Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : .......zelfvertrouwen......

-Bubbels-
31-03-2006, 23:46

hoe zit dat bij jullie??zijn jullie onzeker of barsten jullie van de zelfvertrouwen...;)

Ghatar_tangawia
31-03-2006, 23:53
Ik ben elhamdoelillah een persoon met veel zelfvertrouwen. Ik ben heel direct en zeker van mijn zaak als ik iets zeg.. En ik heb ook geen moeite met iemand op zijn fouten te wijzen of mijn eigen fouten toe te geven (meestal vind ik het niet leuk om te zeggen dat ik het niet bij het juiste einde had :moe: )

Nysha
31-03-2006, 23:55
moeilijk moeilijk moeilijk....... Ik heb er wel moeite mee ....en het ligt heel erg aan de situatie en door wie ik omgeven ben...ik kan soms ontzettend onzeker zijn en soms blaak ik van het zelfvertrouwen, het heeft echt te maken met de situatie. Wel vind ik heeel moeilijk om assertief te zijn...mensen te wijzen op hen fouten of voor mijn rechten op te komen.... maar ik werk eraan ;)

-Bubbels-
01-04-2006, 00:04
over het algemeen heb ik genoeg zelf vetrouwen..ik weer wat ik wil enkan ik ga er dan ook voor...maar soms als ik een meisje zie waarvan ik vind dat ze knap is dan ben ik wel eens onzeker..dan denk ik zij is knap heeft een goede studie is aardig en lief..dan twijfel ik soms wel eens aan mezelf