Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zou je alles opgeven voor een jongen????

Pagina's : [1] 2

Tinghirgirl
27-05-2002, 15:27

ben benieuwd wat jullie antwoorden zouden zijn?????? ik tenminste niet hoor!!xxxjes

tha_lady
27-05-2002, 15:30
ik ook niet, wat als hij jou niet meer wilt en wat doe je dan? want je hebt geen fanilie leden meer om naar toe te gaan dus doe dan nooit laterZ :blauwkus:

Tinghirgirl
27-05-2002, 15:32
maar als je nou echt maar dan ook echt van hem houdt (dat zeggen de meiden altijd hoor) wat zou je dan doen?? ik zou het dus nog niet opgeven maar jullie???

Stille
27-05-2002, 15:41
Origineel gepost door Tinghirgirl ben benieuwd wat jullie antwoorden zouden zijn?????? ik tenminste niet hoor!!xxxjes Mijn vriend moet alles opgeven voor mij :D Beslama

fatimab
27-05-2002, 15:43

Origineel gepost door Stille Mijn vriend moet alles opgeven voor mij :D hahahhha hahahha dat is een goeie! nee ff serieus ik vind dat als de meisjes iets moet opgeven dan mmoet de jongen aa n zijn kant ook iets opgeven!! maar zouik moeten kiezen tssn mijn familie en een jongen? dan is dat zeker en vast mijn familie! :zwaai: Beslama

Camilla27
27-05-2002, 15:46
Ja ik zou alles op geven maar niet voor een jongen maar voor een echte man.........oke niet alles behalve mijn lieve dochtertje niet... :zwaai:

Stille
27-05-2002, 15:49
Origineel gepost door fatimab Als hij iets opgeeft dan ik ook en anders niet.Je moet geven en nemen in een relatie.En dat moet van beide kanten komen. Als ik moet kiezen tussen een boerenpummel :D en mijn familie dan is mijn keuze snel gemaakt.Ik kies voor mijn familie. Beslama

missHamka
29-05-2002, 17:20
hai iedereen, :duim: nou ik denk er zo over dat ik nu wel een grote mond heb van ja ik zou niet alles opgeven voor een jongen maar zodra het puntje bij paaltje komt en ik hou van die jongen dan zou ik het wel doen denk ik???? ik weet het, het is erg maar ja dat gaat vanzelf je kunt er niets aan doen. je bent nu eenmaal verliefd en liefde maakt blind zeggen ze he? :Iluvu: nou ik moet nu naar cursus dus ik moet rennen beslama iedereen, groetjes van al hamka djel maghreb :zwaai:

touraya
29-05-2002, 17:28
juist het is hier al eerder genoemd........in een relatie moet je kunnen geven en nemen, hij geeft iets op en jij geeft iets op! ....om ALLES maar dan ook ALLES voor hem op te geven.......denk het niet.....!!!!

miss_couscous
29-05-2002, 17:37
ja iik kan nou wel zeggen ik ga niets opgeeven maar het hangt toch van de situatie af. en het zelfde zal de jongenn iets voor je opgeven. ik heb gister sex in the city gekeken en daar vroegen ze zich aook al af waarom de vrouw zich altijd moet aanpassen en niet de man. maar ja liefde maakt soms blind en je doet dingen dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent :Iluvu:

beppie_truus
29-05-2002, 18:51
in de eerste instantie zou ik zeggen nooit en de reden daarvoor is dat ik nog altijd een andere vriend zou kunnen vinden, maar waar ter wereld kan ik een nieuwe stel ouders vinden. het zal heel moeilijk zijn en ik moet heel eerlijk zeggen zolang het mij niet is overkomen kan ik daar heel makkelijk over praten. dus ik kan niet praten voor de mensen die zich in zo'n situatie bevinden of hebben gezeten.

Safira75
29-05-2002, 18:55
NOOIT! Ik zou alleen voor mezelf alles opgeven!

zinalady
29-05-2002, 19:23
jah als ik eerlijk ben dan zou ik niet kunnen antwoorden op deze vraag!! want ik heb heel mijn leven lang altijd mijn familie en vrienden het allerbelangrijkste gevonden...en die vind ik nu nog steeds heel belangrijk maar sinds ik nu een hele lieve vriend heb waar ik heel veel van hou en onze relatie heeft al een paar dingen meegemaakt waarin we allebei goed moesten nadenken of we wel verder moesten gaan en doordat ik die dingen heb meegemaakt ben ik ook van gedachten veranderd en dus spreek ik nu uit ervaring ....ik zou het echt niet weten als ik ook echt werkelijk voor die keus zou staan... wat ik wel weet is dat ik echt ontzettend veel van mijn vriend hou en dat mijn leven zonder hem heel anders zou zijn!!! dus ik hoop dat ik nooit in die situatie zal komen!! bye bye :zwaai:

JENIAA
29-05-2002, 19:25
NEE Want, jongens komen en gaan, maar zonder je ouders zou je niet eens bestaan :rolleyes: xxxxxxxxxxx :verliefd:

SweetRose
29-05-2002, 19:25

Alles opgeven voor een jongen?? eumhh...alles is veel gezegd hé...maar toch een deel van wat ik nu heb...omdat je in de marokaanse gemeenschap zowieso een beetje van je leven moet opgeven zodra je het huwelijk intreed...maar ik vind dat nou ook weer niet dat de man ALLES van je moet afpakken hé...een deel van je vrijheid zul je zonder tegenpruttelen moet afgeven, maar als dat een begripvolle man is, dan begrijpt hij ook wel dat je buiten 'ons leven' ook nog een apart leven leid...dat kan NIEMAND afpakken (buiten Allah natuurlijk) maar voor mij maakt dat eigenlijk niets uit...ik ben geen moeilijk mens... als ik mijn man aanvaard zoals hij is, dan moet, vind ik, dat hij dat ook moet doen bij me...zonder zever... maar bij ons, de marokanen, is het eigenlijk niets nieuws dat je je vrijheid moet opgeven voor je man...omdat we altijd tweedes zullen staan....de man komt ALTIJD EERST...of je dat nou wilt of niet... Dit is MIJN mening... xxx

Pagina's : [1] 2