Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ALLE Yasmina koppels hier MELDEN !!

Pagina's : [1] 2 3

Safira75
27-05-2002, 20:42

Nou er is dus ECHT LOVE in de YASMINA air. De koppels schieten als paddestoelen uit de grond. Tijd voor een inventarisatie of niet dan!! Willen alle koppels en a.s. koppels zich zo gauw mogelijk melden A.U.B dan kunnen we een ECHTE Yasmina-koppel verkiezing houden. In all fairness- ik kwam op het idee door MissBlaBla's topic!! Maar dat hadden jullie vast al door. :) Thanks missy!:D Enne ben je NOG geen koppel....meld je dan ook even hier en vermeldt degene die het zou moeten worden... enne ook even stemmen!! p.s: virtuele en "echte" koppels zijn dus welkom !! :zwaai:

Safira75
27-05-2002, 20:56
Origineel gepost door sabje Ik meld mij aan :zwaai: , maar of mootje hier wakker voor te krijgen is............... ik ga hem wel wakker schudden............... ja ja ik heb mijn liefie's ook via yasmina.nl ontmoet en dan wil ik er ook bij zeggen.............. Ik ben dol gelukkig met hem :Iluvu: !!! yes yes we hebben de eerste binnen!!! :D waar blijven de anderen?? Er moeten er meer zijn!!

Safira75
27-05-2002, 21:01
Origineel gepost door sabje en jij een pablo natuurlijk dat is 2! true true true!!

Safira75
27-05-2002, 21:01
waar blijven leeuwenhart en MissBlaBla nou?

MissBlaBla
27-05-2002, 21:07

Oops... Jah.. Ik wilde me ook ff melden... :D Leeuwtje zal zich strax wel melden denk ik... Hij is momenteel niet online. Maar ben benieuwd wie er nog meer zijn... BlaBla :zwaai: By the way... Safira, je bent een kanjer!

Safira75
27-05-2002, 21:12
Origineel gepost door MissBlaBla Oops... Jah.. Ik wilde me ook ff melden... Leeuwtje zal zich strax wel melden denk ik... Hij is momenteel niet online. Maar ben benieuwd wie er nog meer zijn... BlaBla By the way... Safira, je bent een kanjer! Thanks MissBlaBla!!!! En JIJ ook ! Wauw dit wordt een helemaal mushy topic :) leuk man!! :D daar moeten al die verbitterde anti-liefde mensen (en dat was ik ook hoor voor ik Pablito leerde kennen :D )van kotsen :D

Safira75
27-05-2002, 21:58
Er zijn maar weinig koppels opeens zeg....en dat terwijl er zoveel over liefde gekletst wordt :D Hebben jullie erlkaar nog niet gevonden dan? War is onze koppelaarster??

xxNOUNAxx
27-05-2002, 22:08
Ik heb me vriend via de chat leren kennen... geldt dat ook??? :( We zijn nu al 9 maanden verder dus het gaat uitstekend dussssssssssssssssssss!!! Relaties via de chat kan best goed gaan!!! Beslema allemaal :zwaai:

tangia19
27-05-2002, 22:08
en ik heb helemaal geeeeeen koppel :( :traan1: is er nog iemand die mij leuk vind of interresant hier op deze vreemde yasmina planeet??????? :D :D

Safira75
27-05-2002, 22:10
Origineel gepost door xxNOUNAxx Ik heb me vriend via de chat leren kennen... geldt dat ook??? :( We zijn nu al 9 maanden verder dus het gaat uitstekend dussssssssssssssssssss!!! Relaties via de chat kan best goed gaan!!! Beslema allemaal :zwaai: ja hoor dat mag van mij ook wel- Als je erlkaar maar via het net kent!!

nl-girl
27-05-2002, 22:23
Mag ik ook met mijn pc? Sinds dat ik hier weleens ben heb ik nog nooit zo'n vurige en intieme relatie met hem onderhouden. Ik kan alles aan hem kwijt, ik kan op hem bouwen...... PCtje, Je t'aime, wo ai ni, Ich liebe Dich en te quiero mucho mucho, muchacho! Liefs, NL-girl

Safira75
27-05-2002, 22:45
Origineel gepost door sabje Safira wat doe je met dit geval??? :confused: Ja dat is een moeilijke hoor!! Maar als het dus echt liefde is he....dan kom je daar niet tussen!! Dus....het moet maar...En ze zitten allebei(nl-girl en haar pc_ op yasmina....tja, er worden heir helemaal geen regels gebroken...what can I say :D

remii
28-05-2002, 00:00
wat een domme topic is dit weer , tjonge net als je denk dat het niet dommer kan ........uhhh waar zijn de tijden dat er nog leuke topics waren , 1 ding is zeker het niveau op yasmina is flink gedaald de laaste tijd !

Chizzel
28-05-2002, 00:07
Sabje waar blijf je? :(

Chizzel
28-05-2002, 00:08

Sabje waar blijf je? ;)

Pagina's : [1] 2 3