Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 3 verwijde porieen op mijn kaakje,hoe krijg ik ze weg.

Lady_Arif
28-03-2006, 16:07

Sallam meiden.. nu al 5maanden heb ik een paar porieen die redelijk open staan,je ziet het gewoon heel erg..heb al van allkes geprobeerd,stomen...uitknijpen en dan met koud water erover in de hoop dat ze dicht gaan,maar nee hoor,die krengen blijven gewoon lekker open.. kent iemand een goede behandeling hiervoor..ik vind het echt geen zicht..

sWeEt_LaDy_
29-03-2006, 12:13
ja dat heb k ook , over me hele gezicht:( Je egt duidelijk gaatjes in je gezicht

leila_tetouania
29-03-2006, 12:19
NORMADERM van VICHY...echt een superproduct...na een maand zie je echt verschil...ik gebruik het ook en ben zeer tevreden met het resultaat :goedzo:

Lady_Arif
29-03-2006, 16:06
leila is het een lotion,een serum,een wasgel?hoeveel kost ie ongeveer...en is ie echt goed,want ik wil echt af van die 3 gaten op mijn gezicht..bahh

leila_tetouania
29-03-2006, 16:34

je hebt een hele lijn ervoor, ik heb alleen de creme gehaald, die je in de avond en ochtend opsmeert (ruikt heeeerlijk by the way :D) kost 17 eurootjes, alleen bij apotheek verkrijgbaar...hele lijn is denk ik rond de 50 a 60 eurootjes, maar dan moetje volgens mij echte porien hebben en veel..ga anders bij apotheek langs dan vertellen ze je alles :goedzo:

Saloua1978
29-03-2006, 20:20
Maar helpt die normaderm ook tegen vergrote porien? Ik dacht namelijk dat ie bedoeld was voor acne. Ik heb zelf geen last van acne maar alleen grove porien.

Lady_Arif
30-03-2006, 16:33
ja saloua dat heb ik dus ook,een paar porieen die heel erg open zijn.zo lelijk leila ik ga morgen naar de apotheek gelijk eentje halen..ben echt benieuwd,als het werkt dan krijg je van mij een cadeau..haha

leila_tetouania
30-03-2006, 16:39
haah ik hou je eraan lady arif :p nee echt het heeft bij mij heeel erg geholpen, je huid wordt zuiver en stralend en porien kleiner :D inchalah bij jou ook

Saloua1978
30-03-2006, 16:44
ja saloua dat heb ik dus ook,een paar porieen die heel erg open zijn.zo lelijk leila ik ga morgen naar de apotheek gelijk eentje halen..ben echt benieuwd,als het werkt dan krijg je van mij een cadeau..haha welke ga je halen? ook die creme of meteen de hele lijn ervan?

Lady_Arif
30-03-2006, 19:28
ik ga die creme halen..de hele lijn is niet nodig,ik reinig mijn gezicht altijd goednhet is alleeen dat die 3 niet willen verdwijnen. Ik hou je op de hoogte of ze weg zijn of niet...

Saloua1978
31-03-2006, 09:13
Ik heb gister Oligo gehaald van Vichy. Wat een geweldige creme zeg ik merk nu al verschil. Mijn huis ziet er veel beter uit, ik straal lijkt het wel. Ik kreeg vanochtend al complimentjes op mn werk

Lady_Arif
31-03-2006, 16:06
wat is oligo dan saloua????creme ofwat?en wat is de werking ervan?ben nog steeds niet in de apotheker geraakt voor mijn vichy

Saloua1978
31-03-2006, 16:15
het is een dagcreme van vichy voor een stralende huid. ga langs bij de apotheek en daar krijg je alle info.

miss_eefje
10-04-2006, 20:08
Ik heb die van vichy ook gebruikt (die reinigingsgel) maar ik wase r niet tevreden over. Ik kreeg uitlsag in mn gezicht en het droogt je huid zo erg uit. het si ook trouwens voor acne...kheb er niks op zien staan dat het ook tegen porien helpt. Maar ik grbuik nu die van ROC en zelfs ik met mn gevoelige huid kan daar tegen. Het helpt zowel tegen acne als tegen vergrote porien. Ik gebruik die reinigingsgel en die lotion. Ze zijn wel best duur...per stuk ongeveer 11/12 euro ofzo. maar ik ben er heel erg tevreden mee. xxx