Bekijk originele versie : jongens en meisjes..wees gerust tegenwoordig krijgen jullie allemaal een kans..
whuhuhauha soms denk ik echt dat ik pot ben ..
ik ben helemaal ziek van mannen daar geen twijfel aan..
maareh soms meisjes begrijpen me veel beter en zijn veel leuker in de omgang,,.jongens vervelen na een maand al meisjes niet...jaaa wat een taboo heh niet dat ik met een meisje wil zoenen...maareh ja ik kan niet uitleggen of misschien ben uik niet de enige moet ik me niet zo een zorgen maken is het een periode ofzo..misschien omdat ik zo zat ben van mannen omdat ik ze niet begrijp misschien hahaha nou no kom op
appelsap
16-05-2003, 17:28
:confused: waar heb je het in godsnaam over zit je onder de drugs ofzo :confused:
Lady_moi
16-05-2003, 17:57
jij hoeveel hebben gesmoord? :stoned: jij joint pakken? :maf:
ik zou het niet weten hoor:confused:
:maf2:
=emsoem=
Lady_moi
16-05-2003, 18:05
elie = halfblood? :D
HAHA LAAT OOK MAAR ZITTEN AH DOMME MENSEN VAN TEGENWOORDIG
Lady_moi
16-05-2003, 18:51
gij zijt het domst :D
:lekkerpuh
pak gewoon een meid meid ;)
Origineel gepost door sherine
maareh soms meisjes begrijpen me veel beter en zijn veel leuker in de omgang,,.jongens vervelen na een maand al meisjes niet...jaaa wat een taboo heh niet dat ik met een meisje wil zoenen...maareh ja ik kan niet uitleggen of misschien ben uik niet de enige moet ik me niet zo een zorgen maken is het een periode ofzo..misschien omdat ik zo zat ben van mannen omdat ik ze niet begrijp misschien hahaha nou no kom op
asallaam
ik snap wat je bedoelt meid :D
ik had dat ook een tijdje maar wekunnen ons
prima vermaken we dont need boys to get:boogie:
Lady_moi
16-05-2003, 20:20
ah voila ge hebt al een meid gevonden :D
Origineel gepost door lady_moi
ah voila ge hebt al een meid gevonden :D
:rolleyes: talking about me
GangstaLovin
17-05-2003, 15:47
Origineel gepost door sherine
Ja heb ik ook weleens ....
:zwaai:
Lady_moi
what do ya think :hihi:
joke :D
MissChica
Hmm sherine je weet tog dat ik van je hou en dat ik alles begrijp je hebt die sukkel nie nodig je hebt tog genoeg aan mij HAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAH AAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHA HAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHA HAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAH AAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHA HAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHA HAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAH AAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHA HAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHA HAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAH AAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHA HAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHA HAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHAHAH AAHAHAHAHA :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.