Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Correctie

FEALTJE
16-05-2003, 21:11

Origineel gepost door House Enne ff offtopic, die meisjes daar in west kennen geen respect voor hunzelf. :jammer: CORRECTIE: MAROKKAANSE JONGENS HEBBEN GEEN RESPECT VOOR HUN MAROKKAANSE ZUSTERS

Sarahsalima
16-05-2003, 21:18
helemaal mee eens het zijn altijd de meiden uit West in noord oost en zuid wonen alleen heilige Maria's :rolleyes:

House
16-05-2003, 21:19
Ik weet zeker dat mijn ogen en oren me niet bedrogen hebben :)

House
16-05-2003, 21:21
Origineel gepost door Sarahsalima helemaal mee eens het zijn altijd de meiden uit West in noord oost en zuid wonen alleen heilige Maria's :rolleyes: Ik zelf woon niet in amsterdam, dus ik weet niet hoe het in die andere windrichtingen is :)

samiratjee
16-05-2003, 21:21

Origineel gepost door House Ik weet zeker dat mijn ogen en oren me niet bedrogen hebben :) zdek zdek zdek :boogie: I don't careeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :boogie:

Sarahsalima
16-05-2003, 21:24
wat heb je dan allemaal voor onzin waargenomen ?

House
16-05-2003, 21:26
Origineel gepost door Sarahsalima wat heb je dan allemaal voor onzin waargenomen ? euhh boete gekregen voor het niet dragen van de gordel :D

Sarahsalima
16-05-2003, 21:32
Origineel gepost door House euhh boete gekregen voor het niet dragen van de gordel :D pfffff , ik heb het over dat andere wat hoorde je en zag je allemaal voor respectloze objecten ??

House
16-05-2003, 21:34
Origineel gepost door Sarahsalima pfffff , ik heb het over dat andere wat hoorde je en zag je allemaal voor respectloze objecten ?? Ooooooh zeg dat dan eerder :D Maar dat andere was de kleding en hoe ze omgaan met jongens die langslopen enz enz :)

FEALTJE
16-05-2003, 21:38
Origineel gepost door House Ooooooh zeg dat dan eerder :D Maar dat andere was de kleding en hoe ze omgaan met jongens die langslopen enz enz :) GOH ...... ik wil nu wel weten wat ze precies aan hadden Ohwja, ze keken alleen naar die verkeerde schoenen die de jongens droegen :D

House
16-05-2003, 21:57
Origineel gepost door FEALDAT GOH ...... ik wil nu wel weten wat ze precies aan hadden Ohwja, ze keken alleen naar die verkeerde schoenen die de jongens droegen :D Zo verkeerd waren mijn schoenen niet :cool:

xxxprinsesxxx
16-05-2003, 22:03
dat denk je!!! hahahahahaha :melig: ik zou zeggen: kijk eens goed!!!! :p

xxxprinsesxxx
16-05-2003, 22:04
Origineel gepost door samiratjee zdek zdek zdek :boogie: I don't careeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :boogie: ewajwa ewajwa ewajwa ewaaaaaaaaaaaaaa... :boogie: I don“t care either!!!!!!!!!!!!!!!! :D

xxxprinsesxxx
16-05-2003, 22:07
Origineel gepost door FEALDAT CORRECTIE: MAROKKAANSE JONGENS HEBBEN GEEN RESPECT VOOR HUN MAROKKAANSE ZUSTERS Dank je wel Fealdat!!! Vandaag was weer eens zo een niet normale dag... Wat denken sommige eierhoofden wel niet??? zogenaamd als ze me gaan roepen, ga ik gelijk als een hondje naar ze toe ofzo??? echte debielen!!!! En dan die frikandellen die gaan toeteren... zogenaamd omdat je mooie auto hebt, kom ik naar je toe ofzo? beter rijden jullie door!!!! want jullie bezorgen me alleen maar schande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de hele wereld kijkt je dan aan man... echt erg!!!! Maar goed... moest er ff uit... :D :zwaai: