Bekijk originele versie : K*t amsterdamwest politie
Zomaar was ik eergister aangehouden door de politie voor het niet dragen van de gordel. Ik dacht niemand doet mij wat in mijn VW transporter, maar nee die pigs moesten mijn dag weer eens verpest. Ik ga nooit meer met de auto naar amsterdam :kwaad:
Enne ff offtopic, die meisjes daar in west kennen geen respect voor hunzelf. :jammer:
Je moet gewoon je gordel om doen oen.
is goed voor je dat je aangehouden werd.
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
Je moet gewoon je gordel om doen oen.
is goed voor je dat je aangehouden werd.
Wist ik veel dat ze aan het controleren waren :(
hehe weer 40 oro armer :verdriet:
eigen schuld dikke bult!! :D
ennuh.........je hebt het toch niet ovr alle meiden van WEST he?? want dan heb je een probleem met MIJ!!....:boos:
Origineel gepost door latifaaa
Hoezo als ik vragen mag
Oooooh zomaar hoor, het viel me gewoon op, zowel de kleding (hoofddoek en strakke broekjes en shirt's) die blikken van hun alsof ze nog nooit jongens hebben gezien. Maar ja......
Origineel gepost door mimia
eigen schuld dikke bult!! :D
ennuh.........je hebt het toch niet ovr alle meiden van WEST he?? want dan heb je een probleem met MIJ!!....:boos:
Bedankt voor je steun :(
Euhh nee ik heb het inderdaad niet over die goedgeklede moeders :rolleyes:
Origineel gepost door House
Wist ik veel dat ze aan het controleren waren :(
hehe weer 40 oro armer :verdriet:
Ewa tja jammer,maar voortaan beter gordel om doen ik moet er niet aan denken dat jij een ongeluk krijgt uit de voorraam vliegt en half dood bloedend op de stoep zit omdat jij je GORDEl niet om gedaan had ..:(
Dus voortaan DOEN :D!
Ewa tja jammer,maar voortaan beter gordel om doen ik moet er niet aan denken dat jij een ongeluk krijgt uit de voorraam vliegt en half dood bloedend op de stoep zit omdat jij je GORDEl niet om gedaan had ..:(
Dus voortaan DOEN :D!
Het was in een drukke straat dus ik vond dat een gordel dan overbodig was, en ik reed ook nog rustig om naar die mooie strakgeklede marokkaanse meisjes te kijken :stout:
Het was in een drukke straat dus ik vond dat een gordel dan overbodig was, en ik reed ook nog rustig om naar die mooie strakgeklede marokkaanse meisjes te kijken :stout:
ben je aangehouden bij die controle op het museumplein ? :D
Origineel gepost door doc25
ben je aangehouden bij die controle op het museumplein ? :D
Ik weet niet, maar in ieder geval bij de marcatoplein ofzo :confused:
laat maar zitten ...jij moet voortaan nooit een gordel om doen en laat je deur ook maar gewoon open en vooral altjid veel gas geven als je bij een rood stoplicht bent.. :rolleyes:
laat maar zitten ...jij moet voortaan nooit een gordel om doen en laat je deur ook maar gewoon open en vooral altjid veel gas geven als je bij een rood stoplicht bent.. :rolleyes:
Oke laat maar zitten, die nerd's geven mij een boete voor het niet dragen van een gordel, maar niet voor het negeren van de stoplicht :jammer:
Oke laat maar zitten, die nerd's geven mij een boete voor het niet dragen van een gordel, maar niet voor het negeren van de stoplicht :jammer:
het negeren van rooie stoplicht bedoel ik er meej ,zodat jij heel wat ongelukjes gaat veroorzaken ..hopenlijk totallll losssss!
het negeren van rooie stoplicht bedoel ik er meej ,zodat jij heel wat ongelukjes gaat veroorzaken ..hopenlijk totallll losssss!
Val dood..HOPElijk een rustige en pijnlijkeeee! :boogie:
Val dood..HOPElijk een rustige en pijnlijkeeee! :boogie:
zelfde voor jou oen. :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.