Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help, help! Ik heb een groot probleem!

Pagina's : [1] 2

Chaimae
16-05-2003, 13:26

:rolleyes: Hebben jullie tips voor me, want ik heb een beetje een concentratieprobleem. :p Ik kan me niet concentreren op leerwerk van school. :p Ieder kruimeltje leid me af. :hihi: Spiektrucs zijn ook welkom, als ik maar een voldoende haal. :D

Cina
16-05-2003, 13:27
Zied! Leren jij! :kwaad:

Chaimae
16-05-2003, 13:30
Ja, ik was vanochtend om 7 uur op, maar nou mot ik een klein uurtje oppassen. :D

Cina
16-05-2003, 13:32
Aaaah dan is het goed :D

Sahra22
16-05-2003, 13:32

Ik ben zoooooooooooooooo blij dat ik examens en afstuderen achter de rug heb!! Tralalalalalalal!!! :p

Chaimae
16-05-2003, 13:36
Okey, kom op met tips die handig zijn, tijdens en voor examen. :D Jij hebt het meegemaakt, dus wat zou ik groentje nog moeten weten. :D

Sahra22
16-05-2003, 13:58
Dit zijn de spiektrucjes die mijn vrienden en ik dus hebben gebruikt: 1. blaadje met schoollogo meenemen naar huis. Allerlei nuttige aantekeningen opmaken en dan tijdens het examen/tentamen op je bureau leggen. Als het goed is, krijg je die blaadjes ook op het examen, dus dan lijkt het alsof je tijdens het examen die dingen hebt genoteerd. 2. De een leert het ene deel en de ander het andere deel van de stof. Op het examen/tentamen blaadjes met elkaar wisselen. 3. achter elkaar zitten in de zaal. Dit vonden wij de makkelijkste manier om info door te geven. 4. tijdens het tentamen/examen naar het toilet om op afgesproken tijd met je collega-student blaadjes te wisselen (blaadje met info natuurlijk wel goed verstoppen onder je trui of zo). 5. Het tentamen laten maken door je vriend/vriendin! :zwaai:

C_OUJDIA
16-05-2003, 14:00
Waarom leren meid...Is niet nodig..Je hebt altijd nog yasmina.nl waar je op kan terug vallen :D

bint_duh_bledie
16-05-2003, 14:02
Origineel gepost door Chaimae :rolleyes: Hebben jullie tips voor me, want ik heb een beetje een concentratieprobleem. :p Ik kan me niet concentreren op leerwerk van school. :p Ieder kruimeltje leid me af. :hihi: Spiektrucs zijn ook welkom, als ik maar een voldoende haal. :D doe gewoon voldoende mee met elke les dan hoef je bijna nooit te leren alleen als de proefwerk der is dan zit iedereen te stressen en te schreeuwen en te doen dan moet jij zo slim zijn om even adem in en adem uit te halen en in je hoofd een soera te zeggen en als je de blad voor je krijgt zeg je eventje besmilah en dan begin je aan een proefwerk waar je een 10 voor krijgt

Chaimae
16-05-2003, 14:17
Origineel gepost door bint_duh_bledie doe gewoon voldoende mee met elke les dan hoef je bijna nooit te leren alleen als de proefwerk der is dan zit iedereen te stressen en te schreeuwen en te doen dan moet jij zo slim zijn om even adem in en adem uit te halen en in je hoofd een soera te zeggen en als je de blad voor je krijgt zeg je eventje besmilah en dan begin je aan een proefwerk waar je een 10 voor krijgt :giechel: Ik doe nu eindexamen, en ik heb ongelooflijk spijt dat ik niet vanaf het begin van het jaar alles goed deed, ik was te lui om op te letten. :( :D Maarja, Sahra22, een gymzaal met 4 leraren erin, al echt niet lukken! :D

Bario_Woman
16-05-2003, 14:18
Origineel gepost door Sahra22 Ik ben zoooooooooooooooo blij dat ik examens en afstuderen achter de rug heb!! Tralalalalalalal!!! :p Ja ik ook man...géén examens...geen afstudeer sh.it...heerlijk.... :ego:

Meryam20
16-05-2003, 14:30
Origineel gepost door Chaimae :giechel: Ik doe nu eindexamen, en ik heb ongelooflijk spijt dat ik niet vanaf het begin van het jaar alles goed deed, ik was te lui om op te letten. :( :D Maarja, Sahra22, een gymzaal met 4 leraren erin, al echt niet lukken! :D Die 4 leraren hebben niks door, ik weet nog dat ik heel me examen duits had over genomen, normaal haalde ik nog niet eens een voldoende en op examen ben ik met een 9,8 geslaagd!!!! Ben heel blij dat ik dat achter de rug heb!!!! :D Maar succes iedereen!!! En wel slagen natuurlijk!!!! anders :zweep:

Chaimae
16-05-2003, 14:33
Origineel gepost door Meryam20 Die 4 leraren hebben niks door, ik weet nog dat ik heel me examen duits had over genomen, normaal haalde ik nog niet eens een voldoende en op examen ben ik met een 9,8 geslaagd!!!! Ben heel blij dat ik dat achter de rug heb!!!! :D Maar succes iedereen!!! En wel slagen natuurlijk!!!! anders :zweep: Wayoooooooow, hoe doe je dat, bij ons zijn ze echt streng. En ik doe het liever de legale manier. :D

Endless
16-05-2003, 14:41
Welke opleiding doe je als ik vragen mag? :) Ik heb Inshallah volgend jaar pas examen..:)

Meryam20
16-05-2003, 14:41

Origineel gepost door Chaimae Wayoooooooow, hoe doe je dat, bij ons zijn ze echt streng. En ik doe het liever de legale manier. :D Gewoon achter elkaar zitten en dan doorseinen!!! A = is een vinger B = is twee vingers C = is drie vingers D = is vier vingers We zaten met 8 mensen achter elkaar en we hebben degene die het beste was in duits voor aangezet!!! Slim!!! :D

Pagina's : [1] 2