelijk erg leuk om mee te doen aan de dicussie...
DD
Dank je wel Monster........:D
je hebt jezelf verraden.....haha....ik had gehoopt dat de leden zouden raden wie die andere dames nou zijn geweest....ik had je effe moeten bellen!! Ach...zoals ik al zei....ik ben soms te onnozel voor zulke stunts....luisteren ga ik Insha Allah zeker.....in de trein naar huis kreeg ik pas de kriebels.....hoe is het gemonteerd, wat heb ik gezegd maar vooral.......hoe klinkt mijn stem..... :kwaad:
je begrijpt het al......de zenuwen heb ik nu pas!!
beslama....Sahira....... :zwaai:
dounia_dana
28-05-2002, 10:03
Origineel gepost door sahira
Dank je wel Monster........:D
je hebt jezelf verraden.....haha....ik had gehoopt dat de leden zouden raden wie die andere dames nou zijn geweest....ik had je effe moeten bellen!! Ach...zoals ik al zei....ik ben soms te onnozel voor zulke stunts....luisteren ga ik Insha Allah zeker.....in de trein naar huis kreeg ik pas de kriebels.....hoe is het gemonteerd, wat heb ik gezegd maar vooral.......hoe klinkt mijn stem..... :kwaad:
je begrijpt het al......de zenuwen heb ik nu pas!!
beslama....Sahira....... :zwaai:
ja ik krijg ook met de uur meer zenuwen.. k vind het altijd erg om mijn eigen stem terug te horen.. maar het word afwachten en goed luisteren.. K ben erg benieuwd, want het was erg grappig..
Gefeliciteerd moe monster!
Mmmm, radio....
Als ik het niet vergeet dan luister ik wel vanavond..... Want dat mooie stemgeluid wil ik niet missen natuurlijk........... ;)
Liefs,
NL-girl
He Monster......dank je....waar was je nou al die tijd??
dat had je nou niet moeten zeggen .......dat stemgeluid van mij is alles behalve mooi........nu krijg ik echt de kriebels!!
monsterlijke groeten....Sahira.....:zwaai:
SaraZena
28-05-2002, 11:08
gefeliciteerd sahira!!
en een fijne verjaardag nog!
Ik heb nog nooit naar een discussieprogramma op de radio geluisterd, maar ik ga zeker naar jullie luisteren vanavond.
groetjes Sabrin :zwaai:
dounia_dana
28-05-2002, 11:32
Origineel gepost door sabrinat
gefeliciteerd sahira!!
en een fijne verjaardag nog!
Ik heb nog nooit naar een discussieprogramma op de radio geluisterd, maar ik ga zeker naar jullie luisteren vanavond.
groetjes Sabrin :zwaai:
he Sabrin.. Leuk jou ook weer een keertje te zien hier... ;)
DD
igzeneej
28-05-2002, 12:49
Haa wat raar dat er nog geen reactie staat van CB ???
Origineel gepost door igzeneej
Haa wat raar dat er nog geen reactie staat van CB ???
Ja ik wou al zeggen..DAS lekker fijn een discussie met Abdelkader Benali en ik ben niet uitgenodigd...en ik ben nog wel van YASMINA..!!!!!!!
Zoooooo hmmmmm das aardig zeg..hmmmm ik mot denk ik eventjes iemand heel erg flink gaan aanpakken.. :kwaad:
Ciao Baby ;)
dounia_dana
28-05-2002, 15:36
Origineel gepost door Crazy_Baby
Ja ik wou al zeggen..DAS lekker fijn een discussie met Abdelkader Benali en ik ben niet uitgenodigd...en ik ben nog wel van YASMINA..!!!!!!!
Zoooooo hmmmmm das aardig zeg..hmmmm ik mot denk ik eventjes iemand heel erg flink gaan aanpakken.. :kwaad:
Ciao Baby ;)
geloof me je zou het geen leuk boek vinden...
geloof me je zou het geen leuk boek vinden... <
hahahha hoezo dan ????? Hmmmmm sow ik mot wel die boek lezen hoor wel erggg...vooral erg dat ik hem nog niet gelezen heb :D
Maarre ja maar toch ik wist dat niet van die discussieprogramma op de radio..een bepaald iemand had me dat wel kunnen zeggen..maar ja die weet ook niet dat ik lid ben van yasmina..hahahah
He maar wat vond jij van die boek..?????
Ciao Baby ;)
dounia_dana
28-05-2002, 15:44
Origineel gepost door Crazy_Baby
<
hahahha hoezo dan ????? Hmmmmm sow ik mot wel die boek lezen hoor wel erggg...vooral erg dat ik hem nog niet gelezen heb :D
Maarre ja maar toch ik wist dat niet van die discussieprogramma op de radio..een bepaald iemand had me dat wel kunnen zeggen..maar ja die weet ook niet dat ik lid ben van yasmina..hahahah
He maar wat vond jij van die boek..?????
Ciao Baby ;)
wat ik van het boek vond kan je vanavond op de radio horen.. hihihi
het had iets te veel inhoud.. en geloof me je wilt het echt niet lezen...
wat ik van het boek vond kan je vanavond op de radio horen.. hihihi
het had iets te veel inhoud.. en geloof me je wilt het echt niet lezen...
Nou ik wil het wel lezen..en ik ga het ook lezen..ik hou van de manier waarop hij schrijft...!!!!!
Ciao Baby ;)
Ps.Maar nog steeds vind ik het erg dat ik niet bij die discussie was..!!!!
Origineel gepost door sahira
He Monster......dank je....waar was je nou al die tijd??
dat had je nou niet moeten zeggen .......dat stemgeluid van mij is alles behalve mooi........nu krijg ik echt de kriebels!!
monsterlijke groeten....Sahira.....:zwaai:
Waar ik was?
Een beetje op mijn kamertje, beetje ziekig, beetje leren, beetje van alles..... Eigenlijk niets bijzonders....
Maar wel lief dat je nog aan me denkt!
Liefs,
NL-girl, die Sahira's stemgeluid wel zeker op prijs stelt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.