Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag je je nooit af hoe ik eruit zie?

Pagina's : [1] 2

freemale
17-05-2003, 15:15

Soms vraag ik me echt af hoe jullie er uit zien. Dan ben ik vooral benieuwd naar de mensen die als blaatapen over de site schreeuwen. Volgens mij, als je ze in het echt ziet, dan zien ze er doodnormaal uit! En zou je nooit verwachten dat ze zo schreeuwerig zijn... Even voor degene die 'grappig' willen zijn, ik ben jullie even voor: IK ben lelijk, dik en een vieze travo... zo dan hebben we dat weer gehad! :D

doc25
17-05-2003, 15:34
natuurlijk zijn we allemaal normale mensen, niks speciaals. ik denk persoonlijk dat je een nederlandse man bent.

freemale
17-05-2003, 15:35
Origineel gepost door doc25 natuurlijk zijn we allemaal normale mensen, niks speciaals. ik denk persoonlijk dat je een nederlandse man bent. Wie weet.... :D Maar ik vraag me bijv echt af hoe jij er uit ziet! Of andere leden natuurlijk...

GangstaLovin
17-05-2003, 15:37
Ja ik ook ...ben benieuwd hoe iedereen er uit ziet. heb nu een bepaald beeld van mensen qua uiterlijk dan he dat misschien ver weg ligt van de realiteit. (ik zie bij de meesten hier op de forum allemaal kwade gezichten :D )

freemale
17-05-2003, 15:38

Origineel gepost door GangstaLovin Ja ik ook ...ben benieuwd hoe iedereen er uit ziet. heb nu een bepaald beeld van mensen qua uiterlijk dan he dat misschien ver weg ligt van de realiteit. (ik zie bij de meesten hier op de forum allemaal kwade gezichten :D ) Ja! Dat bedoel ik nou! Volgens mij is bijv soulgirl echt om te zien heel anders dan hoe ze overkomt.

doc25
17-05-2003, 15:39
Origineel gepost door freemale Wie weet.... :D Maar ik vraag me bijv echt af hoe jij er uit ziet! Of andere leden natuurlijk... mijn foto zwierf een keer hier rond op het forum. Je hebt het gemist.

freemale
17-05-2003, 15:40
Origineel gepost door doc25 mijn foto zwierf een keer hier rond op het forum. Je hebt het gemist. Oh, zou je die nog een keer willen laten zien?

doc25
17-05-2003, 15:45
Origineel gepost door freemale Oh, zou je die nog een keer willen laten zien? niet hier en ik laat hem niet zien als jij een nederlandse man bent :hihi:

freemale
17-05-2003, 15:47
Origineel gepost door doc25 niet hier en ik laat hem niet zien als jij een nederlandse man bent :hihi: Hihihhahahahihihaha. ben je bang dat ik verliefd op je word?

freemale
17-05-2003, 15:48
Origineel gepost door doc25 niet hier en ik laat hem niet zien als jij een nederlandse man bent :hihi: Even serieus. Ik ben echt een vrouw! Al die travograpjes zijn een beetje uit de hand gelopen..

doc25
17-05-2003, 15:50
Origineel gepost door freemale Even serieus. Ik ben echt een vrouw! Al die travograpjes zijn een beetje uit de hand gelopen.. die travopraatjes neem ik niet serieus. Je profiel voldoet aan de "gefrustreerde islamhatende nederlandse man"

freemale
17-05-2003, 15:51
Als er een fatsoenlijke foto van mezelf op de computer zijn, zou ik het wel laten zien maar er is er maar eentje en daar sta ik echt verschrikkelijk op.

freemale
17-05-2003, 15:52
Origineel gepost door doc25 die travopraatjes neem ik niet serieus. Je profiel voldoet aan de "gefrustreerde islamhatende nederlandse man" Echt niet! IK ben echt een vrouw!!!

doc25
17-05-2003, 15:56
Origineel gepost door freemale Als er een fatsoenlijke foto van mezelf op de computer zijn, zou ik het wel laten zien maar er is er maar eentje en daar sta ik echt verschrikkelijk op. hahaha, je bent toch ook verschrikkelijk ? althans zo ben je op de forum :hihi:

freemale
17-05-2003, 15:58

Origineel gepost door doc25 hahaha, je bent toch ook verschrikkelijk ? althans zo ben je op de forum :hihi: Ja... ik ga naar huis.

Pagina's : [1] 2