Bekijk originele versie : Voor de mensen die nachtdiensten draaien!?
ithermekchan_
28-03-2006, 18:00
Hoe slaap jij..voor je eerste nacht?
slaap je smorgens gewoon goed uit...en smiddags niet meer
of sta je smorgens extra vroeg op...om smiddags nog effe te kunnen slapen?
Verdomme..Ik blijf er maar moeite mee hebben!:o
ik heb ook een keer 8 nachtdiensten achter elkaar gewerkt. de eerste dag dan slaap je niet want dan is je lichaam nog niet gewent, want je hebt al de hele nacht geslapen,maar na de eerste nacht slaap je gewoon de dag door.maar de dag dat je uit nacht komt is het weer moeilijk om weer snachts te slapen,je lichaam moet weer wennen om snacht te slapen.
Ik slaap vaak niet door, draai ze echt heel vaak gewoon per week en dat ik dan de ochtend gewoon er vroeg uit ga weer slaap bv om half vijf ochtend en ga er dan half acht uit dan ga ik sporten en daarna huis opruimen kinderen naar school brengen en vaak in de middag slaap ik ff een uurtje bij of zo ..als het kan en lukt..die nachtritmes ben ik ook zat hoor pfff
Tangaoui26
29-03-2006, 14:08
Ik drink tijdens me nacht dienst altijd van die energy drink,door de caffeine blijf ik wakker,en anders slaap ik een uurtje net voor ik moet beginnen!
ithermekchan_
29-03-2006, 14:44
Ik drink tijdens me nacht dienst altijd van die energy drink,door de caffeine blijf ik wakker,en anders slaap ik een uurtje net voor ik moet beginnen!
maar dat is verdomd slecht voor je lichaam!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.