Bekijk originele versie : zou je hem laten gaan????
stel jij bent getrouwd met een man en hij wil al voordat jullie trouwden naar palestina of irak gaan om mee te doen met de zelfmoordaanslagen... hij is altijd al heel erg bezig geweest met z'n broeders en zusers in oorlogsgebied.... jullie hebben een kindje gekregen en hij voelt dat het zijn plicht is om de palestijnen te helpen..
laat jij hem gaan??? ja of nee??? en een motiveer je antwoord :)
:zwaai:.
wat een moeilijke.....ik weet t echt niet.....
deze situatie wens ik dan ook NIEMAND toe.....
chamalgirl
16-05-2003, 20:55
pffffffffffff jeetje ik zou hem niet kunnen laten gaan, maar als hij erop staat tja dan gaat hij maar, maar zou het niet kunnen begrijpen, hij heeft notabene een gezin
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
Het is in eerste instatie zijn plicht om zijn kind op te voeden . Als zijn kind volwassen is kan hij gaan waar hij wil.
Zou jij bijv. je vrouw laten gaan als ze dat zou willen? Zou jij dat kunnen?
Lady_moi
16-05-2003, 21:07
neeeeeeeeeeeeeee echt nie :(
Als mijn vrouw wat zou willen?
meedoen met zelfmoordaanslagen...
Zij is niet in de positie om dat van mij te verlangen of te willen.
okey, stel dat jullie geen kindje hadden....
dan zou het kunnen dat het haar wens is om zoiets te doen, mijn vraag is dan zou jij haar kunnen laten gaan?
Lady_moi
16-05-2003, 21:15
is wel erg hoor zo je man laten gaan :(
Dat is haar keus.. tuurlijk zou ik zeggen niet doen maar als zij het wil moet ze het doen.
Ik zou het eerlijk gezegd niet kunnen hoor...maar ja je kan een individu niet tegenhouden...
Afrowoman
16-05-2003, 22:21
ik zou hem echt niet laten gaan!!!!
het is gewoon een zelfmoordpoging van hem!!!
Origineel gepost door ouiam_tet1
stel jij bent getrouwd met een man en hij wil al voordat jullie trouwden naar palestina of irak gaan om mee te doen met de zelfmoordaanslagen... hij is altijd al heel erg bezig geweest met z'n broeders en zusers in oorlogsgebied.... jullie hebben een kindje gekregen en hij voelt dat het zijn plicht is om de palestijnen te helpen..
laat jij hem gaan??? ja of nee??? en een motiveer je antwoord :)
:zwaai:
Als hij zou willen gaan om met zijn handen te vechten, zou ik niet twijfelen. Maar als hij zelfmoordactie zou gaan doen, echt niet!
bint_duh_bledie
16-05-2003, 23:26
neeeeee ik laat hem echt niet gaan never
en helemaal niet als we een kindje hebben
iemand die een zelfmoord actie wil gaan doen moet geen verantwoordelijkheid hebben op andere ewa je kunt toch moeilijk je gzin achter laten ook al is het voor een goeie doel
sorry maar ik zou hem nooit voor zoiets laten gaan
ik vind dat er in deze wereld betere plannetjes moeten komen
slimmere acties
MariamaMslma
16-05-2003, 23:30
Het ligt eraan, als het een echte jihad is dan 100%...hoe moeilijk het ook zal zijn.
Voor Allah(swt) alles
SaraZena
16-05-2003, 23:34
Echt niet dat ik em laat gaan!
Ik heb geen zin om weduwe te zijn en alleen een kind op te voeden.
(tenzij allah (swt) zijn leven neemt)
En als ik al van te voren wist dat ie hier aan zou willen doen, dan was ik in eerste instantie al niet met em getrouwd.
Ik klink dan wel fhel chi ego :(
Maar ik zou hem echt niet kunnen laten gaan..:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.