Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : te dik volgens m'n ouders

Pagina's : [1] 2

NourAmi
01-04-2006, 23:18

hey allemaal kom juist van een familiebijeenkomst en ben gekwetst terug gekomen, wij zaten namelijk aan tafel en ze vroegen of ik wilde eten want ik kwam juist van mijn werk toen ik neen knikte begon mijn moeder mij uit te maken dat ik buiten alleen maar vettigs eet...... nu zit het zo ik voel mijn eigen niet dik ik draag een maat 38 en als ik ongesteld ben soms 40 en heb nu de vraag hoe kan ik het gemakkelijkste afvallen eerlijk gezegd eet ik 1keer per dag goed dan is het een volledige maaltijd en voor derest van de dag eet ik helemaal niets en drink zelfs geen frisdrank maar zonder red bull haal ik de dag niet dus 1 red bull voor derest is het maar water. mijn vriend wilt niet dat ik vermager hij vind me perfect zo ikzelf vind mijn eigen ook zo heel goed maar ik word altijd gekwetst door mijn moeder elke dag hoor ik dikzak ik weet ook niet hoe het komt mss is het omdat mijn zus 40 weegt voor een meisje van 18 en 1m64 ik weet het echt niet dat ze haar telkens als ideaalbeeld hebben ik sport ook elke dag ga ik fitnessen ik ben meer bezig dan haar mijn conditie is gewoon bangelijk maar ik wil gewoon nu vermageren kost wat kost al eet ik 2weken niet ik moet en zou 50 wegen in plaats van de 60 kilos dat ik nu weeg ik heb ook gehoord dat er een krush dieet bestaat van amerikaanse militaire en dan vermager je 8 tot 12 kilo in twee weken tijd heeft er daar iemand ooit over gehoord ik wil dit gewoon doen het intresseert me niet dat mijn gezondheid er onder lijd dat ik mijn ouders maar kan laten zien dat ik ook zoals mijn zus ben dan hebben ze 2 magere dochters ik hoop echt dat er serieuze reacties komen want ik schrijf dit echt met tranen in mijn ogen

chainreaction
01-04-2006, 23:30
je zegt zelf dat je jezlef goed vind nu waarom zou je dan af willen vallen. Je gezondheid is stukken belangerijker dan voldoen aan een ideaal. Je kunt liever 3 keer per dag ete voor je eige gezondheid. Denk je nou egt dat je gelukkig bent als je jezelf gaat uithongere. Je moet jezelf niet gek late make Als je wil afvalle, moet je t voo rjezelf doen en op een verstandige manier.. anders hou je t ook niet vol tenzij je dood wil

NourAmi
01-04-2006, 23:36
je zegt zelf dat je jezlef goed vind nu waarom zou je dan af willen vallen. Je gezondheid is stukken belangerijker dan voldoen aan een ideaal. Je kunt liever 3 keer per dag ete voor je eige gezondheid. Denk je nou egt dat je gelukkig bent als je jezelf gaat uithongere. Je moet jezelf niet gek late make Als je wil afvalle, moet je t voo rjezelf doen en op een verstandige manier.. anders hou je t ook niet vol tenzij je dood wil mijn moeder en vader gaan zolang ik niet zoals mijn zus ben gaan ze mij blijven afkraken en zeggen dat ik dik ben dus ik ga dit eigenlijk gewoon doen om hun blij te maken om hun te laten zien dat ik ook iets waard ben

doukalia212
01-04-2006, 23:41
40 kilo voor een meid van 1.64 is zwaar ondergewicht. Laat je niet gek maken!! Eet je zusje trouwens wel goed genoeg??

chainreaction
01-04-2006, 23:46

Maar je snapt toch ook dat dit niet gezond is?? Kun je niet met je ouders praten hierover. Hoeveel je waard bent zou niet afhankelijk moete zijn aan hoeveel je weegt..Ik hoop dat je dat begrijpt. En ik kan je verzekeren dat asl je nu iest stoms gaat doen met je lichaam dat je daar nog ongelukkiger van word. Je hoort niet voor andere mense te leven.. ik weet niet hoe oud je bent maar je moet egt een beetje voor jezelf opkome en voor jezelf zorge. T laatste wat je moet doen, is jezlef kapot make om je ouders tevrede stelle.. Ik neem aan dat je ouders ook geen zieke dochter willen

nicegirl...
01-04-2006, 23:47
lekker die ouders van je :confused:

NourAmi
01-04-2006, 23:49
40 kilo voor een meid van 1.64 is zwaar ondergewicht. Laat je niet gek maken!! Eet je zusje trouwens wel goed genoeg?? mijn zus eet op een dag smorgens goed ontbijt +een koek of twee smiddags elke dag een pitta al is het zondag ze eet pitta om vier uur eet ze een smos of een ander broodje komt ze na school naar huis en eet ze mee gewoon eten van thuis en savonds als ze geen chocolade, chips of andere snoepgoed niet eet is ze niet content ze sport niet ze doet helemaals niets gewoon thuis, tv, eten, en computeren en ik die echt heel de dag bezig ben met werk of fitnes geen tijd heeft om te eten kom volgens mijn ouders bij terwijl ik het gevoel niet heb is eigenlijk een maat 38/40 dik voor een meid van 1.68 en ik weeg 60 kilo want ik wil echt weten of dit dik is want misschien ben ik wel degelijk dik

NourAmi
01-04-2006, 23:51
zo hebben jullie een beeld van mij ik word dinsdag 19 ik ben 1.68 weeg 60 kilo en draag kledingmaat 38/40 en t shirtjes een medium 36/38

jamie1981
01-04-2006, 23:56
mijn zus eet op een dag smorgens goed ontbijt +een koek of twee smiddags elke dag een pitta al is het zondag ze eet pitta om vier uur eet ze een smos of een ander broodje komt ze na school naar huis en eet ze mee gewoon eten van thuis en savonds als ze geen chocolade, chips of andere snoepgoed niet eet is ze niet content ze sport niet ze doet helemaals niets gewoon thuis, tv, eten, en computeren en ik die echt heel de dag bezig ben met werk of fitnes geen tijd heeft om te eten kom volgens mijn ouders bij terwijl ik het gevoel niet heb is eigenlijk een maat 38/40 dik voor een meid van 1.68 en ik weeg 60 kilo want ik wil echt weten of dit dik is want misschien ben ik wel degelijk dik Als je zus zo eet begrijp ik dus niet waarom ze 40 kilo weegt.....tenzij ze een stofwisseling ziekte heeft. En jij bent echt niet dik! Maatje 38 is perfect!!! Wees blij met je lichaam, wat ik van je verhaal opmerkte is dat je ouders je een minderwaardigheidscomplex aanpraten. Straks stort je in en zit je binnen de kortste keren bij de psych.. Het is normaal dat ouders de kinders met elkaar vergelijken, maar dit is wel een heel extreem geval.......:maf2:

chainreaction
01-04-2006, 23:56
Dat is gewoon een gezond gewicht hoor. Je kan het zlef ook controlere..maar je zit ckr goed hoor.

MissAlgerina
02-04-2006, 00:00
Mo zeg!:( ik heb egt medelijden met je.. Je hebt nu tog 'n goed figuur.. Ik zou niet naar je oudrs luisteren.. maar ik snap egt niet wrm je moeder zo doet.. Was ze vroegr mollig fzo? Ik zou gwn blijvn hoe je nu bent en luisteren naar je vriend... Veel sterkte meisje! :sjans:

NourAmi
02-04-2006, 00:01
mjah eigenlijk voel ik mij nu een beetje dat ik al ingestort ben want het is een lange termijn bezig en ik lach gewoon ik denk van keep on smiling maar vandaag had het me gekwetst en kreeg tranen in mijn ogen ze gaven me zelfs tips om elke dag 20tal kilometers te gaan joggen maar jah we zullen zien ik heb m'n vriendin een mail gestuurd dat ze haar dieet eens doorstuurt het is een krush dieet van 2weken waarbij je 8 tot 12kilo vermagerd en het is blijvend we zullen zien of dit gaat helpen en of ze dan tevreden gaan zijn en heb ook juist 3theezakjes opgedronken vermageringsthee van dokter kneipp weet er iemand iets meer over die thee heb ook ooit eens gehoord dat je van azijn of citroen vermagerd weet er iemand iets meer over

NourAmi
02-04-2006, 00:03
mijn moeder was vroeger een mannequin ze was graatmager nu nog steeds ze is 1meter 60 en weegt 50 mijn vader is ook mager iedereen is mager mijn broer van hetzelfde hij is zelfs mooi gebouwd ik ben een vetzak naast hun allemaal ik weeg bijna evenveel als mijn vader hij weegt 75 daarom .... al die taboe

MissAlgerina
02-04-2006, 00:12
mijn moeder was vroeger een mannequin ze was graatmager nu nog steeds ze is 1meter 60 en weegt 50 mijn vader is ook mager iedereen is mager mijn broer van hetzelfde hij is zelfs mooi gebouwd ik ben een vetzak naast hun allemaal ik weeg bijna evenveel als mijn vader hij weegt 75 daarom .... al die taboe Mo meisje tog..:( Ik zou egt niex doen aan je gewicht enzo.. Toon da je je nie laat doen .. laat ze zeggen.. Ik zou es praten met je moeder.. Het is nie omda zei een mannequin was da iedereen zo moet zijn.. Alé.. ik zou het aar es goed zeggen dat ze je heeft gekwetst enzo.. En het is ook nie goed voor je zelfbeeld.. Khoop egt dat het goedkomt.. :sjans:

NourAmi
02-04-2006, 00:15

je bent een supermeid je krikt me helemaal op en je commentaar maakt me echt happy ik voel me heel goed nadat ik je reactie telkens lees ik ga er eens een nachtje over slapen en een beetje nadenken hoe ik dit ga aanpakken want ik verzeker je als ik met mijn ma ga beginnen spreken gaat ze me beginnen af te kraken ik denk dat ik beter gewoon ga negeren en zien dat ik 5 kilo afval en dan gewoon erug normaal eten

Pagina's : [1] 2