Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen en Fietsen

Pagina's : [1] 2 3

LZN
16-05-2003, 15:58

voor 't laast reed een marokkaanse meisje op de fiets mij voorbij, maar ik kon de Zadel niet zien!!!?? EWILIE 3LA TAGNA!!! echt waar dames, neem nou gewoon de openbaar vervoer, dat creëert een betere straatbeeld! zo hehe, mijn grote hart is al een beetje opgelucht :) jullie moeten nou niet van die negatieve leuzen scanderen want dit is een serieuze berichtgeving :D.

Meryam20
16-05-2003, 15:59
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus voor 't laast reed een marokkaanse meisje op de fiets mij voorbij, maar ik kon de Zadel niet zien!!!?? EWILIE 3LA TAGNA!!! echt waar dames, neem nou gewoon de openbaar vervoer, dat creëert een betere straatbeeld! zo hehe, mijn grote hart is al een beetje opgelucht :) jullie moeten nou niet van die negatieve leuzen scanderen want dit is een serieuze berichtgeving :D 3la serieus!!!! :rolleyes:

Charmilla
16-05-2003, 16:00
Sorry hoor! Maar waar slaat dat op?

Masriya
16-05-2003, 16:12
Taz ik fiets ook op mijn driewieler dus houd je WAFFEL :kwaad:

Meryam20
16-05-2003, 16:13

Origineel gepost door BrAvE_MaXimus jullie fietsen zeker ook? :eek: Nee hoor lieve schat ik heb een auto, maar daar naast heb ik een lekker kontje!!!

Charmilla
16-05-2003, 16:16
Meryem, je haalt de woorden uit mijn mond..

Meryam20
16-05-2003, 16:22
Origineel gepost door Charmilla Meryem, je haalt de woorden uit mijn mond.. :D ;) :zwaai:

Miss_mandalinna
16-05-2003, 16:23
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus voor 't laast reed een marokkaanse meisje op de fiets mij voorbij, maar ik kon de Zadel niet zien!!!?? EWILIE 3LA TAGNA!!! echt waar dames, neem nou gewoon de openbaar vervoer, dat creëert een betere straatbeeld! zo hehe, mijn grote hart is al een beetje opgelucht :) jullie moeten nou niet van die negatieve leuzen scanderen want dit is een serieuze berichtgeving :D Voor alle duidelijkheid: Ik fiets tegenwoordig ook, en als jij meneertje BrAvE_MaXimus het eens van de andere kant probeert te bekijken. Namelijk zo: Wij fietsen om onze behind (om het maar wat netter te verwoorden als jij) weg te werken, zodat de mensen in de toekomst ook onze zadels kunnen zien, we een beter straatbeeld kunnen vormen en zodat jou hardje niet zo tekeer hoeft gaan met als gevolg dat je die moet luchten Mister wijsneus wanna be Liefs Mandalinna

Meryam20
16-05-2003, 16:26
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus ( Y ) lekkere kontje zeggen ze.. :rolleyes: Dat zeggen ze zeker!!!! :o :D

Miss_mandalinna
16-05-2003, 16:26
En bovendien wat voor jou een beter straat beeld is wil niet zeggen dat dat voor de ander ook zo is en het zelfde geld voor dat ze3ma lekkere kontje. Ze3ma u have got a bether one ! ! !

Miss_mandalinna
16-05-2003, 16:32
Maar dan krijg ik geen kick om mannetjes net als jou te schokeren.

Masriya
16-05-2003, 16:33
Origineel gepost door BrAvE_MaXimus zo'n driewieler houd je zeker met je grote reet beter in balans, ik begrijp 'm ;) Nee ik kan namelijk niet fietsen, erg hé Met die driewieler val ik zelfs nog, mijn vader gaat nu een vierwieler voor me kopen :D

Miss_mandalinna
16-05-2003, 16:33
Anders was het misschien nog niet eens zo'n slecht idee geweest

T-ManiaC
16-05-2003, 16:34
(______Y_______) beter dan helemaal geen ass!! Of zie ik het verkeerd?! :stout:

Charmilla
16-05-2003, 16:37

Waar gaat dit heen?

Pagina's : [1] 2 3