Bekijk originele versie : Osama Bin Laden...
Miss_Banana
17-05-2003, 13:26
...in Marokko?
Denken jullie dat die baardmans zich schuilhoudt in Marokko? Na die aanslag in Casa zet me dat toch aan het denken.
Well?
NoreJihan
17-05-2003, 13:30
Origineel gepost door Miss_Banana
...in Marokko?
Denken jullie dat die baardmans zich schuilhoudt in Marokko? Na die aanslag in Casa zet me dat toch aan het denken.
Well?
Allah wa 3alem
Ze kunnne wel roepen dat el qiada erachter zit maar zolang er geen bewijzen zijn mag je niks roepen
Het kan ook zijn dat de amerikkanen erachter zitten of de joden zodat de moslims elkaar gaan haten
Ik weet het echt niet
Het kan ook zijn dat zij dat zijn omdat marokko een islamitische land is en bondgenoot van Vs is
Je weet maar nooooooooit :(
Lady_moi
17-05-2003, 13:32
heeeeeeeey mijn mooie lieve landje niet bijbetrekken heee
Miss_Banana
17-05-2003, 13:32
Origineel gepost door 7akam
Theorieen die opeens ontstaan *zucht*, nee natuurlijk niet
:rolleyes:
Miss_Banana
17-05-2003, 13:37
Origineel gepost door NoreJihan
Allah wa 3alem
Ze kunnne wel roepen dat el qiada erachter zit maar zolang er geen bewijzen zijn mag je niks roepen
Het kan ook zijn dat de amerikkanen erachter zitten of de joden zodat de moslims elkaar gaan haten
Ik weet het echt niet
Het kan ook zijn dat zij dat zijn omdat marokko een islamitische land is en bondgenoot van Vs is
Je weet maar nooooooooit :(
Tuurlijk zouden joden of Amerikanen er ook achter kunnen zitten, maar dan vraag ik me af: waarom Casa? Waarom Marokko?
En als El Qaida er toch mee te maken heeft: hoe komen ze op het idee om aanslagen te gaan plegen in Marokko?
Lady_moi
17-05-2003, 13:47
Tuurlijk zouden joden of Amerikanen er ook achter kunnen zitten, maar dan vraag ik me af: waarom Casa? Waarom Marokko?
En als El Qaida er toch mee te maken heeft: hoe komen ze op het idee om aanslagen te gaan plegen in Marokko?
herrinner je nog het verjaardagsfeestje van p diddy in marokko die miljoenen heeft gekost met steun van de koning?
Miss_Banana
17-05-2003, 13:48
Origineel gepost door lady_moi
herrinner je nog het verjaardagsfeestje van p diddy in marokko die miljoenen heeft gekost met steun van de koning?
In Marrakech, dat weet ik nog. Maar waarom dan Casa? Waarom niet Marrakech? Denk niet dat het verband erg groot is.
Miss_Banana
17-05-2003, 13:50
Origineel gepost door 7akam
Dat was gewoon een roddel nam ik aan, en dan nog om een feestje van een rijke Somalïer een aanslag lijkt me stug..
Idem.
Somaya_Riffia
17-05-2003, 13:58
...in Marokko?
Well?
Dat is wat ze willen dat je denkt....
...denk daar maar eens over na....
Atlasleeuw
17-05-2003, 14:02
...in Marokko?
Well?
OSAMA in marokko?? neeeeeeeee
Deze aanslag is stupidddddddddd, als je een goede aanslag wil plegen dan pleeg je die niet op wat spanjaardjes. Rij met een vrachtwagen het paleis in ofzo en dan BOEMMMMMMMMM. Want daar zitten de verderfelijke elementen. :rolleyes:
Lady_moi
17-05-2003, 14:06
misschien omdat de marokaanse koning de amerikanen steunt?? :confused:
Atlasleeuw
17-05-2003, 14:09
Trouwens een opmerkelijk feit die de meesten van jullie niet eens weten denk ik: ALS HET GOED WAS ZOUDEN ER VERKIEZINGEN WORDEN GEHOUDEN IN MAROKKO DEZE MAAND (GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN E.D) DE STAAT WAS BANG DAT ISLAMITISCHE PARTIJEN OVERWELDIGEND ZOUDEN WINNEN, DUS DEZE VERKIEZINGEN WERDEN AFGELAST (VOOR DEGENEN DIE NOG STEEDS DURVEN TE BEWEREN DAT MAROKKO DEMOCRATISCH IS EN DAT DE KONING COOL IS :ZWEEP: ) IEDEREEN GEEFT NU AL QAIDA DE SCHULD, MAAR HET ZOU OOK UIT DE RICHTING VAN DIE PARTIJEN KUNNEN KOMEN.
VOOR DEGENEN DIE DIT JAAR NAAR MAROKKO GAAN EN EEN BAARD DRAGEN: SCHEREN!!!!! WALLAHIELA DE MAROKKAANSE (GEHEIME)POLITIE GAAT ER FLINK DE BEZEM DOORHALEN..... :rolleyes:
Atlasleeuw
17-05-2003, 14:12
Origineel gepost door lady_moi
misschien omdat de marokaanse koning de amerikanen steunt?? :confused:
Haha marokkaanse koning STEUNT amerika??? HET IS EERDER ANDERSOM, de amerikanen steunen HEM omdat hij goede vriendjes is met hen én de joodse lobby in de verenigde staten.
spoorloos_1
17-05-2003, 14:35
Origineel gepost door MijnFansForum
Tarik Aziz zit in Marokko en BinLaden in Algerije
Tarik Aziz Is al in handen van de V.S
Ik denk dat je Saddam Hosein bedoelt
ALS het alqaeda is dan vind ik het helemaal niet zo vreemd dat ze marokko aanpakken.
Zo'n 5 jaar terug vroeg een marokkaan aan Bin Laden of hij ze kon helpen om een soort staatsgreep te plegen in marokko. Toen zei bin laden: laat marokko met rust. De mensen in marokko leven in vrede in marokko en hebben al heel lang geen politieke onrust gekend. Je moet ze niet onnodig in chaos brengen.
Maar wat doet marokko nu ? er komen gevangen uit Guantanamo helemaal naar marokko om ze te verhoren (en hoe marokko ze verhoort, kunnen we ons niet eens voorstellen) en daarna terug te sturen naar Guantanamo. En de marokkaanse geheime dienst werkt erg nauw samen met de CIA om alqaeda aan te pakken (ze sturen onder andere agenten naar afghanistan om in alqaeda te infiltreren omdat de amerikanen dat niet kunnen).
Dat zijn een paar redenen. Maar het staat nog niet vast dat alqaeda de aanslagen heeft gepleegd.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.