Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De meiden die hoofddoek dragen.. CLICK HERE

Pagina's : [1] 2 3

BentDagilia
17-05-2003, 16:28

Hey meiden, een vraagje als jullie naar een bruiloft gaan doen jullie hem dan af of niet. want eerlijk ik heb nog nooit een meisje met hoofdoek op een bruiloft gezien dus ik vroeg het me af :rolleyes: beslama :zwaai:

Lady_moi
17-05-2003, 16:32
nooit gezien?nooit met je mama geweest naar bruiloften meisje :) ik zag wel dat vrouwen geen hoofdoek aanhadden maar zodra de bruidegom binnenkwam allemaal hun hoofdoek opzetten :hihi:

loeloesch
17-05-2003, 16:33
Origineel gepost door Bent Dagilia Hey meiden, een vraagje als jullie naar een bruiloft gaan doen jullie hem dan af of niet. want eerlijk ik heb nog nooit een meisje met hoofdoek op een bruiloft gezien dus ik vroeg het me af :rolleyes: beslama :zwaai: Bij ons is zijn de bruloften mannen- en vrouwen appart dus ik vind het geen probleem om mijn hoofddoek af te doen. Tenzij er mannen binnen komen, of als we het bruidje gaan ophalen of weg brengen dan doe ik m wel op.

Aichake
17-05-2003, 16:34
salaam. ik heb nog nooit mijn hoofddoek uitgedaan op een feest.

loeloesch
17-05-2003, 16:35

Origineel gepost door lady_moi nooit gezien?nooit met je mama geweest naar bruiloften meisje :) ik zag wel dat vrouwen geen hoofdoek aanhadden maar zodra de bruidegom binnenkwam allemaal hun hoofdoek opzetten :hihi: precies..... :D ..hahahaha

salouanadoria
17-05-2003, 16:36
Als het een bruiloft met ALLEEN vrouwen is dan kun je 'm toch gerust af doen...... Trouwens je kunt de hoofddoek op een moderne, feestelijke manier combineren met je feestkleding.

BentDagilia
17-05-2003, 16:39
Ja maar kijk jullie hebben dus mannen en vrouwen apart maar de bandleden zijn vaak mannen en wat dan :rolleyes:

Lady_moi
17-05-2003, 16:39
maar als het toch apart is vrouwen en mannen dan kun je het toch gerust afdoen :confused: of niet?

loeloesch
17-05-2003, 16:42
Origineel gepost door Bent Dagilia Ja maar kijk jullie hebben dus mannen en vrouwen apart maar de bandleden zijn vaak mannen en wat dan :rolleyes: welke band... :confused: ...wat dacht je van een tweede hands stereotje...... :D

MoCrOcHiCa
17-05-2003, 16:45
ik doe hem ook af meestal, ik bedoel bij ons is het NOOIT gemengt dus voor wie zou ik mijn haren moeten bedekken, en als er geen mannelijke familieleden binnen mogen komen dan al helemaal geen bandleden , althans zo denk ik er over! maar ik moet zeggen dan ik me met hoofddoek tog gemakkelijker voel!

Danae
17-05-2003, 16:45
Ik ga gewoon niet naar bruiloften tenzij dat het heel dichtbije familie of vriendinnen zijn, probleem opgelost. Bij ons is het altijd gemixed en daar hou ik niet van, en al dat gepronk wie de mooiste jurk/kapsel heeft zonde van mijn tijd sorry maar ik hou van a simpelheid :zwaai:

BentDagilia
17-05-2003, 16:47
ik was een keer op een feest waar het apart was en de bandleden waren mannen toen had ik zoiets van doe dan maar gemengd.. en ja wij dagilie hebben het meestal gemengd dus ik ben het wel gewend maar ja ik vroeg het me gewoon af want ik wil later ook een hoofdoek aan doen en ja ik dacht er opeens aan van hoe moet dat dan want me vriendin doet hem altijd uit.. :rolleyes:

Lady_moi
17-05-2003, 16:47
danae :haha: wollahila de gemakkelijkste helemaal niet gaan :D

MoCrOcHiCa
17-05-2003, 16:52
Origineel gepost door Bent Dagilia ik was een keer op een feest waar het apart was en de bandleden waren mannen toen had ik zoiets van doe dan maar gemengd.. en ja wij dagilie hebben het meestal gemengd dus ik ben het wel gewend maar ja ik vroeg het me gewoon af want ik wil later ook een hoofdoek aan doen en ja ik dacht er opeens aan van hoe moet dat dan want me vriendin doet hem altijd uit.. :rolleyes: en bij ons "rweffa" worden feesten bijna nooit gemengt geviert, is 7sjoema toch, althans dat vind ik, ik zou het egt niet kunnen om voor mijn vader, ooms, ...etc.... te dansen :rolleyes:

Danae
17-05-2003, 16:58

Origineel gepost door lady_moi danae :haha: wollahila de gemakkelijkste helemaal niet gaan :D ;) klopt sissie maar toch wordt ik soms als ongezellig (typisch hollands woord) bestempeld, maar ik hou gewoon niet van die poeha. Gewoon lekker thuis met vriendinnetjes, hoofddoek op de kapstok en dan zelf een gezellige avond maken, vind ik leuker. En ik draai mijn eigen visbastella wel :verliefd: :melig:

Pagina's : [1] 2 3