Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marrokaanse vaders

Pagina's : [1] 2 3

LZN
16-05-2003, 16:09

Ik ben nieuwsgierig naar hoe jullie vaders, met jullie omgaan. Ik hoor van heel veel mensen....en om heel eerlijk te zijn speelt dit ook bij mij een rol...........dat wanneer je thuis komt met je rapport...dan zien die vaders........alleen die ene onvoldoende......geen complimenten over de andere cijfers niks. Ik wil graag weten bij wie dit allemaal een rol speelt??????En als één van de famillie leden wat flikt ,dan wordt de hele famillie over een kam geschoren!!!!!!!!!!!!!!!! Dit was maar een kleine voorbeeld. Ik wil heel graag van jullie weten, hoe jullie vaders met jullie omgaan en andersom. Ik hoop niet op zo'n manier :zweep:.

Moeslimma87
16-05-2003, 19:32
Alhamdoelillah, bij mij is hij een pracht van een vader!!! Maar ik zal je erbij zeggen dat het komt omdat ik zijn lievelingskind ben. Ik vindt het zo erg tov mijn andere broers en zusjes. Als hij iets koopt, dan doet hij dat alleen voor mij. Al een geluk heb ik allemaal broers die ouder zijn dan mij anders ....!!! Ik schaam mijn eigen daar wel voor eerlijk gezegd, maar ja, wat kan je doen?? Ma'a salaam

maghrebgirl20
16-05-2003, 23:03
mijn vader is ook een schat, maar toch............ bijv. ik durfde nooit mn punten op school te laten zien, omdat hij al flipt om 1 vijf. en soms is mn vader echt ouderwets, weet je wel vrouwen minder rechten dan mannen. dat vind ik echt erg

chocolatgirl
16-05-2003, 23:18
Wel mijn vader heeft nooit iets over mijn punten gezegd, het was altijd mijn moeder waarvan we een "preek" kregen.En dat was met alles zo.Alleen als we iets ergs hadden gedaan werd mijn vader er bij betrokken.

Sihametje
16-05-2003, 23:42

Ik heb ook een schat van een Papa, Hamdoellilah. Maar soms heeft hij ook zijn momenten, wat betreft school. Als ik weer eens te lang op MSN zit. Dan zegt hij van mag ik je cijfers zien en wij doen niet aan cijfers dus dat is altijd moeilijk :). Maar voor de rest is hij wel toppie hamdoellilah.

Sweet_Diamond
17-05-2003, 00:32
Origineel gepost door zitounaaaa Ik ben nieuwsgierig naar hoe jullie vaders, met jullie omgaan. Ik hoor van heel veel mensen....en om heel eerlijk te zijn speelt dit ook bij mij een rol...........dat wanneer je thuis komt met je rapport...dan zien die vaders........alleen die ene onvoldoende......geen complimenten over de andere cijfers niks. Ik wil graag weten bij wie dit allemaal een rol speelt??????En als één van de famillie leden wat flikt ,dan wordt de hele famillie over een kam geschoren!!!!!!!!!!!!!!!! Dit was maar een kleine voorbeeld. Ik wil heel graag van jullie weten, hoe jullie vaders met jullie omgaan en andersom. Ik hoop niet op zo'n manier :zweep: Mijn pa is mijn beste maat...........mijn alles..........ik hou heel erg veel van hem........en hij van mij........

Samiralover15
17-05-2003, 19:17
Ik ben gek op mijn vader..... Over school doet hij wel moeilijk, maar alleen als ik splijbel, maar over mijn cijfers niet want hij weet dat ik me best doe,,,

Mariampjee
18-05-2003, 18:24
Ik Heb El Hamdoulilah Een Pracht Van Een Vader!!!!!!....We Lachen Samen , Huilen Samen Alles ....Die Periode Moelijk Doen Over School Me School-Resultaten Etcetera .....Heb Ik Al Achter De Rug ....Na Een Tijdje Heeft Me Vader Altijd Al Gehad Zoiets Van( Bij Ons , Me Broers ) ...Je Bent Oud Genoeg Om te Weten Dat Je Later Zonder ...Diploma Niet Rond Zult Komen Met Je Inkomen ....Gewoon van Debaresak!! ....Ondanks Dat Blijf Ik Toch Papa's Kleine Dochter....Papa Ana Bahibek!!! Zoals Hind Van Idols Dat Door Heel Nederland Heel Erg ....Open Constanteerde !!! :schok:

toety
18-05-2003, 21:11
mijn vader was een lieve man iedereen had respect voor hem en hij was lief tegen zn kinderen en andermans kinderen hij had een hart van goud. ik mis hem elke dag en vooral bij feestdagen is het moeilijk hij kan niet mee geniet van onze kindje die binnenkort komt maar soms heb ik het gevoel dat hij het toch meemaakt looglehem. hij was gewoon een toffe vader die elke kind wel kon wensen je kon met hem praten hij zou je nooit beoordelen ook al was het fout. baba ana magiebik bezaf bezaf jij bent in mijn hart :( laairegmek oe moslimin zamigien

Samia504
18-05-2003, 22:31
ik woon met hem in een huis maar eigenlijk kent hij mij niet, we hebben geen goede contact met elkaar ik zie hem niet zo vaak als ik ga werken is hij al weg en als ik thuis kom slaapt hij al.....

Ciham
19-05-2003, 15:54
Mijn vader is tof. Hij kan soms moeilijk doen, maar hij heeft veel gezien en meegemaakt. Mijn vader kwam hier als gastarbeider in de tijd dat ze nodig waren, hij is nu 58 maar zo gezond (hamdoelilah) als een vis. En ik ben er trots op dat hij mijn vader is. Hij heeft me elke dag geholpen met m'n huisje. Verven, behangen en ga zo maar door. Pa, als je eens afwist van deze site en je zou het niet erg vinden dat we ook over andere onderwerpen praten, dan zou ik je het zo laten lezen! PA IK HOU VAN JOU EN IK BEN TROTS OP JOU.

divalatifa
19-05-2003, 16:03
Ik heb een hele relaxte band met mn vader. Hij is heel jong van geest dus hij heeft best wel overal begrip voor. Hij is absoluut geen tiran in huis net als sommige vaders..... :boos: We hebben allemaal wel een goeie band met mn vader eigenlijk. Tuurlijk... er zijn altijd dingen waarvan ik denk waarom, bijvoorbeeld; als mn vader eenmaal een mening heeft kun je beter gewoon je mond houden, het heeft namelijk toch geen zin om zn mening proberen te veranderen. Hij doet natuurlijk ook weleens van die uitspraken waar ik me kwaad om kan maken maar dat hoort er nu eenmaal bij... kortom, ik hou van mn vader en vergeef hem zn fouten net zoals hij dat bij mij doet :glimlach:

bruidje
20-05-2003, 14:05
Vind het erg te lezen dat sommige meiden zo een slechte band hebben met hun vader. Mijn vader is zonder te overdrijven een parel, ben enorm dankbaar dat hij zo is zoals hij is!

prinses_yasmina
20-05-2003, 14:23
Origineel gepost door ITHRANE mijn contact met mijn vader is :verdriet: hij woont niet bij ons thuis mijn ouders zijn uit elkaar :verdriet: Ik begon al te janken....ik d8 ff dat ik de enige was.. Mijn ouders zijn ook uit elkaar helaas....::(

shafia
20-05-2003, 16:19

Origineel gepost door ITHRANE je bent zeker niet de enige als je eens wist hoeveel dat er zijn VEELSTE VEEL naar mijn mening :verdriet: ;) ik begrijp dat dit heel moeilijk voor jullie moet zijn lieve zusters :traan1: mijn contact met me vader is heel goed aangezien mijn vader geen moslim is brengt dit wel wat spanning met zich mee...maar aangezien mijn vader een eerlijke man is en goed voor mij is heb ik geen problemen met hem en natuurlijk hou ik van hem ook al is hij geen moslim. maar ik zou nog meer van hem houden als hij moslim wordt nu heb ik vader liefde voor hem maar dan komt er nog liefde bij wat ik voor al mijn broeders en zusters in de islam ook heb maar gair inscha Allah walikom salaam wr wb Shafia

Pagina's : [1] 2 3