Bekijk originele versie : ...............................
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
tangiia23
28-03-2006, 15:12
.......
wie is ook begonnen met inkopen voor zomer? :D (ja weer voor de zoveelste keer)..maar ik heb gewoon zin in vakantie:banana: :D (door die verhuizing,harde werken)
welke plaatsen ga je bezoeken.Wanneer ga je?En ga je ook met auto:D (ik ga jullie inde gaten houden onderweg....bijvoorbeeld :..kijk daar heb je soraida ofzo:hihi: )
en gaan jullie alleen?:o
yallah,drop alles hier.....van zomerkoopjes tot de beste zonnecreme:maf: ....van vakantie hapjes tot de boot trip:D
hou het netjes:ego:
ps: is de bedoeling dat deze topic blijft leven he??:moe:
tangiia23
28-03-2006, 15:20
Vanavond gaan we beslissen of we toch gaan...:o
ja?? leuk man :banana::banana:
wij gaan morgen kijken voor een dakbagage (hoe het ook mag heten)..van die grijze dingen:maf:
OemShaheed
28-03-2006, 15:21
dak koffer
wij hebben er vorig jaar een gekocht
en dit jaar gaan we inshaAllah niet.
Azin_e7ory
28-03-2006, 15:22
we gaan misschein wel misschien niet:(
wittewarda
28-03-2006, 15:24
Wij gaan dit jaar ook niet naar marokko, manlief wil niet :moe: Hij vindt elk jaar teveel worden en hij heeft maar 3 weken vakantie.
Maar in die 3 weken willen we inshallah wel naar een ander land.
Ik dacht zelf aan griekenland, maar heb nog niet echt rondgekeken.
tangiia23
28-03-2006, 15:28
dak koffer
wij hebben er vorig jaar een gekocht
en dit jaar gaan we inshaAllah niet.
je gebruikt hem dan toch gewoon als koffer?Ja toch?:confused: :maf:
Mysticalia
28-03-2006, 15:29
We weten het nog niet zeker. als we gaan is het Marokko met de auto :bril:
Ik heb nog een zomerinkopen gedaan. Maar binnenkort wil ik wel ermee beginnen :stout:
wittewarda
28-03-2006, 15:30
mijn man wil wel gaan,maar ik heb er totaal geen zin in omdat ik dan in de maanden juli augustus 7 en 8 maanden ver ben.
Ik kan niet tegen de hitte vooral als ik dan hoogzwanger ben.
Dus ik weet het nog niet.:moe:
hahaha bij ons is het juist het omgekeerde, ik wil wel gaan, maar hij niet (terwijl zijn moeder daar woont). Ik vind marokko leuk. Ik ga lekker naar mijn schoonmoeder en laat me lekker verwennen. Dan gaat mijn schoonmoeder met ons mee naar Fes en daar verwen ik haar. En dan hebben we nog een week waarin we alleen met man en kids op stap gaan.
ohhhh ik mis het nu al:traan1:
Salaam alaikum,
Mmm... wil jullie even jaloers maken met het heugelijke feit dat ik 3,5 week vakantie in Maleisie heb geboekt aghhhh... ik kan niet wachten zeg!
Geen Marokko gelukkig dit jaar, lekker strand en zee en roomservice... geen aanrecht.
Maar... wie oh wie heeft tips ivm vliegreis (12 uur) en verblijf met 2,5 jarige??!
M.
ps heb nog wel een tip voor de Marokko-gangers... vergeet niet tijdig in te enten voor Hep. B, check de gggd site maar.
saadia29
28-03-2006, 18:15
Marisah geen tip voor je kind, maar meer voor jou, neem je laptop mee voor onderweg haha
Bij de meeste vliegtuigen heb je al draadloos internet, dus heel ideaal lijkt me :D
Marisah geen tip voor je kind, maar meer voor jou, neem je laptop mee voor onderweg haha
Bij de meeste vliegtuigen heb je al draadloos internet, dus heel ideaal lijkt me :D
hahaha... jaaa, mail ik dan... ik zit nu op 1000 meter enne... vlieg nu boven dubai enne... het eten is verrot!
anoniem20
28-03-2006, 18:20
ik ga binnenkort insha allah beginnen met inkopen doen, wij gaan als het goed is ook een dakkoffer doen en wij gaan pas eind juli :banana:
met wat voor autos gaan jullie :o
OemSoufian
28-03-2006, 18:30
Wij gaan niet, lijkt me niet zo een goed idee net bevallen en dan al reizen hihi.
Ik ga insha'Allah einde van dit jaar met de kleine naar zijn oma en dan lekker in de watten laten leggen......
Mis Marokko onwijs ben al 2.5 jaar niet geweest ..... :(
tangiia23
28-03-2006, 18:43
wij gaan midden juli :banana:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.