Bekijk originele versie : willen de dames die aan het afvallen zijn
moulat_elmachak
01-04-2006, 15:23
ons hier vertellen wat ze alleemaal op een dag eten en op welke tijdsstippen enz:)
loco_rifia
01-04-2006, 15:30
Wil je op dieet meid ?
moulat_elmachak
01-04-2006, 15:31
ja man hahah
maissa505
01-04-2006, 15:32
Ja wil ik ook wel eens weten:D
loco_rifia
01-04-2006, 15:37
HOeveel kiló willen jullie afvallen ?
ZOizo :
SPorten !!
Veel water drinken 2 liter water per dag !!
3 x perdag eten (2 tussen doortjes ) !!
maissa505
01-04-2006, 15:38
Sins is stage loop eet ik zóóóóó veel:moe:!
Als ik dit jaar naar marokko ga, is het goed valt ik daar we3da af, maar als ik hier blijf word ik alleen maar dikker:(
moulat_elmachak
01-04-2006, 15:42
ja in marokko val ik ook automatish af dan eet je door de hite niet zoveel je drinkt bijn alleen
moulat_elmachak
01-04-2006, 15:43
HOeveel kiló willen jullie afvallen ?
ZOizo :
SPorten !!
Veel water drinken 2 liter water per dag !!
3 x perdag eten (2 tussen doortjes ) !!
shi 5 kilo is genoeg inshallah
loco_rifia
01-04-2006, 15:48
Sins is stage loop eet ik zóóóóó veel:moe:!
Als ik dit jaar naar marokko ga, is het goed valt ik daar we3da af, maar als ik hier blijf word ik alleen maar dikker:(
Stage...:( Kantoorwerk Nir ?
Toen ik stage liep kwam ik 4 kilo aan tijdens mijn stage :traan1: dat is nou een jaar geleden ..ben het weer kwijt :D Kantoorwerk en eten ....Gataarlijk is dat.
Heb afscheid genomen van het kantoor werk, heb het vorige jaar afgemaakt ..nooit meer... ..en doe tegenwoordig Hotelmanagement......heerlijk is dat...je staat en loopt....zelfs met telefoon op nemen verbrand je Calorien :hihi: .
Waarom ga je niet sporten meid, lekker bewegen en afvallen ?
maissa505
01-04-2006, 15:49
Ja inderdaad ik ook
De laaste keer dat ik ging was ik 15 kilo afgevallen in 3 weken tijd, heerlijk!
Maar ik had geen kracht meer, had moeite met trap lopen enzo dat was wel een minpuntje maar voor de rest was het geweldig!:D
maissa505
01-04-2006, 15:51
Stage...:( Kantoorwerk Nir ?
Toen ik stage liep kwam ik 4 kilo aan tijdens mijn stage :traan1: dat is nou een jaar geleden ..ben het weer kwijt :D Kantoorwerk en eten ....Gataarlijk is dat.
Heb afscheid genomen van het kantoor werk, heb het vorige jaar afgemaakt ..nooit meer... ..en doe tegenwoordig Hotelmanagement......heerlijk is dat...je staat en loopt....zelfs met telefoon op nemen verbrand je Calorien :hihi: .
Waarom ga je niet sporten meid, lekker bewegen en afvallen ?
Hahaha nee ik loop stage op een kinderdagverblijf, Dus je eet gewoon heel de dag door met die kinderen alles is daar vers je blijft er maar niet van af:haha:
en ik kom alleen maar bij:jammer:
Ja ik deed vorige jaar ook rennen maar toen kwam de winter, maar nu is het weer heerlijk buiten dus dat word weer rennen, en me tante heeft een loopband en die is supergoed:goedzo:
loco_rifia
01-04-2006, 15:52
shi 5 kilo is genoeg inshallah
Als je morgen begint, ben je die 5 kilo over 5 weekjes kwijt.
Reken uit 1 kilo per week.
Wat doe je zelf nou al er aan ?
Als je echt wilt afvallen, moet je op dieet ! SPorten ! Veel water drinken en Gezond eten.
:)
loco_rifia
01-04-2006, 15:58
Hahaha nee ik loop stage op een kinderdagverblijf, Dus je eet gewoon heel de dag door met die kinderen alles is daar vers je blijft er maar niet van af:haha:
en ik kom alleen maar bij:jammer:
Ja ik deed vorige jaar ook rennen maar toen kwam de winter, maar nu is het weer heerlijk buiten dus dat word weer rennen, en me tante heeft een loopband en die is supergoed:goedzo:
Kinderdagverblijf ...:hihi: Oke is OOk leuk ..en kinderen betekend bewegen en drukte.
Het enigste wat je verkeerd doet is eten tijdens je stage...ik ken het wel jahh dropje hier spekje daar...of een vers hapje :( .
ZOrg voor je eigenlunch pakket ...Zo krijg je geen trek in dat eten....
En het is weer lekker weer om te gaan Jokken...:goedzo:
En loopband is purfect.....Je komt er wel en als je lekker gaat bewegen en op dieet gaat ...
:)
selam ik dieet zo
s'morgen eet ik 1boterham met een halve glas melk
middag:eet ik tot men maag half voll is en veeeeeeeell water drinken
avond:niets
ik ben 10kg afgevallen!!:D in 2weken:hihi:
moulat_elmachak
05-04-2006, 15:26
zooooooo dat is mooi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.