Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom moesten die marocboys nou voetballen???

Itsjustme
17-05-2003, 02:02

met kransen???? ik begrijp het niet hebben ze geen opvoeding thuis gehad ofzo..... ik wordt er ziek van op mn werk krijg ik het ook naar mn hoofd geslingerd. oh jij bent toch marokkaanse?? JA>>> wat vind je nou van die jongens... enzz.... wat heb ik nou met hen te maken ik ben toch niet verantwoordelijk voor ze en zij ook niet voor mij!!!!!!

SA3IED
17-05-2003, 09:37
hahaha je weet toch wel hoe je met kazen moet praten over die onder werp zeg gewoon ga naar hen toe en vraag het hen en niet aan mij maar dat durven ze niet dus pakken ze jou het lieve marokaanse meisje of lieve jongen en ja kdenk dat die nl kazen gewoon jaloers zijn op mocro s die maken het altijd leuk onder elkaar van daar dat ze lopen te klagen maar das normaal bij nl mensen

Itsjustme
17-05-2003, 12:53
Dat is het m nou juist ik heb altijd discussies op mn werk.... over gasten waarmee ik niks te maken heb..... het zijn marokkanen zo wat???meer ook niet... geen verwanten ofzo...ik ben toch niet verantwoordelijk voor een ander doe ff normaal.... ik moet hun gedrag verklaren, omdat ik toevallig ook een marokaanse ben???? dacht het nie ach ja ik hoop dat ze ooit het licht zullen zijn die k*t jochies die doeloze gasten die niets anders doen dan zich zelf vernederen en de naam "marokkaan" naar de malle helpen.

NA3_NA3
17-05-2003, 14:24
k heb dat ook zoo vaak en word soms echt moe van als mensen met zulke vragen komen...over zulke acties...blijf k ze gewoon aan kijken en zeg k gewoon iets doelloos....ze zullen dan vanzelf wel stil worden of draaien zich om.....ga ze echt niet telkens een "verklaring" afleggen

GangstaLovin
17-05-2003, 14:32

Mij vragen zo nooit zulke dingen ...en als ze dat doen dan geef ik toch gewoon antwoord.

Itsjustme
17-05-2003, 23:02
het is gewoon belachelijk ieder voor zich punt uit!! ik word scheef aangekeken voor iets waar ik in het verste verste niets mee te maken heb kom op!!

nadiaaa
18-05-2003, 06:49
Origineel gepost door Itsjustme het is gewoon belachelijk ieder voor zich punt uit!! ik word scheef aangekeken voor iets waar ik in het verste verste niets mee te maken heb kom op!! Dan moet je de volgende keer de bal eens terugkaatsten! Begin maar eens te vragen wat jouw collega's vinden van die agressieve treinterroristen op de treinlijn tussen Enkhuizen en Hoorn. Die oer Hollandse ouders van die autochtone gastjes zeiden helemaal niets over het feit dat die zonen van hen passagiers begreigden, en de boel vandaliseerde.(gelukkig stelt de NS ze aansprakelijk voor de hele bende en eist 100.000 euro schadevergoeding). Wrijf dat maar eens onder hun neusje en kijk ze aan op dezelfde manier als dat zij doen bij jou..............en voeg er tot slot aan toe: gelukkig hebben jullie en ik daar niets mee te maken:D

MissChica
18-05-2003, 07:28
K sluit me aan bij nadiaaa :goedzo:

Ali_Z
18-05-2003, 15:17
Origineel gepost door Itsjustme met kransen???? ik begrijp het niet hebben ze geen opvoeding thuis gehad ofzo..... ik wordt er ziek van op mn werk krijg ik het ook naar mn hoofd geslingerd. oh jij bent toch marokkaanse?? JA>>> wat vind je nou van die jongens... enzz.... wat heb ik nou met hen te maken ik ben toch niet verantwoordelijk voor ze en zij ook niet voor mij!!!!!! Dat moet je tegen die collega`s zeggen..... Was inderdaad niet zo slim om met kranzen te gaan voetballen, maar het waren kleine jochies. DIe trappen overal tegenaan...blikjes, tassen, knikkers...

Itsjustme
18-05-2003, 17:07
kijk weet je wat het is.... het gaat er niet om wat ik heb gezegd, want k weet precies hoe ik met dat soort figuren moet omgaan, maar het gaat er om dat MAROKKANEN het iedere keer weer weten te flikken gewoon.... en dat jij als marokkaanse er op wordt aangekeken dat is gwoon minder!!!!