Bekijk originele versie : Nieuwe schoenen
Islam4You
02-04-2006, 00:52
:D [Vandaag had ik mijn nieuwste aanwinst aan. Namelijk mijn dooie schoentjes :moe: Mijn dooie pijnlijke schoentjes. Moehiem ik had ze niet uitgelopen ofzo en ging winkelen :hihi:.. opzoek naar andere schoentjes. Ik wilde WITTE SCHOENTJES. Ik had de hele tijd pijn in mijn hiel en mijn tenen, maar ik d8 ach stel je niet aan :hihi:....
dus ik zie een paar leuke witte schoentjes met nadruk op WITTE SCHOENTJES. Ik pas ze en ja hoor ze passen :moe: ik doe ze weer uit. en wat denk je???? Die ow zo mooie witte schoentjes zijn ow zo mooi rood geworden van binnen :lol:. Pijn die ik had bleek een enorme blaar te zijn... die aan het bloeden geslagen was. Mijn ow zo nieuwe schoentjes zijn overigens ook rood geworden. Maar het ergste waren die witte winkelschoenen. Ik wist niet hoe snel ik weg moest hinkelen :moe:
:lol: heb ik goed gehandeld of niet? gewoon hard wegrennen of gewoon kopen al zijn ze rood geworden :hihi:]
Sammargirl
02-04-2006, 00:55
Wajaw zo erg :haha: vreselijk man.. Jallah vertel bij welke winkel heb je die besmette schoenen achter gelaten?? Ik ben namelijk ook op zoek naar WITTE schoentjes, dan weet ik waar NIET naartoe moet! :hihi:
Islam4You
02-04-2006, 00:55
:lol:
Mileuvervuilster
:( :( Ik loop nu harstikke mank. Ik kan nauwelijks lopen. Heb zoveel pleisters verbruikt :hihi:
Islam4You
02-04-2006, 00:58
Wajaw zo erg :haha: vreselijk man.. Jallah vertel bij welke winkel heb je die besmette schoenen achter gelaten?? Ik ben namelijk ook op zoek naar WITTE schoentjes, dan weet ik waar NIET naartoe moet! :hihi:
hahaha mijn eerste reactie was. Welke mongool heeft deze schoenen vies gemaakt. Opeens keek k naar mijn eigen schoenen en d8 shit ik :hihi:
welke winkel? ik ik heb t recht om te zwijgen:lekkerpuh
Sammargirl
02-04-2006, 01:04
hahaha mijn eerste reactie was. Welke mongool heeft deze schoenen vies gemaakt. Opeens keek k naar mijn eigen schoenen en d8 shit ik :hihi:
welke winkel? ik ik heb t recht om te zwijgen:lekkerpuh
Vreselijk gewoon!! Wat een pijn zal je nu hebben.. Allatief als er een ding is dat ik haat, dan is et nieuwe schoenen uitlopen.. El hamdoulilah komt het bijna niet voor dat ik blaren krijg, ik let namelijk op kwaliteit :ego:
El mohiem, je was zeker bij van haren??!!! :hihi: Zeg nou maar..
Islam4You
02-04-2006, 01:08
Vreselijk gewoon!! Wat een pijn zal je nu hebben.. Allatief als er een ding is dat ik haat, dan is et nieuwe schoenen uitlopen.. El hamdoulilah komt het bijna niet voor dat ik blaren krijg, ik let namelijk op kwaliteit :ego:
El mohiem, je was zeker bij van haren??!!! :hihi: Zeg nou maar..
nee geen vanharen. Ik koop daar nooit schoenen :ego: slecht kwaliteit.
Ja ik heb echt vreselijke pijn. Ik kan nauwelijks lopen. niet normaal gewoon.ik moet nu sandalen aan naar buiten:hihi: of een tijdje thuis blijven:wow:
Sammargirl
02-04-2006, 01:10
nee geen vanharen. Ik koop daar nooit schoenen :ego: slecht kwaliteit.
Ja ik heb echt vreselijke pijn. Ik kan nauwelijks lopen. niet normaal gewoon.ik moet nu sandalen aan naar buiten:hihi: of een tijdje thuis blijven:wow:
Ik zag toenstraks een vrouw met die bel3at, iets voor jou?? :hihi:
Er bestaan van die speciale pleisters voor als je een blaar hebt, koop die anders..
Okay jallah bristol??? :maf:
ik heb dat ook een keer gehad...gewoon met simpele leren ballerina's.....mijn hielen waren helemaal kapot...ik kon alleen nog slippers aan ( en het was nog koud) en zelf door het veelvuldig aantrekken van die slippers had ik blaren gekregen op de voorkant dus de slippers kon ik ook niet meer aan....ik moest echt 2 dagen thuiszitten :hihi: en heb me scheel betaald aan die speciale blaarpleisters.......
Sammargirl
02-04-2006, 01:59
ik heb dat ook een keer gehad...gewoon met simpele leren ballerina's.....mijn hielen waren helemaal kapot...ik kon alleen nog slippers aan ( en het was nog koud) en zelf door het veelvuldig aantrekken van die slippers had ik blaren gekregen op de voorkant dus de slippers kon ik ook niet meer aan....ik moest echt 2 dagen thuiszitten :hihi: en heb me scheel betaald aan die speciale blaarpleisters.......
Nysha meid, hoe is het :kus: lang niet gezien...
Dat Islam4you haar schoenen bij de bristol haalt, oké.. Maar van jou had ik wel wat meer verwacht.. :jammer:
:hihi:
Deze waren van de Invito :ego:
maar ik heb vandaag toevallig schoentjes gehaald bij de schoenreus voor 8 euro....hahahhah zijn van die kanten witte schoentjes....ik koop daar nooit schoenen...maar ik stond al 2 maanden droog en heb geen geld....dus moest wat halen hahahhahah
maar jah
met mij gaat het goed lieverd....druk met de studie en van alles...
hoe gaat het met jou??
Sammargirl
02-04-2006, 02:04
Deze waren van de Invito :ego:
maar ik heb vandaag toevallig schoentjes gehaald bij de schoenreus voor 8 euro....hahahhah zijn van die kanten witte schoentjes....ik koop daar nooit schoenen...maar ik stond al 2 maanden droog en heb geen geld....dus moest wat halen hahahhahah
maar jah
met mij gaat het goed lieverd....druk met de studie en van alles...
hoe gaat het met jou??
Ajajay!! Geen geld, maar toch schoenen kopen... :hadj:
Met mij gaat het ook wel goed, et begint wat warmer te worden, dus heb ineens van alles te doen, heerlijk lekker er op uit..
Hoe gaat het met je studie??
lekker is dat he....zodra ik kan ga ik effe wandelen...heerlijk en ik verlies die overtollige kilootjes ook nog eens....:moe:
studie is errug druk...heb nog tentamens :moe: ik moet toch afstuderen dit jaar he ;)
Sammargirl
02-04-2006, 02:11
lekker is dat he....zodra ik kan ga ik effe wandelen...heerlijk en ik verlies die overtollige kilootjes ook nog eens....:moe:
studie is errug druk...heb nog tentamens :moe: ik moet toch afstuderen dit jaar he ;)
Ook druk in de weer me die kilootjes? :hihi:
Ik hoop inshaAllah dat je je tentamens haalt en dit jaar heerlijk klaar bent met je studie! Kun je met je pump de zakenwereld (lees zakenmannen!) gek maken! :banana:
jaah man!! ik ben en gestopt met roken en studeren maakt mij altijd dik...weinig beweging en veel eten :(...dus ik ben aan de water en aan de wandel :hihi:
heb je nog goede tips?
oohhww sammargirl ik kan niet wachten in mijn pakjes en pumps naar werk te gaan!!!!! hahahhahhaha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.