Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Saaie Zaterdag

Meditel22
17-05-2003, 13:29

:schrik:

Mariampjee
17-05-2003, 13:41
Hahahahaha ....Meditel22 ....Wa Salaam Eleihkom ...Hoe is Het Met Je??? .....Blijkbaar Niet Zo Goed ...Yek??

Meditel22
17-05-2003, 13:42
HEEEEEEEEEY lieve Mariampjeeeeeee :) Walaikoum Salaam zuster Met mij Al hamdulilah en met jou :o

Mariampjee
17-05-2003, 13:45
Met Mij Gaat Het El Hamdoulilah Heel Erg Goed!!!!!! ...Verveel Je Je????? Meskien ...Hahahaha

Meditel22
17-05-2003, 13:49

Na3am ik verveel me want ik moet op me kleine neefje passen en kan niet eens naar moskee en naar een braderie om een broeder te helpen :huil: maar hij is een lieve poepje hoor pas 6 maandjes oud van een marokkaanse kennis van me :)

Meditel22
17-05-2003, 13:54
Ik ga met hem heerlijk naar het pleintje zo of tekenfilms kijken :bril:

Mariampjee
17-05-2003, 13:55
Origineel gepost door Meditel22 Na3am ik verveel me want ik moet op me kleine neefje passen en kan niet eens naar moskee en naar een braderie om een broeder te helpen :huil: maar hij is een lieve poepje hoor pas 6 maandjes oud van een marokkaanse kennis van me :) Wat Lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Iluvu: Aaaaaah Meskien Meditel ....Ewa Voor 1 Keertje Dan Maar ....Geef Hem Is een Kleine Knuffel Van Mij .....Hahahaha ...Ik Moet Je Jammergenoeg Nu Verlaten ....Ik Moet een Goede Vriendin Van Me Helpen Voor de Voorbereidingen Voor Vanavond ....Ze Gaat een "Sheda" Voor Haar Dochter van 6 Houden .....Sheda= Wanneer een Meisje De Leeftijd van 6 Passeert , Wordt ze Als een Bruidje / Prinsesje Opgemaakt .....Het Gebeurt Ook In Verschreidene Streken in Marokko Zo Dat Wanneer ... Een Meisje Een Hele Volle Dag Meedoet Aan De Ramadan .... Ze Zodoende Voor Die 1ste Dag Op Die Manier Wordt Beloond ....IK Spreek je Inschallah Gauw ....En Houd je Neefje Goed In de Gaten ...Kleine Kindertjes Moet Je Niet Onderschatten .....Wa Salaam Eleihkom Mariam ....:):):)

Meditel22
17-05-2003, 13:57
Dank je lieve zuster hahahah bedankt voor je uitleg ;) trouwens het is geen neefje maar een kennisje van me ;) ik ken de vader goed vandaar :) Maar een fijne Avond verder Mariampjeeeeee we vermaken ons wel Insha Allah :zwaai: Walaikoum salaam

Mariampjee
17-05-2003, 14:03
Kennis , Of Neefje Maakt Niet Uit!! Wij Moslims Zijn Allemaal 1 Grote Familie El Hamdoulilah ....Alsjeblieft Meditel22 ...Wa Salaam Eleihkom :):):)

Meditel22
17-05-2003, 14:41
inderdaad Mariam :boogie: Walaikoum salaam wa rahmatoellah :zwaai:

RiFFia_GirLie
17-05-2003, 14:44
Ja meestal elke zaterdag in de morgen is het saai maar in de middag valt het weer mee:) :zwaai: :maf: