Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : die kleding van nu.....................

ghazella
27-05-2002, 10:12

salaaaaaaaaam mensen zoals jullie weten is het bijna weer tijd om naar maroc te gaan maar wat het probleem is DE KLEDING die nu in de mode is de spaans kleding, alleemaal strak en kort, sorry maar ik kan echt niet met in marokko lopen. dan kent heel mijn stadje mij en sta ik bekent als een h o e r t j e of zo. ben ik de enigste met dit probleem of niet.????? ik denk dat ik maar met een djelaba daar ga lopen. want daar kan het wel met een djellaba lopen. beslama en thallah fi raskom

lelalaila
27-05-2002, 12:13
Origineel gepost door ghazella salaaaaaaaaam mensen zoals jullie weten is het bijna weer tijd om naar maroc te gaan maar wat het probleem is DE KLEDING die nu in de mode is de spaans kleding, alleemaal strak en kort, sorry maar ik kan echt niet met in marokko lopen. dan kent heel mijn stadje mij en sta ik bekent als een h o e r t j e of zo. ben ik de enigste met dit probleem of niet.????? ik denk dat ik maar met een djelaba daar ga lopen. want daar kan het wel met een djellaba lopen. beslama en thallah fi raskom nou meisie wees maar niet bang je hebt ze in strakke en korte uitvoering maar ze zijn er ook zeker in het lang en wat lossere uitvoeringen! dus dat is echt geen probleem! en voor mij is het niet zo'n probleem ik ga naar plaatsen waar ze dat niet raar vinden strand enzo! groetjes lelalaila

soesiagirl
27-05-2002, 12:23
hoi ghazella, waar woon je in marokko, en is djelebba niet een beetje te warm in de middag in marokko? er zijn zat leuke kleding die niet te strak zijn geloof mij, bv linnen broek met een bijpassend jurkje. nou you have got your self an outfit, begrijp je, je kan met veel dingen combineren , je komt er wel uit lieverd geloof me. Nou veel succes

Sanae_23_
27-05-2002, 12:28
Hai ghazella inderdaad zoals de zusters ook al hebben gezegd er zijn genoeg losse kleding en je heb ook heel veel van die lange blossen en wijde broeken en rokken,, het is alleen heel lang zoeken voordat je iets leuks en mooi vind,, Groetjes San

samirarose
27-05-2002, 13:18

hoi als ik jou was zou ik een djellaba aantrekken want dat zit 10.000 keer lekkerder dan rokken of broeken. Je kan makkelijk niets onder aantrekken, en het bedekt je lichaam en het hoort bij ons cultuur, ik zal er zeker dit jaar mee lopen en niet van die strakke of korte kleding geloof me ze zullen alleen maar over je praten eeeeeen wist je dat de djellaba in de mode is!!!!!!!!!!!!!!!!

ghazella
27-05-2002, 13:23
ik weet wel dat de djelaba in de mode is maarre ik vind heus wel kleding maar het is alleeen irritant dat je zo lang moet zoeken voordat je iets heb gevonden dat je aan kan in marokko maar djellaba doe ik alleen aan als het echt maar ook alleen asl het echt moet.

ghazella
27-05-2002, 15:04
Origineel gepost door mojahied hee meid, die strakke kleding hoor je nergens te dragen!!! niet hier en ook niet in marokko!!! dus je doet alles voor de mens, en je bent je geloof vergeten!! en als je zulke kleding wel hier draagt voor je ouders, wat is dan het verschil!! je hebt niet eens respect voor je ouders, en je hebt het zeker wel voor de mensen in marokko???(schijheilig)) nee mojahid das is niet waar. ik draag hier alleen broeken en dikke truien of lange blousjes, maar voor deze soort kleding is het te warm om in maroc te dragen. hier draag ik alleen rokken als ik op bezoek ga of zo want voor ned is het te koud om zoiets te dragen. en denk je nou echt dat ik van mijn vader strakke kleding mag dragen. alstublieft begrijp me niet verkeerd

Mayas
27-05-2002, 16:14
Ja Ghazella, je hebt gelijk, allemaal van die spaanse kleding is in de mode. Hoewel ik van klassieke kleding houd, vind ik die truitjes toch best leuk, je hebt ze namelijk ook in een elastische taille,maar dan gestikt allemaal, dat zit niet zo strak, en wat betreft de rokken, ik heb zelf best leuke 3-kwartrokken gekocht en die zijn ook erg leuk, je moet maar eens kijken bij Didi, Superstar, Steps of Fouks, de H&M vind ik dit jaar wel minder. Maar het allerbelangrijkste: Heb een fijne vakantie!!!! :zwaai:

BentDagilia
27-05-2002, 20:04
Iwa Dames en heren van het goede leven, ik heb twee weken geleden mijn inkopen gedaan en ben nog niet klaar maar ik raad je aan om H en M helemaal af te kopen.. DIe heeft altijd wat leuks.. daarna heeft esprit leuke wijde capri broeken. Echt coolw ollah. En ja SP kan je gaan... Mischien bij diverse merkwinkeltjes... Ik heb nog pas een broek gehaald met die STomme lange wijde pijpe.. maar ja dat is in en het lijkt ook alsof je alleen dat kan halen. dat is zo doma an deze mode je doet eraan mee dan ben je mode bewust en anders niet.. dan haal je je kleren maar bij C en A... Nou ze hebben wel leuke rokken maar ja ik vind het meer Zigeuner rokken.. maar je moet eens goed rond kijke... soms zie je de leuke dingen in een hoekje... :D Veel succes, EN ik ken het probleem standarat maar iedere jaar lukt het me toch mijn stijl te vinden, Bent Dagilia

MissBlaBla
27-05-2002, 23:04
Origineel gepost door ghazella salaaaaaaaaam mensen zoals jullie weten is het bijna weer tijd om naar maroc te gaan maar wat het probleem is DE KLEDING die nu in de mode is de spaans kleding, alleemaal strak en kort, sorry maar ik kan echt niet met in marokko lopen. dan kent heel mijn stadje mij en sta ik bekent als een h o e r t j e of zo. ben ik de enigste met dit probleem of niet.????? ik denk dat ik maar met een djelaba daar ga lopen. want daar kan het wel met een djellaba lopen. beslama en thallah fi raskom Hey lieverd... Ik weet precies wat je bedoelt.. Maar waar maak jij je druk om? De meiden die lekker strak willen dragen, doen dat maar tot ze erbij neervallen... Lang leve de JELABBA :D In Amsterdam zie je me ermee lopen... En mijn hele zomer breng ik door met verschillende jelabbat... Ten eerste is het heeeeeeerlijk omdat het zo lekker wijd en luchtig is... En ten tweede hoef je er helemaal nix onderaan... Weet je hoe heerlijk die wind langs je lichaam waait? :rolleyes: Gewoon lekker je jelabba meid... Ben je van alle gezeik af! Bovendien is een jelabba prachtig! BlaBla :zwaai:

Tornado
28-05-2002, 09:47
INderdaad de zomercollectie kleding voor de dames dit jaar is dermate laag van kwaliteit dat je wel gedwongen wordt naar alterntieven te zoeken. Maar ik weet een, misschien indirectie, oplossing........!!!! Ga NIET naar Marokko, maar ergens waar je wel jezelf kan zijn. ;) De enige norm waar ik me aan te houden heb is het respect blijven houden voor je eigen lichaam en voor mijn man natuurlijk. Feit blijft dat als je een topje draagt in Marokko je al gauw bestempeld wordt als 1 van die Hollandse snollen, doe je hetzelfde in bijvoorbeeld Isla Margarita dan heb je dat probleem al vele male minder. Kortom, doe waar je zin in hebt, maar doe het met mate. Dat zeg ik niet zomaar, want ik merk dat onze Marokkaanse meiden nogal kunnen OVERDRIJVEN. Daar zijn ze een topper in. Daar waar je een Hollands meisje in de zomer ziet met kort rokje, zie je 1 hoek verder een Marokkaans meisje met diezelfde rok maar dan wel een centimeter of 10 korter. Mijn man zegt altijd.............tegenwoordig komt men stof tekort. Ik ben zo bijdehand om dat ook publiekelijk te roepen.........................hihihih :D xxx :zwaai:

ghazella
28-05-2002, 09:49
zo te zien ben ik niet de enigste met dit probleem. ik vind wel een uitwegje, :denk: hoop ik. en djellabat zijn ook leuk, de nieuwe mode is ook heel mooi, maar ik heb er geen een maar dan ga ik wel daarzo kopen, inshallah maar mensen bedankt voor jullie reacties en adviezen. en allemaal heel veel plezier in marokko the place to be :maroc: here i come

miss_mocro
07-05-2005, 16:30
neej je bent niet de enig....

maroc_karima
07-05-2005, 16:46
ik heb bijna de zelfde probleem maar ik word niet als hoertje beordelt denk ik hoop ik ander laat je die menen gewoon lekker praaten want praatje vullen geen gaatjes zegt me vader maar ik neem gewoon lekkker wijde kleding mee hallo het is maar marokko weetje