Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : BoeshBoesh wijven

Pagina's : [1] 2 3 4

SiBilal
16-05-2003, 23:44

Je weet toch van die meiden wiens haren zo zijn opgevlogen alsof ze net uit een orkaan zijn geslingerd! En dan met een strakke spijkerbroek en topje, zegma sexy! Jeh kindertjes....:jammer: Mij irriteren ze in ieder geval dood!

SaraZena
16-05-2003, 23:47
dan moet je er niet naar kijken :)

BennY_D
16-05-2003, 23:50
Ena ik irriteer me alleen aan de meiden die prachtig haar hebben gekregen van Allah (swt) en dan gaan ze het blond verven maar op de een of andere manier wordt het altijd oranje :confused: :maf:

semir
16-05-2003, 23:56
ik irriteer me aan niemand, schreeuw alleen niet om aandacht:(

Zin_Rabat
17-05-2003, 00:02

;) :p :goedzo:

SiBilal
17-05-2003, 00:03
Origineel gepost door Zonnestraaltje Ik irriteer me aan mensen die hun energie verspillen door zich te irriteren en ergeren aan mensen die ze niet eens kennen, maar alleen op straat zien lopen of van gehoord hebben :confused: Ik irriteer me aan het feit dat meiden nu jongens versieren in plaats van omgekeerd! :( Tfoe als ik langs zulke wijven loop voel ik die oogjes op me gericht, en dan ie je zegma verleidelijk met hen haar bewegen ze verduisteren meteen mijn uitzicht!

SiBilal
17-05-2003, 00:06
Origineel gepost door karim20 Ja man die haren ongekamd omhoog alsof ze een schok hebben gekregen van 1000 volt. :zwaai: :lol: 1000 volt..

SiBilal
17-05-2003, 00:08
Origineel gepost door SaraZena dan moet je er niet naar kijken :) die boesch is moeilijk te ontwijken... :rolleyes:

MocroPrinsesje
17-05-2003, 00:08
Ik Irriteer Me Der Aan Dat Ik Maar Geen Slaap Wil Krijgen..:(

SiBilal
17-05-2003, 00:18
Origineel gepost door Zonnestraaltje Ik irriteer me aan het feit dat je deze meiden niet gewoon negeert, als ze zoveel mogelijk jongens willen versieren op 1 koopavond moeten ze dat lekker zelf weten, Ik heb er totaal geen problemen mee dat die meiden geplayed worden, moeten ze er maar niet om vragen.. Ik irriteer me aan het feit dat jij doet overkomen alsof elke meid jongens versierd en scheel uit haar ogen kijkt om zehma verleidelijk te zijn Ik irriteer me aan het feit dat je suggereert dat al onze fohns ontploft zijn en dat we ge-elektrocuteerd zijn ;) nu begrijp ik waarom je zo iritant reageert... :D je bent zelf een boeshboesh wijf..:haha:

SiBilal
17-05-2003, 00:19
Origineel gepost door karim20 Ik irriteer me aan het feit dat zulke wjven zoals jij meteen gaan janken als ze niet tegen een geintje kunnen. :zwaai: wAllah illa..:goedzo:

magrebia84
17-05-2003, 01:54
sooo hey mensen dit is wel eens wat anders ik zou zegge ga gerust door maar laat het niet tever komen groetjesss

Kais
17-05-2003, 02:24
Origineel gepost door karim20 Nee dat niet meid niet te vroeg juigen ik wil alleen weten wat je bedoelt met ''dan piep je anders'' Dus leg uit :zwaai: Damnzzzz, sommige schele lelijke gore stinkende Homo's weten niet wat normaal praten is. Altijd jij met je nutteloze domme droge saaie gesprekken................EN DE GRAP IS, JE VERLIEST ALTIJD !!!! Ga slapen a gaylord :zwaai:

alhoceimagirl84
17-05-2003, 02:27
:p ........ :giechel:...:haha:..................:lol:......... .....

Kais
17-05-2003, 02:29

Origineel gepost door karim20 Hahahahahahaha jij.........ik weet niet uit hoeveel topics ik jou heb gejaagd :zwaai: Vreemd dat ik steeds als laatste reageerde....maar ja je zal wel gelijk hebben............. Toch gaylord :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4