Bekijk originele versie : Diane de pil tegen acne
lina2000
31-03-2006, 21:30
ik heb het 5 jaar gebruikt,was eerst tevreden mee puisjes weg. maar vorig jaar begonen de klachten.ik kon niet slapen, na twee uur slapen begon de pijn aan mijnrug onderkant,waar de eierstokken zitten,, moest eruit een beetje lopen dan weer twee uur slapen, het was erg.
ik wist in het begin niet hoe het kwam, want als ik stopte met de pil voor de minstruatie ging de pijn over toen kon ik weer de hele nacht slapen, ik was blij als ik ongesteld was.ik ben naar de huisatrs gegaan toen heb ik het uitgelegd, nu heb ik een andere pil waar ik erg tevreden mee ben, en ik kan weer slapen.
ohhh wat is dat heerlijk slapen.
dat was mijn ervaring met de diana pil.
moulat_elmachak
31-03-2006, 22:08
Ik heb het ook 6 maanden gebruikt...ik werd er moe van iedere dag te moeten onthouden om het in te nemen, soms vergat ik het weleens.
Maar het resultaat mocht er wezen :D
Ik ben nu gestopt 3 maanden en je krijgt het gewoon terug...minder erg maar p,dat je gewend bent geraakt een hele tijd een zuivere huid te hebben ga je je irriteren aan ieder klein pukkeltje en je gaat er weer aanzitten en zo worden het er steeds meer... :jammer:
Ik had heel veel littekentjes en een vage huid heel raar :confused: door het gebruiken van de pil kreeg ik een mooie strakke zuivere huid..waar je weinig voor hoefde te doen...
Ik begin me nu weer te irriteren aan de puistjes...maar ik probeer er toch niet weer aan te beginnen...
waarom ben jij er mee gestopt ?
moulat_elmachak
31-03-2006, 22:08
ik heb het 5 jaar gebruikt,was eerst tevreden mee puisjes weg. maar vorig jaar begonen de klachten.ik kon niet slapen, na twee uur slapen begon de pijn aan mijnrug onderkant,waar de eierstokken zitten,, moest eruit een beetje lopen dan weer twee uur slapen, het was erg.
ik wist in het begin niet hoe het kwam, want als ik stopte met de pil voor de minstruatie ging de pijn over toen kon ik weer de hele nacht slapen, ik was blij als ik ongesteld was.ik ben naar de huisatrs gegaan toen heb ik het uitgelegd, nu heb ik een andere pil waar ik erg tevreden mee ben, en ik kan weer slapen.
ohhh wat is dat heerlijk slapen.
dat was mijn ervaring met de diana pil.
welke pil heb je nu gekregen?
Wonderful
31-03-2006, 23:41
waarom ben jij er mee gestopt ?
Omdat ik em regelmatig vergat in te nemen en het geheimzinnige gedoe elke keer verstoppen, want me moeder zou het echt nooit goed keuren..ze zegt altijd als je te jong aan de pil begint kun je geen kinderen krijgen later of moeilijk :confused:
Maar eigenlijk ben ik ermee gestopt omdat ik niet zo gek ben op medicijnen het is eigenlijk niet goed, want je slikt elke dag een dosis hormonen..ik kreeg er wel vollere borsten van..nu niet meer ze zijn weer ingezakt :hihi:
Maar misschien wil ik er weer aan beginnen omdat ik nog een herhalingsrecept hier heb liggen en anders heb ik voor niks betaald.
Ik zit erg onder de stress laatste tijd dus alle pukkels laten zichzelf zien :traan1:
En om nou alles te gaan bedekken met make-up dat zie ik niet zitten ik hou liever me huid zonder foundation en poeder
En bij vele helpt zonnebank ook tegen puistjes, maar bij mij bevordert dat het juist :confused:
En ik ben wat kilo's afgevallen door de pil en ik had minder eetlust, dat vond ik een groot nadeel.
moulat_elmachak
01-04-2006, 15:12
je had minder eetlust ? oh soubhanallah van de meeste hoorde ik dat je er dik van kunt woorden
maar je moest er voor betalen hoeveel precies?
en alle zustrers die gereageerd hebben jazakou allahou khairan
Wonderful
01-04-2006, 17:19
je had minder eetlust ? oh soubhanallah van de meeste hoorde ik dat je er dik van kunt woorden
maar je moest er voor betalen hoeveel precies?
en alle zustrers die gereageerd hebben jazakou allahou khairan
Vorig jaar was ik particulier verzekerd..ik betaalde 20 euro per doosje, kun je 3 maanden mee.
Ik denk dat de prijzen nog steeds hetzelfde zijn...maar ik kreeg steeds brieven thuis..waarin ik die bedragen steeds moest overmaken en me ouders hadden steeds zoiets van waar komen deze brieven toch vandaan, ik heb ze er nooit antwoord op gegeven :o
Wat kan de dermatoloog doen zoal? En wordt het vergoed??? :D
Die kan je medicijnen en zalven voorschrijven....bij mij heeft dat ook geholpen....ja hoor het word gewoon vergoed...vraag aan je huisarts een doorverwijsbrief
@M0rta_Bella cellulitus zijn putjes in je benen en huid....oftewel sinaasappelhuid
http://www.herbi.nl/new/sandra-voor.jpg
Gelukkig is het bij mij niet zo erg als deze vrouw....nu ik ben gestopt word het al minder:D
Ik heb hem ook gebruikt, ik kwam er wel door aan .. acne heb ik alhamdoellah niet egt af en toe een puistje maar das menselijk, je krijgt er een enorme eetlust door !! ik heb er wel grotere borsten door gekregen .. het haalt egt de 'vrouwelijke hormonen' naar boven ..
Salaam ou alaikoum!
moulat_elmachak
01-04-2006, 23:29
Vorig jaar was ik particulier verzekerd..ik betaalde 20 euro per doosje, kun je 3 maanden mee.
Ik denk dat de prijzen nog steeds hetzelfde zijn...maar ik kreeg steeds brieven thuis..waarin ik die bedragen steeds moest overmaken en me ouders hadden steeds zoiets van waar komen deze brieven toch vandaan, ik heb ze er nooit antwoord op gegeven :o
me moeder vond het eerst ook niet goed ze zegt dat je later geen kinderen krijgt als je er nu mee begint enz maar ik heb haar uitgelegt dat het niet zo is enz en ze vind het nu wel goed
ik heb nu wa7ed spul gekregen het lijkt op alcohol met antibiotica of zo als het niet echt help dan ga ik echt wel die pil gaan slikken inshallah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.