Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goedkoop vliegen

Pagina's : [1] 2

mimi_tangaouia
17-05-2003, 10:34

Kan iemand mij misschien helpen om goedkoop naar tanger te vliegen ik moet een deze dagen daarheen voor een paar dagen en wil goedkoop vliegen ik zat ook aan de optie te denken om een last minute te nemen naar Malaga en vandaar verder te reizen maar aangezien ik alleen ga vind ik het een beetje eng en wil ik liever rechtstreeks vliegen naar tanger

mimi_tangaouia
17-05-2003, 10:42
is er iemand hier die weleens via Malaga heeft gevlogen?? wil graag zijn of haar ervaringen hierover horen

mimi_tangaouia
17-05-2003, 11:29
kan niemand mij helpen??

Itsjustme
17-05-2003, 11:35
hoe goedkoper hoe dramatischer meissie ik zou maar gewoon een normale prijs betalen voor je ticket zodat je als nog op je eindbestemming komt ;):)

Lady_moi
17-05-2003, 11:38

itsjustme heeft gelijk

mimi_tangaouia
17-05-2003, 11:47
Origineel gepost door Itsjustme hoe goedkoper hoe dramatischer meissie ik zou maar gewoon een normale prijs betalen voor je ticket zodat je als nog op je eindbestemming komt ;):) ikheb hier gekeken voor een retour op schiphol dan ben ik 884 euro kwijt dat vind ik wel erg veel voor een paar dagjes

Lady_moi
17-05-2003, 12:04
ram? :confused: wasda?

Itsjustme
17-05-2003, 12:06
Royal Air maroc waar woon je eigenlijk mimi als je in adam woont.... kan ik je een tip geven NOVA reisbureau daar boeken wij ieder jaar weer.

mimi_tangaouia
17-05-2003, 13:07
ja het is gewoon de Ram vanaf A'dam maar ik ga denk ik via brussel voor 268 euro retour dat is geen geld

Itsjustme
17-05-2003, 13:09
succes!!

Miss_Banana
17-05-2003, 13:55
Origineel gepost door mimi_tangaouia ja het is gewoon de Ram vanaf A'dam maar ik ga denk ik via brussel voor 268 euro retour dat is geen geld RAM vanaf A'dam is inderdaad duur. En al helemaal als je maar een paar dagen verblijft. Als je toch besluit om via Malaga te gaan, kun je het best op de site van BASISQAIR (www.basiqair.nl) kijken. Die hebben hele goedkope reizen naar Malaga. Als je toch met de RAM wilt vliegen, kies er dan idd voor om vanuit Brussel te vliegen. Je kunt ook kijken voor een vlucht met overstap. Lufthansa, Alitalia, Iberia zijn maatschappijen waar je een onward-ticket kunt krijgen. Tip: klik hier (http://vliegtickets.pagina.nl/) ;)

GillDeLaTouret
17-05-2003, 13:57
Origineel gepost door mimi_tangaouia ja het is gewoon de Ram vanaf A'dam maar ik ga denk ik via brussel voor 268 euro retour dat is geen geld kijk op www.ebookers.nl is van nova dan vlieg je naar amalag voor maar 118 eurootjes en dat scheelt erg veel :)

bint_duh_bledie
17-05-2003, 14:15
via brussel ben je goedkoper uit maar aangezien je in de randstad woont kun je beter schiphol nemen maar mijn vader die gaat ook via brussel naar tanger en dat kost hem 400 euro retour dan en natuurlijk gaat hij met een andere vlieg matschapij dan die van sabine die is echt in 1 woord waardeloos wij zijn drie jaar geleden met sabine gevlogen wallah dat was een hel in het vliegveld erg maarja

VirtualAngel
17-05-2003, 14:36
Origineel gepost door mimi_tangaouia is er iemand hier die weleens via Malaga heeft gevlogen?? wil graag zijn of haar ervaringen hierover horen ik ben weleens via Malaga gevlogen. Het ticket heeft mij ong. 95 Euro gekost. Toen ik aankwam in Malaga heb ik de bus gepakt naar Marbella ( was 4 euro) en vanaf daar heb ik weer een bus gepakt naar Algeciras ( 12 euro dacht ik). het overvaren naar Tanger kost je 24 euro. ik weet nie zeker of deze prijzen kloppen hoor..ik was met mijn broer, ik liet hem alles betalen..... :D Het kost je meer moeite om via Malaga te gaan, maar het is veel en veeel goedkoper.. ik ben van plan om deze zomer op de terugweg ook via Malaga te gaan. ik moet alleen terug, ik zou t op zich wel durven maar of mijn ouders dat goed vinden ..dat is nog maar de vraag. dus ik zie wel.... :zwaai:

sherine
17-05-2003, 15:58

hmmmz intressant

Pagina's : [1] 2