Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oordeel niet te snel over de acties in MArokko

Pagina's : [1] 2

LZN
17-05-2003, 14:48

Deze aanvallen hebben duidelijk als doel dat de joden wanneer ze doorgaan met de slachtingen in Palestina de lange arm van de wet ze in Casablanca zal weten te vinden. Ook de Mossad die afdelingen heeft in Casablanca zowel als in Kenya is alweer had getroffen. Verder wijs ik erop dat de doelen joodszionistisch waren (nachtclub nog wel en frequent bezocht door Spaanse diplomaten die zoals je weet voor de oorlog tegen Irak waren). De waarschuwingen waren voor de oorlog al verstrekt ... En nu is de strijd losgebroken. p.s: Aan alle moslims geloof de media niet wanneer ze zeggen dat her burgerdoelen waren . De geheime diensten van de Mossad en de FBI zullen immers hun kantoren alleen op deze onherkenbare plekken vestigen . P.p.s: In Saoudie Arabie werden o.a de kantoren van Vinell getroffen die belast zijn met het trainen van veiligheidsagenten in het martelen en onderdrukken van de Saoudiers(dit wordt er natuurlijk niet bijgezegd door de media).

an3sdej
17-05-2003, 15:24
Nog een korte tijd en mensen met een Arabisch/noord Afrikaans uiterlijk komen er in west Europese landen EN Nederland niet meer in. Misschien dat dit kereltje dan anders gaat piepen!!

Rbatija
17-05-2003, 15:37
ja en ans3dej voor de miljoenen mensen die al in EUROPA zijn??????/ Wat ga je daar dan tegen doen???????

Rbatija
17-05-2003, 15:40
en nog iets voor degene die deze topic heeft geopend,,,,,,, ER VALT NIKS OVER TE OORDELEN .. DIT SOORT DINGEN MOGEN EN KUNNEN NIET!!!!!!!!!

an3sdej
17-05-2003, 15:49

Rbatija, niets hoeft er voor hen te gebeuren. gewoon streng toezien op terroristische sympathieën, vooral degenen die hier zo voor die terreur zijn!! Maar voor nieuwe binnenkomers grenzen sluiten voor bepaalde langere tijd!!

nadiaaa
17-05-2003, 16:15
Yeh right en de vader van Maxima mag hier gerust in en uit wandelen

an3sdej
17-05-2003, 17:11
Die loopt in ieder geval niet met bommetjes op zak, en heeft w.s. ook niet van dat soort ideeën met Europeanen!!

K_Prone
17-05-2003, 17:21
nee zolang wij maar veilig zitten is alles goed hypocriet.

Rbatija
17-05-2003, 17:22
nah nadia je hebt gelijk........ luister s an3sdej.... praat nou geen onzin als je zegt dat je strenger gaat worden tegen terroristische aanslagen,dan be ik het met je eens....... maar wat je nu zegt: Die loopt in ieder geval niet met bommetjes op zak, en heeft w.s. ook niet van dat soort ideeën met Europeanen!! dan vind ik jou een zielig en misselijk iemand, nou loop je te zeggen dat iedereen met bommetjes op zak loopt van de moslims, je weet zelf wel dat dat niet waar is..... ik ben een moslim, wil dat zeggen dat ik ook zoiets ga doen? Nee das dus niet zo...... maar ja mensen we hadden het kunnen verwachten, dit is nou standaard wat je krijgt, zijn het paar moslims, ja dan maar pech gehad voor de hele moslimgemeenschap ........ laag hoor an3sdej

Rbatija
17-05-2003, 17:24
ja tog misantazaghin...... als jij maar veilig bent.. en al die andere moslims over de hele wereld... ja joh lekker boeiend he want jij zit veilig dit noem ik nou : HYPOCRIET EN ZIEK EN MISSELIJK.... tfoeeeee

GangstaLovin
17-05-2003, 17:25
Er zijn wel meeeeeeeerdere mensen hypocriet hier ..... ;)

Rbatija
17-05-2003, 17:31
ja heb het gemerkt ja............ zwaar ernstig man. zmar jeggggggggg hla bnadem....... w8 maar tot het hem gebeurt dan gaat iemand anders zo praten en dan kijken hoe hij zich gaat voelen

K_Prone
17-05-2003, 17:33
Origineel gepost door Rbatija ja tog misantazaghin...... als jij maar veilig bent.. en al die andere moslims over de hele wereld... ja joh lekker boeiend he want jij zit veilig dit noem ik nou : HYPOCRIET EN ZIEK EN MISSELIJK.... tfoeeeee meid voel je niet zo snel aangesproken het betrof hier de post van an3sdej en niet mijzelf.

Rbatija
17-05-2003, 17:39
ja als je dat erbij zet............. wou net zeggen ........ow ok sorry wist ik niet :( niet gezien dan neem ik me woorden terug over jou maar die an3sdej HET IS VOOR HEM BEDOELD DAN MAAR

K_Prone
17-05-2003, 17:44

Origineel gepost door Rbatija ja als je dat erbij zet............. wou net zeggen ........ow ok sorry wist ik niet :( niet gezien dan neem ik me woorden terug over jou maar die an3sdej HET IS VOOR HEM BEDOELD DAN MAAR ja het spijt me ik dacht dat ik 'citeer' indrukte maar het ging niet ik vind dit sowieso een gare lay-out.

Pagina's : [1] 2