Bekijk originele versie : Gratis condooms!
Rebel_1963
28-03-2006, 23:19
Stichting Jippy wil de Nederlandse jeugd helpen veilig te vrijen.
De nieuwe stichting gaat daarom condooms verkopen voor 10 cent per stuk. Jippy verkoopt haar eigen merk condooms via jongerencentra en jongereninformatiepunten.
Op 1 mei wordt gestart met een landelijke voorlichtingscampagne.
De stichting bezoekt deze zomer met een campagnebus evenementen om jongeren te wijzen op het belang van veilig vrijen.
appie_terrorr
29-03-2006, 02:50
nu nog gratis poesjes( voor 0,10 cent mag ook)
fesmaroc
29-03-2006, 09:42
Stichting Jippy wil de Nederlandse jeugd helpen veilig te vrijen.
De nieuwe stichting gaat daarom condooms verkopen voor 10 cent per stuk. Jippy verkoopt haar eigen merk condooms via jongerencentra en jongereninformatiepunten.
Op 1 mei wordt gestart met een landelijke voorlichtingscampagne.
De stichting bezoekt deze zomer met een campagnebus evenementen om jongeren te wijzen op het belang van veilig vrijen.
Gelukkig want de condooms van bijv. Durex zijn veel te duur.
sjanghai
29-03-2006, 10:07
Gelukkig want de condooms van bijv. Durex zijn veel te duur.
Duurex dus eigenlijk ;) :D
Rebel_1963
29-03-2006, 23:48
Als je dan toch wilt vrijen, doe het veilig en goedkoop.
Zou een goede leus zijn voor Jippy.
a_tropos
29-03-2006, 23:53
op internet kun je al - betrouwbare - condooms aanschaffen voor een paar duppies per stuk... wie oud genoeg is om te naaien, is ook oud genoeg om zich verantwoordelijk te gedragen.
slechte actie, dus.
Rebel_1963
29-03-2006, 23:55
op internet kun je al - betrouwbare - condooms aanschaffen voor een paar duppies per stuk... wie oud genoeg is om te naaien, is ook oud genoeg om zich verantwoordelijk te gedragen.
slechte actie, dus.
Is makkelijker gezegd dan gedaan atropos. Ken genoeg voorbeelden waarbij het fout is gegaan, abortus? Nee, dan maar een condoom.
a_tropos
29-03-2006, 23:59
Is makkelijker gezegd dan gedaan atropos. Ken genoeg voorbeelden waarbij het fout is gegaan, abortus? Nee, dan maar een condoom.
een condoom biedt ook geen 100% zekerheid, hoor, maar los daarvan - ik vind toch al dat die koters tegenwoordig erg weinig verantwoordelijkheidsbesef bijgebracht krijgen...
voor mijn part wippen ze zich ongans - make love, not war - maar ik vind het onzin om daarvoor gemeenschapsgelden aan te wenden, no pun intended.
laat ze maar kiezen: neu-ken of een big mac.
Rebel_1963
30-03-2006, 00:03
een condoom biedt ook geen 100% zekerheid, hoor, maar los daarvan - ik vind toch al dat die koters tegenwoordig erg weinig verantwoordelijkheidsbesef bijgebracht krijgen...
voor mijn part wippen ze zich ongans - make love, not war - maar ik vind het onzin om daarvoor gemeenschapsgelden aan te wenden, no pun intended.
laat ze maar kiezen: neu-ken of een big mac.
Dan zul je als ouder hand in eigen boezem moeten steken en eens kijken wat je je eigen kind hebt bij gebracht. (voor de goede orde, dit heb ik niet tegen je persoonlijk maar in het algemeen.)
Hoezo, gemeenschapsgelden aan wenden voor condooms???
a_tropos
30-03-2006, 00:07
Dan zul je als ouder hand in eigen boezem moeten steken en eens kijken wat je je eigen kind hebt bij gebracht. (voor de goede orde, dit heb ik niet tegen je persoonlijk maar in het algemeen.)
Hoezo, gemeenschapsgelden aan wenden voor condooms???
ik heb geen kinderen... en daar altijd zelf voor gezorgd, uit eigen middelen. ;)
Rebel_1963
30-03-2006, 00:11
ik heb geen kinderen... en daar altijd zelf voor gezorgd, uit eigen middelen. ;)
Sorry, dan heb ik een ongelukkige vergelijking gemaakt. Maar wat bedoel je nou met gemeenschapgelden?
Ik heb nog nooit geld uitgegeven voor condooms, klinkt heel vroom maar 't is wel de waarheid.
a_tropos
30-03-2006, 00:19
Sorry, dan heb ik een ongelukkige vergelijking gemaakt. Maar wat bedoel je nou met gemeenschapgelden?
Ik heb nog nooit geld uitgegeven voor condooms, klinkt heel vroom maar 't is wel de waarheid.
wie gaat die 'gratis' condooms financieren?
niks ongelukkig... ik WILDE helemaal geen kids!! en de benodigde attributen om dat te bewerkstelligen, heb ik van mijn eigen centjes betaald... altijd - en nog.
sexy_boy15
30-03-2006, 00:19
heb je geen baarmoeder ?
a_tropos
30-03-2006, 00:21
heb je geen baarmoeder ?
ja, hoor... maar die wenste ik niet te benutten voor het dragen van kinderen. dacht dat ik dat helemaal zelf mocht uitmaken, toch?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.