Bekijk originele versie : Jah jah kan niet discussieren!
freemale
17-05-2003, 14:24
Elke keer dat hij een interview geeft of in praatprograama's verschijnt, ik heb niet een keer meegemaakt dat hij op een zinnige manier discussiert. Of dan wordt ie boos of komt met een retorische tegenvraag. Dat is echt not done in een politiek debat!
Enige wat hij doet is antwoorden geven op een manier dat aanhangers willen zien.
Let maar op, ik ben benieuwd voor vanavond!
Hij praat absoluut niet als een politicus.
Sanae-01
17-05-2003, 14:26
ik vind hem wel goed, maar ff vraagje waar debateert hij vanavond ? Komt dat ook op tv ?
freemale
17-05-2003, 14:33
Op Brt, geloof om 22:00u maar ik weet niet zeker. Even op teletekst kijken.
freemale
17-05-2003, 15:00
Origineel gepost door Moezhint
waarom pogen travestieten om normaalgeaarde en nuchtere mensen te begrijpen?
heb je het nu zelf niet door? waarom doe je nog moeite en probeer je ons van je mislukt gedrag te overtuigen dat de anderen, die een ongelofelijk grote achterban hebben, dat ze niets kunnen....
sorry maar nu kom je echt looserachtig over!
AbouJahjah bezit de kunst van de retoriek en jij die van de decadentie!
nu op naar een ander laag-bij-de-grondse topic :giechel:
Bla bla bla bla.... Ik ga niet eens meer inhoudelijk op jou reacties in. Je zoekt me letterlijk op en dan reageer je op MIJ en niet op de onderwerp. Nu misschien net een beetje maar dat is wel duidelijk een uitzondering.
Je bent een stalker en je bent gefrustreerd. :zwaai:
nee en pim fortuyn sprak zeker wel als een politicus
wanneer ga jij nou eens een zinnige topic openen met zinnige
argumenten.
Vanavond bij NOVA, een speciale uitzending vanwege de verkiezingen in Belgiƫ.
Itsjustme
17-05-2003, 23:01
ja met het vlaamsblok sorry hoor maar wat die belg van vlaamsblok zei " zeg maar tegen ze (moslims) dat ze harder moeten werken studeren etc...) wat een gore lef!!!
temsemenia
17-05-2003, 23:03
ja wallah hij was echt goed
hij weet wat politiek is onze jahjah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.